en een kogelvrijvestquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:26 schreef demins het volgende:
Voor Brian zijn nieuwe gedicht heb je een wapenvergunning nodig!
Mwa, hij kent waarschijnlijk de reflexiewetten wel!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:26 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
vraag me trouwens af wanneer hij voor het laatst zijn eigen garnaaltje gezien heeft.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:31 schreef demins het volgende:
[..]
Mwa, hij kent waarschijnlijk de reflexiewetten wel!
Die gaat ze niet krijgen (vanavond iig niet denk ik)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Denk je dat het rustig blijft als Amanda haar test krijkgt ?
Jaja lees wat je wilquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:33 schreef demins het volgende:
Gezien de saaiheid van de afgelopen week gaat het er bepaald op lijken dat deze avond nog veel spanning en sensatie zal gaan brengen!![]()
Nou ik zie nog de scene van Natas toen Syl als bewoner kwam. Syl keek alleen maar naar haar ! Was met Stefan volgens mijquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:32 schreef ruby het volgende:
Natasia beweert nooit jaloers te zijn....
En hoe zit dat dan als anderen meer aandacht krijgen dan zij?
hrm-tje hequote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:31 schreef demins het volgende:
[..]
Mwa, hij kent waarschijnlijk de reflexiewetten wel!
Bij jou of bij mij ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:33 schreef demins het volgende:
Gezien de saaiheid van de afgelopen week gaat het er bepaald op lijken dat deze avond nog veel spanning en sensatie zal gaan brengen!![]()
Heb jij je eigen vagijn nooit bekeken?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Soms, heel soms, snap ik je niet ???
![]()
Brian wacht liever een paar maandenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die gaat ze niet krijgen (vanavond iig niet denk ik)
Nou ik geloof er niks meer van.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:33 schreef demins het volgende:
Mijne heren niets tast mijn geloof zo aanquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:35 schreef demins het volgende:
[..]
Heb jij je eigen vagijn nooit bekeken?![]()
Je bent wel héél openhartig!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijne heren niets tast mijn geloof zo aan
Als een vette vagijn
Als ik er een zie, verlies ik mijn verstand
En nemen demonen bezit van mij
Ik wil mij erin onderdompelen
Van mijn voetpezen tot mijn voorhoofd
Ik verdwijn er een maand in ongezien door
enig oog.
![]()
Forum Opties | |
---|---|