Geniaalquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, want bij de koning mag 't allemaal slap hangen zeker?![]()
![]()
Ik vind 't op zich wel fijn dat mijn ouders mij Edelachtbare genoemd hebben. Als dan de cijfers worden voorgelezen:
Pietje, je hebt een 7.
Henk, een 8
Edelachtbare, een 9.
Of bij de politie.
Mag ik uw papieren even zien? Hmm, oke. Kom maar even mee, Edelachtbare, dan mag u hierin blazen.
![]()
Redelijk normaal toch?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
lichaam in shape brengen voor de zomer? owkay
Wat moet jij een gehate leraar zijnquote:Op zondag 25 maart 2007 13:24 schreef Agrafes het volgende:
Als leraar in wording wens ik in de klas enkel met u aangesproken te worden, lukt ook nog redelijk
Wat een onzin zeg, populariteit is niet afhankelijk van het woordje 'u" of "meneer", dat ik een conversatief beeld heb van les geven zal ik niet ontkennen, dat een bepaalde mate van conservatisme de jeugd zeker niks slechts brengt is mijn stellige overtuigingquote:Op zondag 25 maart 2007 13:25 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wat moet jij een gehate leraar zijnNu al een ouwe zeikerd.
Praat normaal ofzoquote:Op zondag 25 maart 2007 14:02 schreef Agrafes het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, populariteit is niet afhankelijk van het woordje 'u" of "meneer", dat ik een conversatief beeld heb van les geven zal ik niet ontkennen, dat een bepaalde mate van conservatisme de jeugd zeker niks slechts brengt is mijn stellige overtuiging
quote:Op zondag 25 maart 2007 14:02 schreef Agrafes het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, populariteit is niet afhankelijk van het woordje 'u" of "meneer", dat ik een conversatief beeld heb van les geven zal ik niet ontkennen, dat een bepaalde mate van conservatisme de jeugd zeker niks slechts brengt is mijn stellige overtuiging
Ik weet niet in welke klas jij les wilt gaan geven.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:02 schreef Agrafes het volgende:
[..]
Er was hier toch ooit iemand van 65?quote:Op zondag 25 maart 2007 14:17 schreef zhe-devilll het volgende:
Hoe oud mag je zijn om nog te fokken eigenlijk![]()
Er zou eigenlijk na je 30e een postverbod moeten komen hier.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:17 schreef zhe-devilll het volgende:
Hoe oud mag je zijn om nog te fokken eigenlijk![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:19 schreef El_Rolando het volgende:
Wees blij dat je geen Breezer in je nek kreeg.
quote:Op zondag 25 maart 2007 18:44 schreef Stupiditeit het volgende:
Goed, uit beleefdheid zeg ik tegen 23-jarigen ook gewoon U, ook al zijn ze 5 jaar ouder. Fatsoen heet dat.
Camel Toequote:Op zondag 25 maart 2007 18:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
In de sportschool vind ik altijd geil van die lipleesbroeken.
Vooral bij 16 jarige meisjes waar je het spleetje ziet zitten.
Ik ook maar ik ben geen breezah.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:14 schreef ImTheBase het volgende:
Jeweettoogggwel dat breezahs op oudere mannetjes vallen?
DIe had je kunnen nemen!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Tijd: 20:15
Datum: 23 maart 2007
Ik ben rustig in de sportschool me lichaam in shape aan het brengen voor de zomer, komt er een meisje naast me trainen. een jong ding ( schat jaar of 16 ofzo ) zag er wel aardig uit. begint ze ineens:
MENEER wilt U alstUblieft heel iets aan de kant gaan met UW bankje anders ben ik bang dat ik U bezeer.
JEZUS TRUT IK BEN 23!!!!!! HOU OP MET DAT GE-U!
![]()
dat wou ik jullie even vertellen
Praat eens normaal man, we zijn je zielige leerlingen niet.quote:Op zondag 25 maart 2007 14:02 schreef Agrafes het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |