... vind je het niet mooooooi?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:47 schreef the_undertaker het volgende:
Wat heeft Amanda in VREDESNAAM nu weer voor flodder kleren uit de kast getrokken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan bel je later Kleinzusje want haar droombaan is matrassenreinigster worden als ze grootzusje is gewordenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nóg meer uitleg van de huismijtoloog en ik weet niet of ik vanavond nog in bed stap !
Vooral haar borsten komen er zo mooi in uit, vind je niet?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:47 schreef the_undertaker het volgende:
Wat heeft Amanda in VREDESNAAM nu weer voor flodder kleren uit de kast getrokken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:51 schreef mootie het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik Amanda al eerder met de stijltang bezig heb gezien vandaag.
Dat is toch ook het enigste wat zij daar presteerd te doen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:51 schreef mootie het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik Amanda al eerder met de stijltang bezig heb gezien vandaag.
Demins .... je kunt geen dág meer zonder een huismijtoloog als je zijn verhaal hoort. Hij heeft een zwart lapje bij zich wat ik hem nu al een paar keer uit heb zien rollen ... vol vieze dingen ... en daar geeft hij uitleg bij wat er zoal aan viezigheid te zien is.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:50 schreef demins het volgende:
Ik kan de streams even niet kijken, maar volgens mij is die 'huismijtoloog' vergelijkbaar met Jacobse & van Es die de tuin winterklaar komen maken!
haar buikje ook !quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Vooral haar borsten komen er zo mooi in uit, vind je niet?![]()
je wilt niet weten wat er allemaal in een bank leeft ....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:53 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Demins .... je kunt geen dág meer zonder een huismijtoloog als je zijn verhaal hoort. Hij heeft een zwart lapje bij zich wat ik hem nu al een paar keer uit heb zien rollen ... vol vieze dingen ... en daar geeft hij uitleg bij wat er zoal aan viezigheid te zien is.
Nóg meer uitleg en ik slaap op de bank vanavond !!
quote:
Brief van een treurige huisvrouw met overgewicht en een uitkering die betoogt dat ze eigenlijk geen zielige dikke vrouw is, maar door omstandigheden wat zwaar. Ze ontvangt maandelijks een vergoeding ivm ziekte, maar dat is geen uitkering. Ze viel erover dat Brian en Jaap zonder dit alles te weten naar aanleiding van een eerder kaartje al vemoeden dat ze een obese, eenzame uitkeringstrekker was.quote:
....en bedankt. Ik val vanavond maar staande in slaap. Midden in mijn badkamer die ik dan eerst met Dettol en bleekwater opgefrist heb ... ofzo.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:55 schreef snetje het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat er allemaal in een bank leeft ....![]()
Maar het leidt wel lekker af van haar (ondanks wasbeurt zonder shampoo) viezige haarquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:54 schreef snetje het volgende:
[amanda's knalroze opzichtige jurkje]
haar buikje ook !![]()
Och jee, ik had bijna de premiere gemist. Blij dat ik het toch nog live mee ga maken vandaag.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:43 schreef beequeen het volgende:
Noekie , let je op.......Snollie gaat voor de 1e keer haar haar stylen![]()
![]()
![]()
Kort maar krachtigquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:57 schreef voyeur het volgende:
[..]
Brief van een treurige huisvrouw met overgewicht en een uitkering die betoogt dat ze eigenlijk geen zielige dikke vrouw is, maar door omstandigheden wat zwaar. Ze ontvangt maandelijks een vergoeding ivm ziekte, maar dat is geen uitkering. Ze viel erover dat Brian en Jaap zonder dit alles te weten naar aanleiding van een eerder kaartje al vemoeden dat ze een obese, eenzame uitkeringstrekker was.
Ondanks dit alles vindt ze Jaap een zich zelf verwaarlozende vetklep met excuses en steunt ze Huub in zijn getreiter. Je hebt namelijk foute vetkleppen en goede zoals zijzelf. Zoiets, maar dan in zeker vijf kantjes.
nou nu vind ik toch dat je deze vrouw te kort doet ik vind het een hele mooie open briefquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:57 schreef voyeur het volgende:
[..]
Brief van een treurige huisvrouw met overgewicht en een uitkering die betoogt dat ze eigenlijk geen zielige dikke vrouw is, maar door omstandigheden wat zwaar. Ze ontvangt maandelijks een vergoeding ivm ziekte, maar dat is geen uitkering. Ze viel erover dat Brian en Jaap zonder dit alles te weten naar aanleiding van een eerder kaartje al vemoeden dat ze een obese, eenzame uitkeringstrekker was.
Ondanks dit alles vindt ze Jaap een zich zelf verwaarlozende vetklep met excuses en steunt ze Huub in zijn getreiter. Je hebt namelijk foute vetkleppen en goede zoals zijzelf. Zoiets, maar dan in zeker vijf kantjes.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:33 schreef rebellious_angel het volgende:
voordat ik foetsie ben nog even deze link hier, komt van VOL, maar ik hoop ook dat deze brief in DGK terecht komt, zonder censuur!
Ze voelen elkaar wel goed aan, Zdngmw en de huismijtologe.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:03 schreef Sarah-Louise het volgende:
Mevrouw de huismijtoloog heeft 'een zoon zonder pijn'.... oftewel een aangenomen zoon.
valt amanda ook onder huismijt?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze voelen elkaar wel goed aan, Zdngmw en de huismijtologe.
Dat zal, ook Natasia heeft kinderen zonder pijn momenteel.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze voelen elkaar wel goed aan, Zdngmw en de huismijtologe.
En jij denkt dat je bank er beter aan toe is?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:53 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Demins .... je kunt geen dág meer zonder een huismijtoloog als je zijn verhaal hoort. Hij heeft een zwart lapje bij zich wat ik hem nu al een paar keer uit heb zien rollen ... vol vieze dingen ... en daar geeft hij uitleg bij wat er zoal aan viezigheid te zien is.
Nóg meer uitleg en ik slaap op de bank vanavond !!
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:06 schreef demins het volgende:
[..]
En jij denkt dat je bank er beter aan toe is?![]()
.. ik ben al uit die droom geholpen. Ik slaap staande midden in de betegelde badkamer vannacht!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:06 schreef demins het volgende:
[..]
En jij denkt dat je bank er beter aan toe is?![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. ik ben al uit die droom geholpen. Ik slaap staande midden in de betegelde badkamer vannacht!
En als mijn zoon nog lang doorgaat met googelen naar sterk uitvergrootte huismijt, slaapt mijn dochter daar staande naast mij vannacht.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:10 schreef beequeen het volgende:
Ik zit in spanning te wachten op de uitslag van de zwangerschapstest van Snollie.
Wanneer wordt de uitslag verwacht dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:10 schreef beequeen het volgende:
Ik zit in spanning te wachten op de uitslag van de zwangerschapstest van Snollie.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. ik ben al uit die droom geholpen. Ik slaap staande midden in de betegelde badkamer vannacht!
En als mijn zoon nog lang doorgaat met googelen naar sterk uitvergrootte huismijt, slaapt mijn dochter daar staande naast mij vannacht.
vanavond op het scherm BESTE MILJONAIRS .........quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:10 schreef beequeen het volgende:
Heeft ze hem al van rat gekregen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:10 schreef beequeen het volgende:
Heeft Brian die test dan al aan haar gegeven?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:10 schreef beequeen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |