Mocht je het leuk vinden kan je ze daar zien.quote:08/04 (zo) Enter Shikari - WaterFront (Rotterdam)
09/04 (ma) Enter Shikari - Melkweg (Amsterdam)
27/04 (vr) -
28/04 (za) Groezrock 2007 (Meerhout/Gestel)
01/06 (vr) -
03/06 (zo) Rock Am Ring 2007 (Eifel)
08/06 (vr) -
10/06 (zo) Download Festival 2007 (Donington)
29/06 (vr) -
01/07 (zo) With Full Force 2007 (Löbnitz (bij Leipzig) Flugplatz Roitschjora)
24/08 (vr) -
26/08 (zo) Reading/Leeds festival 2007 (Reading & Leeds)
En HORSE the band heeft veer weel gekeken naar the locustquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:47 schreef MarsX het volgende:
o maar "HORSE the band" is veel leuker (daar hebben de jongens ook duidelijk veel naar gekeken):
http://www.youtube.com/watch?v=7doUmW61VGE
http://www.youtube.com/watch?v=xVWjdP1oL44
http://www.youtube.com/watch?v=Vna7odRvizk
Ik vind the locust eigelijk veel harder dan HORSE (meer in het rijtje van Genghis Tron, 2 O'Clock Girlfriend, Preschool Tea Party Massacre), maar inderdaad ze zouden daar ook wel naar gekeken hebben. (trouwens bandjes als: Machinae Supremacy, Sky eats Airplane, These Arms Are Snakes, ect denk ook wel)quote:Op zondag 25 maart 2007 10:39 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
En HORSE the band heeft veer weel gekeken naar the locust
http://www.youtube.com/watch?v=O4I119QfDBY
nee liefie de combinatie van Electro met Gitaargeweldquote:Op zondag 25 maart 2007 15:28 schreef OMG het volgende:
Noem je nu These Arms Are Snakes alleen om namen te noemen? Ik hoor namelijk geen enkel ding dat overeen zou kunnen komen met Enter Kapselrock.
Ik denk dat je Shakira bedoelt.....?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:45 schreef ikheetmartijn het volgende:
en ik elke keer maar denken dat het om Shikari gaat als ik die naam voorbij zie flitsen
Nee ik bedoel geen shakira, ik bedoel All Hail Shikariquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:48 schreef PostManBart het volgende:
[..]
Ik denk dat je Shakira bedoelt.....?![]()
Eensch.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:08 schreef Xhorder het volgende:
Oh man. Echt verschrikkelijk deze band. Een maat van me raadde het aan, dus blind gekocht, want normaal kan ik wel op hem rekenen qua goede smaak... Damn, wat een afknapper. Ik moet hem per ongeluk beledigd hebben ofzo... Dit is echt slecht. Scooter meets standaard nu/emo/whatever-Metal bandje zonder enig structuur of wat dan ook... Ze denken iets spannends te doen, maar het is echt helemaal niks. D'r lopen bandjes rond die electronica veel beter met metal combineren... dit is echt allerbellaberst slecht.
Is het al, helaasquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:50 schreef augurkenkoning het volgende:
Hele slechte muziek. Het zal dan ook wel een enorme hit worden.
TAS en Electro?..quote:Op zondag 25 maart 2007 17:36 schreef MarsX het volgende:
[..]
nee liefie de combinatie van Electro met Gitaargeweld
Ja, mij ontging het ook compleet.quote:
Deze band wordt gehyped door de muziekpers en niet door de emokids. Die volgen de hype alleenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:58 schreef OFfSprngr het volgende:
Overigens ben ik er niet warm of koud door, persoonlijk denk ik dat in de Math/Nintendo-core/Sid-Metal genres het veel beter aan pakken maar deze band wordt zo verschrikkelijk gehyped door alle "emo" en scene kindertjes wat toch wel behoorlijk triest eigenlijk is.
nee.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:39 schreef B_TRAVEN het volgende:
enter shakira neem ik aan
ja.quote:
De punk hardcore he.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:39 schreef Realust het volgende:
kzou dit nou niet bepaald 'een mix van trance en hardcore' noemen
Nou toch is het t.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:39 schreef Realust het volgende:
kzou dit nou niet bepaald 'een mix van trance en hardcore' noemen
Hmm, ik heb de term Nintendocore een halfjaar geleden ofzo voor ;t eerst gehoord, maar wat is ;t nou eigenlijk? ;pquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:58 schreef OFfSprngr het volgende:
Overigens ben ik er niet warm of koud door, persoonlijk denk ik dat in de Math/Nintendo-core/Sid-Metal genres het veel beter aan pakken maar deze band wordt zo verschrikkelijk gehyped door alle "emo" en scene kindertjes wat toch wel behoorlijk triest eigenlijk is.
Wooow dan hebbik miss wel ff op jouw gestaan:') stond jij links van die piramide?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:15 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik was er ook, en ik heb ook meteen kaartjes gekocht voor Tivoli 8 oktober.
@Lowlands 2007:
3x crowdsurf
2x circlepit
?x pit
1x human paramid! (onderste rij)
O ja, Wall of Death vergeten. Nee, ik was helemaal rechts.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:20 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Wooow dan hebbik miss wel ff op jouw gestaan:') stond jij links van die piramide?![]()
Die circle pit wa s ook echt GROOOT!!!
de wall of Death was ook vet
eerst wall of death was dat voor mij
wattan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:34 schreef frame-saw het volgende:
Ik vind ze nu echt waardeloos, voor Lowlands vond ik ze wél leuk.
Nou dat geschreeuw vond ik gewoon niet je van het. Misschien heb ik wel te veel naar Sorry, You're Not A Winner en Time for Plan B geluisterd, die zijn strakker dan de andere liedjes heb ik het gevoel. Of ze slordig zijn of niet maakt me niet uit, vaak vind ik dat ook veel vetter dan alle strakheid op een stokje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:35 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
wattan?
Vond je het optreden te slordig??
Ik vond juist dat dat het zeer vet maakte
Ik heb bovenop je gestaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nee, ik was helemaal rechts.
Nou een 2 gasten waarbij in de tent sliep(gewoon bekende hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:52 schreef UncleSam het volgende:
Het is ook gewoon een live band. Die gasten kunnen in een studio de energie niet kwijt die ze live wel laten zien.
Ik vond ze echt onwijs goed op Lowlands en ga ze zeker in Tivoli zien!
Toen in 2001 Dommelsch nog een open-air stage was, heb ik daar eens een vrij grote en harde pit gezien bij Fear Factory. Maar over het algemeen vind je op Lowlands niet echt grote pits, omdat er gewoon niet zoveel volk is dat daar behoefte aan heeft.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:34 schreef Rocho het volgende:
Naja... ook als 'k 't vergelijk met wat ik in Alpha of Grolsch heb gezien... Heb je daar wel eens een van de voorvakken helemaal als pit gezien?
Het feit dat Enter Shikari het meest energieke concert is, zegt meer over de line-up van Lowlands dan over Enter Shikari!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:23 schreef -Sum- het volgende:
wij waren ook bij enter shikari op lowlands en het was zeker het meest energieke concert wat we gezien hebben![]()
we gaan ws ook kaartjes halen voor t concert
wat WIJ gezien hebben zeikerdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:29 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Het feit dat Enter Shikari het meest energieke concert is, zegt meer over de line-up van Lowlands dan over Enter Shikari!
heheh dat is zo. Maargoed, ik was gewoon niet te spreken over de Lowlands lineup, veelste weinig punk, alleen de Heideroosjes, Mad Caddies, Enter Shikari en Malkovich. Hiervan overlapte de 1e twee elkaar ook nog eens, is Enter Shikari alleen voor mensen die eigenlijk niet van echte hardcorepunk houden en Malkovich wel een leuke hardcore band, maar ook zij zijn softer geworden. Vorig jaar had je Pennywise en Iggy en het jaar daarvoor stond er ook al veel meer wat mij boeide.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:30 schreef -Sum- het volgende:
[..]
wat WIJ gezien hebben zeikerd
weet jij veel of wij verder 3 dagen voor pampus op de camping hebben gelegen
Dat valt wel mee denk ik. Waarom zouden vooral beginnende bandjes daar last van hebben? Dat zijn juist de cd's die online ook moeilijker te vinden zijn. En het zijn vaak de cd's van grote bands die voor 22 euro in de winkel komen, terwijl de kleinere bands nog wel regelmatig voor 15 tot 17 euro ernaast liggen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:47 schreef snorfiets het volgende:
cd's gaat het niet worden voor 'beginnende' bandjes denk ik.. Iedereen download ze liever. Dat is gemakkelijker en gratis.
Cool, waar?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:53 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik had de cd van Enter voor maar 15 euro, en dat was de special edition met live cd erbij! Is te doen dus!
Beetje jammer alleen dat iedereen al gelijk ging rennen ipv even te wachten tot er een goed stuk in de muziek wasquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:20 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Wooow dan hebbik miss wel ff op jouw gestaan:') stond jij links van die piramide?![]()
Die circle pit wa s ook echt GROOOT!!!
de wall of Death was ook vet
eerst wall of death was dat voor mij
Omdat grotere namen veel bekender zijn bij het publiek en vooral - oudere mensen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik. Waarom zouden vooral beginnende bandjes daar last van hebben? Dat zijn juist de cd's die online ook moeilijker te vinden zijn. En het zijn vaak de cd's van grote bands die voor 22 euro in de winkel komen, terwijl de kleinere bands nog wel regelmatig voor 15 tot 17 euro ernaast liggen.
Ik moet zeggen dat ik over het algemeen ook liever cd's koop van wat onbekendere bandjes.
En hun cd's zullen ook meer gedownload worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:34 schreef snorfiets het volgende:
maar grotere bands hebben gewoon veel meer aanhang en bekendheid waardoor ze zowiezo meer zullen verkopen, lijkt me
wel wat aan de late kantquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:25 schreef guitarist.nl het volgende:
[TK] Kaartje Enter Shikari vanavond @ Tivoli
Klinkt tof, ze zijn nu met een nieuw album bezig toch?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:38 schreef Mosq. het volgende:
Iemand het nieuwe nummer als gehoord? 't is een remake van een demo, maar hij is wel meesterlijk gedaan:
voorprogramma van the prodigy!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
HMH? Is die niet wat groot voor Enter Shikari? Of doen ze voorprogramma voor een andere act?
so true..quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:33 schreef xMURDERat6 het volgende:
Ja dat zag ik idd..
maar ik vond combinatie enter shikari + prodigy eigenlijk wel heel geniaal!
quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:28 schreef H-blast het volgende:
[..]
so true..
maar alleen enter shikari zou je toch ook wel doen?
Dat is wel waar ja. Ik wist eigenlijk niet eens dat ze inhet voorprogramma stonden van the Prodigyquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:03 schreef xMURDERat6 het volgende:
[..]
Jaa tuurlijk wel.
maar het is gewoon TE perfect zo met de prodigy ;p
maar ik kan nooit zover dingen in t voren gaan plannen.
dus ik moet t allemaal maar weer zien, hehe.
eerlijk gezegd wist ik het ook niet hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:51 schreef H-blast het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja. Ik wist eigenlijk niet eens dat ze inhet voorprogramma stonden van the Prodigy![]()
Dat is wel jammerIk heb nu ook al kaartjes voor halverwege februari, kasabian in watt
Ja het is al een tijdje uitverkocht 'helaas'..quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:07 schreef xMURDERat6 het volgende:
[..]
eerlijk gezegd wist ik het ook niet hoor.
nouja, ik kwam er net op het laatste moment achter
toen het al te laat was uiteraard.
En ja, Take To The Skies heeft toch net wat meer het ES geluid.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:27 schreef H-blast het volgende:
[..]
Ja het is al een tijdje uitverkocht 'helaas'..
Maar je hebt toch op de zaterdagavond geen 'serieuze' dingen![]()
De 30ste is namelijk een zaterdagKan je daarna nog uit in amsterdam en dan de eerste trein 's morgens terug naar waar je bed staat
![]()
Ik heb ze vorig jaar ook gezien, zelfde datum ongeveer, ook melkweg. Was gewoon lekker vet.
Ik vind Take To The Skies trouwens wel ietsie beter dan Common Dreads
27 okt zal wel gezellig worden daarquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:39 schreef xMURDERat6 het volgende:
[..]
Jaa oke.
maar
op zaterdag moet ik vaak werken bij Hedon of in het restaurant:P
en er gaat uberhaupt geen trein naar hier waar mn bed staat xd
vreselijk!
maar ik zal dr eens over nadenken![]()
En ja, Take To The Skies heeft toch net wat meer het ES geluid.
maarja.
het kon ook niet 'hetzelfe' blijven.
Dat dus. Ontopic: Enter Shikari.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:23 schreef H-blast het volgende:
jeetje Sack_Babbath beetje triest is het wel zo dat je je zo persoonlijk voelt aangevallen door een songtekst van Enter Shikari in nota bene het Enter Shikari topic.![]()
Maar Murder, je kent dit plaatje toch wel:
[ afbeelding ]![]()
Desalniettemin:
mmmmhhh.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:50 schreef H-blast het volgende:
Wat vinden jullie van Rout? Side projectje van Rou
Ik ben er niet echt kapot van, maar dat zal eerder komen door mijn smaak![]()
Murder ik pm je wel voordat ik de modjes van fok achter me aan krijg
Het klinkt als Drum n bass, en bij andere dnb heb ik dat dus ook: dan is het even 'uptempo' zeg maar, en dan denk ik: he cool. En dan is dat weer voorbij en dan:quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:54 schreef xMURDERat6 het volgende:
[..]
mmmmhhh.
ik weet niet.
ik kan het niet goed plaatsen ofzo
het is weird xd
sommige stukjes zijn wel heel erg nice, maar andere delen denk ik van; ehm oke waar de fuck luister ik nu eigenlijk naar? dusja.
ik ga nog wel even een paar keer luisteren.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:56 schreef H-blast het volgende:
[..]
Het klinkt als Drum n bass, en bij andere dnb heb ik dat dus ook: dan is het even 'uptempo' zeg maar, en dan denk ik: he cool. En dan is dat weer voorbij en dan:![]()
![]()
Stiekem vind ik The Jester echt heeeeeeeeeel gaafquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:58 schreef xMURDERat6 het volgende:
[..]
Jaa precies.
moeilijk te plaatsen xd
mijn voorkeur gaat toch uit naar ES, haha
Dat is het niet. Het gaat erom dat dit topic niet een chattopic voor jullie twee is. Graag een beetje een inhoudelijke discussie, zonder oninteressante overbodigheden. En ik zou het ook fijn vinden als er een beetje fatsoenlijk Nederlands gebruikt zal worden. Met name hoofdletters, punten en alinea's zou ik erg waarderen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:23 schreef H-blast het volgende:
jeetje Sack_Babbath beetje triest is het wel zo dat je je zo persoonlijk voelt aangevallen door een songtekst van Enter Shikari in nota bene het Enter Shikari topic.![]()
dat heet dub step, een trage vorm van drum n bass met hele dikke bassen. Rou Reynolds heeft Rout als side project waar hij dat in maaktquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:56 schreef H-blast het volgende:
[..]
Het klinkt als Drum n bass, en bij andere dnb heb ik dat dus ook: dan is het even 'uptempo' zeg maar, en dan denk ik: he cool. En dan is dat weer voorbij en dan:![]()
![]()
Jupp.. Zojuist nog wat liedjes van Rout geluisterd.. en mwa opzich wel aardigquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:52 schreef Crack_david het volgende:
[..]
dat heet dub step, een trage vorm van drum n bass met hele dikke bassen. Rou Reynolds heeft Rout als side project waar hij dat in maakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |