Wat en Hoe ?
Privé en PM
Ingrijpend na SC Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Normaal opent degene met de laatste post het nieuwe deel. Als die dat niet doet doet een van de ONZ mods het. Dit om te voorkomen dat er meerdere tegelijk geopend worden.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:34 schreef OldJeller het volgende:
Ik wilde het doen, maar waarschijnlijk had je me dan een slotje gegeven en daarna er zelf een gemaakt.
johquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:05 schreef The_Forcer het volgende:
De 1 miljoen gaat in dit weekend vallen.
Je meent het!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:05 schreef The_Forcer het volgende:
De 1 miljoen gaat in dit weekend vallen.
Nogmaals, zie Het 1*10^6e topic op FOK!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:48 schreef The_Forcer het volgende:
Eigenlijk zou Danny in de database topic 1 miljoen al kunnen bemachtigen.
Nee, we delen nooit stickies uit.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:38 schreef -skippybal- het volgende:
Mag ik een sticky?
Mijn is gesloten door Jump met de vermelding "dicht".quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:28 schreef Dagonet het volgende:
Gesloten topics zonder slotposts zijn door mij gesloten, was het als serieus ONZ topic bedoeld (nu ja, je snapt het wel) meldt het dan even hier en dan komen de ONZ mods vanzelf langs.
Inderdaad. Waarom?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:10 schreef JimmieTheSaint het volgende:
FF, BS, SU, JK, Yv, BB, GPD, andere afwezigen, X, Q, BIER!
Pardon?
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik vond mijn topic best wel serieus ONZ bedoeld:
Het-Masturbatie-Adoratie-topic
1 Het is een kuttopicquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:10 schreef PushyGurl het volgende:
waarom zit daar een slotje op
is toch leuk om te weten ? In hoeveel Sec
Whehe jullie hebben wel met hagel geschoten he?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
1 Het is een kuttopic
2 Het kwam tussen een bagger golf door![]()
Alles ging dichtquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Whehe jullie hebben wel met hagel geschoten he?
Dat viel mij ook al op, voordat ik ook maar het topique in de nieuwe topics lijst zag staan en er op klikte had dagonet de boel al gesloten met 'bagger'quote:
Nah, dat topic was echt onterecht gesloten, daarom heb ik em weer opengegooid.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
is de borrel op remlof?
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, dat topic was echt onterecht gesloten, daarom heb ik em weer opengegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |