Boulahrouz zingt nooit mee. Zal vast wel met z'n Marokkaanse nationaliteit te maken hebben.quote:
Dus in 10 procent van de gemeentes is dat niet zo.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
In 9 van de 10 gemeenten zijn plantsoenwerkers allang geen ambtenaren meer maar wordt dat gedaan door sociale werkplaatsen.
Geen 1 surinamer ook.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:27 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Boulahrouz zingt nooit mee. Zal vast wel met z'n Marokkaanse nationaliteit te maken hebben.
Affalay, ook zo één. In Nederland geboren en heeft toch nog maanden getwijfeld of hij wel voor het Nederlandse elftal wilde uitkomen i.p.v. het Marokkaanse elftal...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:28 schreef FransBoersma het volgende:
[..]
Dus ja geen Boularouz en Affalay in Oranje.
Nou ja, zeg! Of zo'n Theo Vonk...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:34 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Affalay, ook zo één. In Nederland geboren en heeft toch nog maanden getwijfeld of hij wel voor het Nederlandse elftal wilde uitkomen i.p.v. het Marokkaanse elftal...![]()
Ach kunnen we wel weer zeiken dat het luie uitkerings trekkers zijnquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:24 schreef FransBoersma het volgende:
Ja zo werkt het in de praktijk als Wilders dit gedaan krijgt
Ja precies die k*tmarokanen zorgen voor alleen maar problemen in het Nederlands elftalquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:34 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Affalay, ook zo één. In Nederland geboren en heeft toch nog maanden getwijfeld of hij wel voor het Nederlandse elftal wilde uitkomen i.p.v. het Marokkaanse elftal...![]()
Maar goed, nu interesseert mij voetbal vrij weinig maar het is wel tekenend voor de situatie in het algemeen met die dubbele nationaliteiten.
Koninklijke Nederlandse Voetbal Bond.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:57 schreef venomsnake het volgende:
Joehoe, een FransBoersma topic![]()
Het voetbal mag niet aangetast worden trouwens![]()
Ze hebben vast ook dubbele nationaliteitenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:03 schreef FransBoersma het volgende:
[..]
Koninklijke Nederlandse Voetbal Bond.
Hij voetbalt voor nederland
Een Marokaan
Wilhelmus van Oranje ben ik van Duitse Bloed de koning van Hispanje heb ik altijd geeerd
Een Marokaan????
Eigenlijk kan Seedorf ook niet in Oranje
Geert Motie !!!!!
FF 1 klein vraag.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze hebben vast ook dubbele nationaliteiten![]()
Dat is alleen weggelegd voor ubermenschen, niet voor Molsims en mensen met een andere huidkleur (Negers, gelen, zwartjoekels enzo..)![]()
Die buitenlanders die wel meezingen menen het toch niet!!![]()
Hebben vast vaak gestolen in hun jeugd, ziie ook de criminaliteit cijfers.
Bovendien hebben ze hun haar niet geblondeerd, dat hoort zo tegenwoordig als je erbij wilt horen, zie onze grote leider Geert.
Ik vind dat je gelijk hebt,
Geert wees eens consistent, waar blijft die motie verdomme!![]()
Nee, Willem van Oranje was blank.!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:30 schreef FransBoersma het volgende:
[..]
FF 1 klein vraag.
Moet Wilders geen Motie tegen Willem van Oranje indienen.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:51 schreef Mwanatabu het volgende:
We krijgen een koningin met een dubbele nationaliteit straks
Geert, DOE er wat aan!
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:20 schreef FransBoersma het volgende:
Wilhelmus van Oranje ben ik van Duitse Bloed.
Staan 2 marokanen dat te zingen
Geert tijd voor een MOTIE
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |