Ouwehoer is de slowchat van truth. J ekunt hier over alles lullen en de TS geeft de aflevering een titel meequote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:18 schreef sanni het volgende:
sorry maar heb ik iets gemist? Ik begrijp geen reet waar deze post overgaat en dacht iets in de
TT te hebben over ene " Sara Raats " om vervolgens elke onderbouwing hierover te missen [afbeelding]
Vroeger hadden we nog een openings postquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ouwehoer is de slowchat van truth. J ekunt hier over alles lullen en de TS geeft de aflevering een titel mee
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Vroeger hadden we nog een openings post
quote:
pizza saus? klinkt lekker... wat is het droompje?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben tosti aan het maken met pizza saus van Remia.
Een soort van saus die naar Pizza smaakt, Pizza saus. Tomaten en uitjes zitten erin.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
pizza saus? klinkt lekker... wat is het droompje?
welke serie?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:38 schreef Normalneo het volgende:
lekker chikies die bovenste twee..
vervolgplaatjes uit de serie sara?![]()
![]()
van Dochterlief een "koelkastmagneetje" met 2 "heksjes" een mannetje en een vrouwtje...En een "spacer" voor mn trollbeads/pandora armbandquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:54 schreef Normalneo het volgende:
hoi vampje hoe is het? wat voor cadeau's had je gehad? vroeg ik me laatst af?
Gecondoleerd, Metro.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:04 schreef Metro2005 het volgende:
even kort berichtje. mijn vader is vandaag overleden![]()
Gecondoleerd Metro, heel veel sterkte.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:04 schreef Metro2005 het volgende:
sterkte gozer!quote:Op zondag 25 maart 2007 19:04 schreef Metro2005 het volgende:
ik ken dat. heb bij m'n grootmoeder ook moeten helpen met enveloppen schrijven enzquote:Op zondag 25 maart 2007 22:12 schreef Metro2005 het volgende:
dank jullie wel, ben inmiddels thuis. Vandaag hoop moeten regelen voor de begrafenis.
Ga morgen wel werken, even afleiding. Hij wordt donderdag begraven dus neem vrijdag denk ik ook maar vrij..
dank je..quote:Op maandag 26 maart 2007 16:26 schreef yvonne het volgende:
Gecondoleerd Metro!
...de duif ??quote:Op maandag 26 maart 2007 17:42 schreef sararaats het volgende:
er is weer een duif minder in Gooreind
ons mama heeft er 1 overreden
ik ga lekker koken.
quote:
Jaaaaa, tis echt lente. Heerlijk. ben naar mijn werk en weer terug gelopen vandaag.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dacht ik ook gelijk.
zooo vanochtend was het wel vroeg maar ben wel blij met dit mooie weer op dit uur
nog geen baby poesjes?quote:Op maandag 26 maart 2007 18:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaaa, tis echt lente. Heerlijk. ben naar mijn werk en weer terug gelopen vandaag.
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:31 schreef Mirage het volgende:
buikjes rond,
1 ligt in bed met hoofdpijn die weg gereikied (of geknuffeld) is
de ander ligt zijn roes uit te slapen (enig idee hoe hilarisch een behoorlijk aangeschoten 3jarige is ?)
de ander zit hier op mijn schoot mijn muis te rellen,
de tv staat te knetteren,
de radio staat aan,
twee honden voor de deur te kletsen die ook de slaapkamer in willen,
en een vent die de hort op is foto's te maken en "vergeten" is de tv beneden uit te zetten,
de vloer in mijn woonkamer... allemaal zwarte aarde...
de wc durf ik na vandaag en alle heren in acht genomen die er vandaag gebruik van hebben gemaakt niet eens te bekijken.
Ik ga demonstratief boven naar de wc vanavond.
Morgenvroeg duw ik mijn wederhelft wel een emmer sop in zijn handen,
soldaat 1 een fles reiniger, soldaat 2 een doekje en
soldaat 3 komt er voorlopig nog even goed vanaf.
Nah.... toen ik straks van werk naar huis liep dacht ik eraanquote:Op maandag 26 maart 2007 19:32 schreef Mirage het volgende:
was trouwens goeie wijn bij het eten,
ik neem nog maar een slokje
ik mis marietje trouwens ??
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
laat me raden OS is niet soldaat 3
Een tijdje al, ook op F&F heb ik haar al een tijd niet gezienquote:Op maandag 26 maart 2007 19:32 schreef Mirage het volgende:
was trouwens goeie wijn bij het eten,
ik neem nog maar een slokje
ik mis marietje trouwens ??
Nou... moet je dat nou zeggen. Stel dat ie dit topic nou ooit terugleest en dan dit leest. Vinnik zieligquote:
Gaat er wel weer af als ie zijn energie op school kwijt kanquote:Op maandag 26 maart 2007 23:22 schreef vamperotica het volgende:
En dat laat ie emrken ook!
Dat is natuurlijk ook wel een beetje zo...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:23 schreef Metro2005 het volgende:
ja hoor, gaat eigenlijk beter dan ik gedacht zou hebben. Verlies is meer een opluchting dan een verdrietig moment , klinkt heel vaag misschien maar zo voelt het wel.
tuurlijk mis ik hem en ga ik hem ngo veel erger missen maar heb het gevoel of ik al lang geleden afscheid heb genomen van de vader die ik voor me had.
Ghehe da mag bij mij ook wel hoor!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:56 schreef The_Shining het volgende:
sara, mag ik reiki ff oefenen op je rug?
you're wish is my commandquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:57 schreef vamperotica het volgende:
Ghehe da mag bij mij ook wel hoor!
Kan hem moeilijk afzetten in mn fobo...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:09 schreef The_Shining het volgende:
[..]
you're wish is my command![]()
Is wel makkelijker geweest als je geen zonnebril ophad in je fobo
dat is inderdaad lekker ontspannend ja.quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:48 schreef nokwanda het volgende:
Ben maar lekker gaan lezen
Uberhaupt een bad is ook fijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:53 schreef vamperotica het volgende:
lezen in bad is ook fijn!
goed idee om zo eens even te doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:53 schreef vamperotica het volgende:
lezen in bad is ook fijn!
quote:
Heej, goed plan!quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
je kunt proberen om onder de douche te lezen
In het kader van: creatief met douchkopquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Heej, goed plan!zal het vanavond eens proberen
* visual krijgt van Nok en de douchekopquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In het kader van: creatief met douchkop
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
* visual krijgt van Nok en de douchekop
Dat is een douchekop ja.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Dat ding boven mijn hoofd dat ervoor zorgt dat er water over me heenstroomt
Ik ken jouw visuals.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:02 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is een douchekop ja.![]()
dat jij nou gelijk weer doordenkt.
ik zeg niks ik zeg niks ik zeg niks ik zeg niks ik zeg niksquote:Op woensdag 28 maart 2007 11:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ken jouw visuals.
Gelukkig maar dat ik mijn bril niet opdoe tijdens het douchen, anders ging je helemaal los met die visuals van je.
Je zei net dat je mijn visuals kendequote:Op woensdag 28 maart 2007 11:34 schreef nokwanda het volgende:
zoooo iriitant als iemand zegt dat ie niks zegt.
ZEG HET DAN GEWOOOOON......![]()
Ik heb geen puistenquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je zei net dat je mijn visuals kende![]()
Iets met douchekop, brillen, ontploffende kopjes en witte drek
quote:
quote:
Dat dan weer welquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]nee
hoewel ik denk dat het wel handig is dat ik dan net onder de douche sta
Lol.. Net toen het spannend begon te worden..quote:
Gelukkig passen spannende verhalen ook in PM (of mail als ze al te spannend zijn)quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:14 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lol.. Net toen het spannend begon te worden..
En mn oplaadding is kwijt!
geduldig op mail wacht....quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gelukkig passen spannende verhalen ook in PM (of mail als ze al te spannend zijn)
of msn
quote:
Jij wacht ook op een sappige mail van Nokwanda?quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:02 schreef BaajGuardian het volgende:
dus....
Nee maar ik sta open voor alles, ik wacht nog wel op een sappige mail van Oversightquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Jij wacht ook op een sappige mail van Nokwanda?
Of heb ik het nu allemaal verkeerd begrepen?![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Jij wacht ook op een sappige mail van Nokwanda?
Of heb ik het nu allemaal verkeerd begrepen?![]()
Geen idee hoe het Metro vergaan is maar hier ging het met dit boekje primaquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:04 schreef draculettetje het volgende:
mogguh allemaal
is het gister nog gelukt met lezen onder de douche metro was gewoon benieuwd.....
Ach je kan het hebenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:05 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen ladies en anderen die alleen lurken
Ik ben vreselijk aan de chocolade de laatste dagen. En dat voor iemand die nauwelijks snoept
Ook zwanger?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:05 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen ladies en anderen die alleen lurken
Ik ben vreselijk aan de chocolade de laatste dagen. En dat voor iemand die nauwelijks snoept
Zal wel solidair zijnquote:
Ik heb altijd de neiging om meer mee te nemen, dan loop ik langs het rek met salades en filet van vis en dan laad ik de kar in helemaal.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:00 schreef Mirage het volgende:
Dromenvanger, lekkerbek dat je bent !
ik krijg er lekkere trek van.
*dromerig kijkt*quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Een vakantie heb ik zin in, een vakantie met leuke mensen en dan op het strand mix-dranken en bier drinken in de volle zon met het geluid van de zee. De hele dag badend in de zon met een strand-tent dichtbij om de dorst te lessen.
's avonds barbecuen op het strand en kroegen-tochten houden in een ver land.
En dat allemaal gesponsord door de nationale ombudsman
Zeker ga jij meequote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:03 schreef Mirage het volgende:
[..]
*dromerig kijkt*
ik ga met je mee DV![]()
bikini, parero en een leuke cd inpakt en op trein stapt.
Waar is de warmte, de zon, de zee ?
Bob Marleyquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:05 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zeker ga jij meeIedereen gaat mee die hier post
![]()
In Italie is het wel leuk vertoeven maar dan krijg jij alle Itakken achter je aan en of je dat nu echt wilt?
Of we gaan naar BrazilieSpanje is ook wel te harden. Maar Spanje heb ik ondertussen gezien.
Nemen we een ghetto-blaster mee met de juiste muziek![]()
Bob Marley![]()
Helemaal loom van de hete temperaturen en dan Bob Marley opzetten. Nog een bier of nog een tequila erbij en dan blijven we daar wonen
Als jij vast boekt, ga ik thee drinken met mijn mannenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Wiet sla ik ook af.
Maar bier en wodka jus mag erbij zijn
Niet de hele dag drinken natuurlijk, eerst de kater uitzweten en dan weer het eerste biertje pakken.
Rond 1700 eerste biertje tot in de late uurtjes
Wat is nog meer te doen op vakantie behalve bier? Op een water-fiets de zee op? Sex on the beach?
Wat is zo aantrekkelijk aan vakantie?
Voor mij dus de sfeerDe sfeer van het onverplichte. De sfeer van het ongeremde. De sfeer van het vriendelijke en de sfeer van vrijheid.
In Limburg zonder strand is dat al snel moeilijk te krijgen. Valkenburg![]()
Ga je ook een waterval maken in die vijver? Een waterval van rotsenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
Als jij vast boekt, ga ik thee drinken met mijn mannen![]()
Daarna ga ik een vijver graven![]()
![]()
als ik nog niet naar het water ga, brengen we het water gewoon hier.
saampjes maar een Glenfiddich doen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:24 schreef nokwanda het volgende:
het ziet er anders naar uit dat we hier maar met z'n tweetjes zijn. Dus dat "gaat rond met" is voornamelijk voor jezelf
Ik doe nie aan bacardi. Ik probeer nog te beslissen of ik in een glenfiddich of in een lagavulin mood ben.
Of ik ga toch maar gewoon aan de fristi
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
saampjes maar een Glenfiddich doen?
mijn fles is leegquote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:37 schreef nokwanda het volgende:
schoot weer niet echt op met de drank
vind het lekker maar kan er momenteel heel weinig van hebben.
ow, gewoon een tijdje bijna niet gedronken. Griep en zo. Ziek. Moe.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:48 schreef Normalneo het volgende:
hoe komt het nokje?
iewquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ow, gewoon een tijdje bijna niet gedronken. Griep en zo. Ziek. Moe.
Dan blijft het bij eentje.
Maar nu wil ik ook wel bij mijn positieven blijven. Stel dat Purrr inderdaad op mijn hoofdkussen of bed gaat liggen bevallen. Met een borrel op zou ik er zo oprollen. Moet er niet aan denken.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
iew![]()
barra moet zo naar de kappert!
quote:
Ik ben wel beter nu hoor. Alleen dingen als drinken enzo is gewoon even beter van niet of bijna niet. Heb gister wel een paar uur in de kroeg gezeten met collega's voor de vrijdagmiddagborrel... met warme chocomel met slagroomquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:47 schreef Normalneo het volgende:
ik begrijp je helemaal nokje..
je bent nog steeds aan de herstellende hand..
succes met de poeszou je nogmaals een linkje kunnen plaatsen in het topic hier?(van de poes)
ben een tuinhuisje schilderen nu![]()
Wanneer heeft ze eigenlijk voor het laatst gepost?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
poezemoes
Mis Marietje nog steeds trouwens
Volgens het profiel van Marietje was ze 16 dagen geleden voor het laatst online.quote:Op zondag 1 april 2007 17:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Wanneer heeft ze eigenlijk voor het laatst gepost?
Ik ga even kijken..
Hoop dat ze op een welverdiende vakantie isquote:Op zondag 1 april 2007 17:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Volgens het profiel van Marietje was ze 16 dagen geleden voor het laatst online.
Misschien problemen met haar computer of zo.
Ik kan me een droom herinneren van mijn kindertijd, ik weet niet precies hoe oud ik was maar ik was in ieder geval jonger dan zeven.quote:Op zondag 1 april 2007 17:42 schreef Mirage het volgende:
tot mijn stomme verbazing zag ik vanmiddag op een paar kleine metertjes afstand een ree langs galopperen.
![]()
![]()
ik kom in het bos hierachter ontzettend mooie flora en fauna tegen,
maar dat hier reeën zouden lopen had ik niet verwacht.
Het was geweldig om te zien.
Buiten het feit om dat ik niet verwacht had dat ze hier zitten, was ik ook nog eens met mijn twee oudste zoontjes en mijn meisje (hond) bezig. (we waren een fort aan het bouwen)
Blijkbaar maakten we niet genoeg lawaai.
Dit was echt geweldig.
Ik ga mijn camera opladen en volgende week eens een paar keer heel vroeg in de ochtend aan de wandel. Uurtje of half 6 ofzo.
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zit met m'n pols in het verbandquote:Op zondag 1 april 2007 16:24 schreef nokwanda het volgende:
hallo allemaal.
Sara, waar zit je dan voor in het verband?
ik kwam er gister ook een tegen.... ongeveer 40 cm afstand... van mijn auto...quote:Op zondag 1 april 2007 17:42 schreef Mirage het volgende:
tot mijn stomme verbazing zag ik vanmiddag op een paar kleine metertjes afstand een ree langs galopperen.
![]()
![]()
ik kom in het bos hierachter ontzettend mooie flora en fauna tegen,
maar dat hier reeën zouden lopen had ik niet verwacht.
Het was geweldig om te zien.
Buiten het feit om dat ik niet verwacht had dat ze hier zitten, was ik ook nog eens met mijn twee oudste zoontjes en mijn meisje (hond) bezig. (we waren een fort aan het bouwen)
Blijkbaar maakten we niet genoeg lawaai.
Dit was echt geweldig.
Ik ga mijn camera opladen en volgende week eens een paar keer heel vroeg in de ochtend aan de wandel. Uurtje of half 6 ofzo.
![]()
![]()
![]()
![]()
reeën zijn toch herten?quote:Op zondag 1 april 2007 19:13 schreef Normalneo het volgende:
reeën zijn kewl, ze lijken op herten..
ik zit te denken of ik nog speciale beesten ben tegengekomen..laatst wel in het bos van die gaatjes in de grond gezien..we dachten dat er misschien een beestje in zou zitten wat eventuele voorbijgangersbeestjes zou grijpenen naar binnen zou sleuren
, maar het bleken de wandelstokken te zijn met die punten..
![]()
![]()
![]()
![]()
Jules en Hector(bron: http://members.chello.be/ws35349/bart99/herten.htm )quote:een ree weegt ongeveer 30 kilo maar een hert weegt ongeveer 250 kg. De reeën hebben kleine geweien en herten veel grotere geweien. Nu het verschil tussen een vrouwtjesree en een mannetjesree. Een vrouwtjesree heeft geen geweien en een mannetjesree wel. Een vrouwtjeshert heet een hinde. De geweien van een hert worden veel groter en zwaarder dan een gewei van een ree. Elk jaar vallen de geweien van een hert of een ree af. Nu het verschil tussen een hert en een hinde: een hinde heeft geen geweien en een hert wel. Zo simpel is dat.
Dan ga ik morgen eerst mn juffie van de basisschool maar eens opzoeken... Die heeft t ooit eens fout gerekend bij een "proefwerk"quote:Op zondag 1 april 2007 23:36 schreef Normalneo het volgende:
is dat zo..:) je zou best wel eens gelijk kunnen hebben..
bambi is een hert dat weet ik..
Het verschil tussen een ree en een hert
[..]
Jules en Hector(bron: http://members.chello.be/ws35349/bart99/herten.htm )
quote:
Nope. straks wel even. Maar de tent blijft nog een paar weken gesloten op last van de brandweer. Wil niet zeggen dat ik niks doe maar iig niet vanaf kantoorquote:Op maandag 2 april 2007 08:01 schreef Normalneo het volgende:
ben je nu aan het werk nokje? ik ben er heel ff vandoor![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 11:37 schreef Metro2005 het volgende:
haai.
Ik weet uit betrouwbare bron dat marietje nog leeft en in orde is. Ze zit alleen niet zo veel meer op fok.
quote:Op maandag 2 april 2007 11:37 schreef Metro2005 het volgende:
haai.
Ik weet uit betrouwbare bron dat marietje nog leeft en in orde is. Ze zit alleen niet zo veel meer op fok.
quote:Op maandag 2 april 2007 14:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Je kunt haar slechts aan een lijn leggen en verplicht laten schrijven hier
Of zullen we haar aan een lijn leggen![]()
Ik zal jou eens stokslagen gevenquote:Op maandag 2 april 2007 16:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Iedereen verplicht iedere dag om 0900 melden hier
Iemand die te laat is die krijgt 10 stokslagen.
quote:
Ik ga er van uit dat je de slaag op je blote billen zal ontvangenquote:Op maandag 2 april 2007 17:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik
Als ik morgen om 0900 niet aanwezig ben dan wil ik meppen met de mattenklopper. Ieder uur dat ik te laat ben wil ik 10 slagen meer
Ik twijfel nu hoe laat ik de wekker ga zetten
quote:Op maandag 2 april 2007 17:31 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat je de slaag op je blote billen zal ontvangen![]()
Wat had je nu precies gedaan met je hand?quote:Op maandag 2 april 2007 18:19 schreef sararaats het volgende:
zo, ik ga m'n hand weer inwikkelen
krijg last
quote:Op maandag 2 april 2007 18:22 schreef Normalneo het volgende:
Zow he dit is ff niet normaal: http://www.nu.nl/news/102(...)ntieve_explosie.html (Turkse baby ontsnapt aan preventieve explosie bron: nu.nl)
heb die ff geluk..kun je zien hoe paranoid sommige mensen zijn. Weer een godin geborenGelukkig heeft ze het overleefd..begon te huilen op het moment dat de politie de tas preventief wilde opblazen..
waarschijnlijk overbelast met het berkentakken knippenquote:Op maandag 2 april 2007 18:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat had je nu precies gedaan met je hand?
Was toch iets met GFT-bak of niet soms?
Kan wel dat je daar last van hebt. Als je niet gewend bent om kracht uit te oefenen met je handen en je moet knippen met een schaar dan kan dat spierpijn of gewrichtspijn opleveren.quote:Op maandag 2 april 2007 18:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
waarschijnlijk overbelast met het berkentakken knippen
kan toch niet dat ik daar nog last van heb of wel?
de GFT-bak heeft er niks mee te maken, dat was een halve stunt
pick me pick mequote:
Topquote:Op maandag 2 april 2007 11:37 schreef Metro2005 het volgende:
haai.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:06 schreef nokwanda het volgende:
ik ook. 6 minuten te laat. 6 stokslagen dus. Kom maar op dan.
Echt wtf is datquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:14 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik ik ik ik ik.........was er al om half negen hoor![]()
Was alleen vergeten me te melden![]()
Was even druk met http://fishki.net/comment.php?id=19404
quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:14 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik ik ik ik ik.........was er al om half negen hoor![]()
Was alleen vergeten me te melden![]()
Was even druk met http://fishki.net/comment.php?id=19404
Da's een dooie elfquote:
Is dat een 1 april grap of een échte dode elfquote:
Ik denk, dat er ergens op deze wereld, iemand heel handig is met krantenpapier en behanglijmquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Is dat een 1 april grap of een échte dode elfziet er wel volop echt uit.
toch is het knap gedaanquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:56 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik denk, dat er ergens op deze wereld, iemand heel handig is met krantenpapier en behanglijm![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |