Ouwehoer is de slowchat van truth. J ekunt hier over alles lullen en de TS geeft de aflevering een titel meequote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:18 schreef sanni het volgende:
sorry maar heb ik iets gemist? Ik begrijp geen reet waar deze post overgaat en dacht iets in de
TT te hebben over ene " Sara Raats " om vervolgens elke onderbouwing hierover te missen [afbeelding]
Vroeger hadden we nog een openings postquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ouwehoer is de slowchat van truth. J ekunt hier over alles lullen en de TS geeft de aflevering een titel mee
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Vroeger hadden we nog een openings post
quote:
pizza saus? klinkt lekker... wat is het droompje?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben tosti aan het maken met pizza saus van Remia.
Een soort van saus die naar Pizza smaakt, Pizza saus. Tomaten en uitjes zitten erin.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
pizza saus? klinkt lekker... wat is het droompje?
welke serie?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:38 schreef Normalneo het volgende:
lekker chikies die bovenste twee..
vervolgplaatjes uit de serie sara?![]()
![]()
van Dochterlief een "koelkastmagneetje" met 2 "heksjes" een mannetje en een vrouwtje...En een "spacer" voor mn trollbeads/pandora armbandquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:54 schreef Normalneo het volgende:
hoi vampje hoe is het? wat voor cadeau's had je gehad? vroeg ik me laatst af?
Gecondoleerd, Metro.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:04 schreef Metro2005 het volgende:
even kort berichtje. mijn vader is vandaag overleden![]()
Gecondoleerd Metro, heel veel sterkte.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:04 schreef Metro2005 het volgende:
even kort berichtje. mijn vader is vandaag overleden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |