Ik begrijp hieruit dat je nieuw bent op dit forum? Welkomquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:09 schreef miss_sly het volgende:
Zelden zoveel generalisaties in 1 post gezien.
Nee, ik beschrijf waarom het bij veel moslims misgaat en er zoveel problemen zijn met moslims over de hele wereld, en waarom ik tegen dit geloof ben.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:03 schreef Mwanatabu het volgende:
En die beschrijf jij mooi alsof het de standaard is...
Ik ga er nu even vanuit dat je een moslim bent. En nee ik verbind succes niet aan geld en macht.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Succes is een relatief begrip. Jij verbindt succes aan geld en macht. Ik verbind succes aan kennis, wijsheid, superieure normen en waarden.
lang leve de kortzichtigheid van de mensquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:20 schreef zquing het volgende:
Maar ik erger me evenveel aan de mensen die alle allochtonen over 1 kam scheren
eigenzinnigheid doet mogenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:23 schreef XTHinkz het volgende:
[..]
Maar als je geen rekening houdt met de nederlandse culltuur, moeten mensen je niet.
Ah vandaar dat de moslim cultuur zo geliefd is he?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:34 schreef celi het volgende:
eigenzinnigheid doet mogen
Ik ben zoals ieder mens. Je moet een ander niet de schuld geven van je eigen onkunde.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:46 schreef celi het volgende:
nee dat bedoel ik niet. ik wijs je op jouw gedachten dat je mensen niet mag als ze zich niet aanpassen. met andere woorden in nederland moet geleefd worden volgens de nederlandse culturele waarden en normen of anders ben je een persoon die maar gehaat moet worden??
waar gaat het heen met de wereld.
Christenen deden niet anders tijdens de kruistochten. Echter is deze manier van werken al lang niet meer gebruikelijk in het christendom. Binnen de Islam is dit i.m.o eerder regel dan uitzondering. Voor mij het bewijs dat we hier met een geloof te maken hebben dat nog niet genoeg geëvolueerd is om zich te kunnen meten met de hedendaagse westerse culturen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:00 schreef sanni het volgende:
Hmm.. begrijp de TS zijn redenering wel,maar ik vind het iets te makkelijk allemaal I.m.o. kun je
van alle religies iets leren en je voordeel ermee doen. Vergeet niet dat de Islam in zijn pure vorm
vroeger heel hoog in aanzien stond en eigenlijk nog is, alleen het probleem is dat sommigen
binnen de Islam-cultuur te pas en te onpas de Islam misbruiken om hun extreme denkwijzen
anderen op te dringen. Iets wat daar veel strenger en veelvuldiger voorkomt dan bijvoorbeeld
in het Cristendom. Waar het uiteindelijk allemaal op neerkomt is dat wij allemaal in een God
geloven en dat op elk zijn eigen wijze doen. [afbeelding]
Precies en het ergste aan die gasten is dat ze zeiken over alles, maar totaal en dan ook absoluut geen enkel besef aan zelfkritiek hebben!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:26 schreef rece het volgende:
[..]
Christenen deden niet anders tijdens de kruistochten. Echter is deze manier van werken al lang niet meer gebruikelijk in het christendom. Binnen de Islam is dit i.m.o eerder regel dan uitzondering. Voor mij het bewijs dat we hier met een geloof te maken hebben dat nog niet genoeg geëvolueerd is om zich te kunnen meten met de hedendaagse westerse culturen.
Heb je het wel goed gelezen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Precies en het ergste aan die gasten is dat ze zeiken over alles, maar totaal en dan ook absoluut geen enkel besef aan zelfkritiek hebben!![]()
Heb je je eigen reactie gelezen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Precies en het ergste aan die gasten is dat ze zeiken over alles, maar totaal en dan ook absoluut geen enkel besef aan zelfkritiek hebben!![]()
Ik begrijp wat je bedoelt, maar je moet het iets subtieler brengen met wat meer bewoordingen, anders wordt het onder generalisatie weggemoffelt en zal je geen zinnige discussie kunnen voeren.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:30 schreef Triggershot het volgende:
Kijk, zo hoort het.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:17 schreef XTHinkz het volgende:
[..]
Ik ben een allochtoon die dus beseft dat als je succesvol wilt zijn je je aanpast aan de gebruiken van dit land. Ik heb dan ook totaal geen problemen zoals discriminatie hier.
Thuis heb ik misschien mijn eigen cultuur, maar op straat en werk ben ik zoveel mogelijk Nederlander waarom? Omdat ik hier mijn toekomst heb.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:21 schreef Dhr het volgende:
Het gros van de islamieten bestaat uit wolven in schaapskleren.
Een kennis van me had zo'n Marokkaans kreng in zijn bedrijf. In het begin kwam ze keurig in vlotte spijkerbroek en nette kleren achter die balie zitten. Totdat, totdat ze een vast contract kreeg. Meteen de dag daarop begon dat loeder een hoofddoek en traditionele kleding te dragen waardoor ze totaal niet meer representatief was voor het bedrijf . Ook haar arbeids-ethos veranderde vanaf die dag. Gevolg: dat loeder zit nu thuis met een riante afvloeiingsregeling. Op naar het volgende slachtoffer.
quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:43 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Heb je je eigen reactie gelezen?
Ja, dus moet ik mijn bewoordingen ook nog eens aanpassen voor zulk lui, nou ja goed dan hé.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:56 schreef XTHinkz het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, maar je moet het iets subtieler brengen met wat meer bewoordingen, anders wordt het onder generalisatie weggemoffelt en zal je geen zinnige discussie kunnen voeren.
Dus bij deze: wat bedoel je precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |