quote:Op donderdag 5 april 2007 12:48 schreef Yozzz het volgende:
[..]
39 jaar is echt peanuts! In 2046 komen we uit de grijze middenmoot!
.
quote:Vrijdagavond staat de wedstrijd tussen Vitesse en Sparta Rotterdam op het programma. De Arnhemmers gaan die wedstrijd met een aantal nieuwe spelers in. Purrel Fränkel, Sebastien Sansoni en Mads Junker starten in de basis.
Voor hem ga ik naar het stadionquote:Op donderdag 5 april 2007 20:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
Morgen maar een kijken of Wapenaar nog een beetje kan keepen![]()
![]()
Heb je gezien hoe hoog VI hem in die ranglijst heeft gezet? Ik had echt het gevoel alsof ik iets gemist heb het afgelopen jaar...quote:Op donderdag 5 april 2007 20:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
Morgen maar een kijken of Wapenaar nog een beetje kan keepen![]()
![]()
De enige die iets heeft gemist afgelopen jaar is Waap zelf: de bal.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:02 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe hoog VI hem in die ranglijst heeft gezet? Ik had echt het gevoel alsof ik iets gemist heb het afgelopen jaar...
Ja, wat een lachertje zijn die klassementen dan toch eigenlijkquote:Op donderdag 5 april 2007 23:02 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe hoog VI hem in die ranglijst heeft gezet? Ik had echt het gevoel alsof ik iets gemist heb het afgelopen jaar...
Beetje goedkoop in de eerste alinea, maar ja, denk wel dat hij goed wordt ontvangen vanavond.quote:Wapenaar stond tussen januari 2005 en januari 2007 69 keer onder de lat bij de Arnhemmers. ,,In Arnhem werd ik door trainer Aad de Mos afgeschreven, maar hier laat ik zien dat ik nog altijd kan keepen. Niets ten nadele van Vitesse, maar ik voel me hier nu al beter dan de laatste anderhalf jaar in het Gelredome. En dat zie je ook terug aan mijn prestaties.’’
,,Ik ben een knokker en wilde in Rotterdam bewijzen dat ik nog mee kan in de eredivisie. Ik geef toe dat ik in Arnhem wisselvallig presteerde. Ik heb ook geen idee hoe ik vanavond door het publiek van Vitesse ontvangen zal worden.
Toen ik ooit met Vitesse in de Galgenwaard speelde tegen FC Utrecht, stond het publiek op de banken. Dat vond ik schitterend. In Utrecht heb ik schitterende jaren gekend en het is heerlijk als mensen daar, ook als je voor een andere club speelt, waardering voor hebben.
!!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:17 schreef Positive_Thinking het volgende:
We gaan winnen!!
Geen hersi geen Esajas zoals het er nu uit ziet!!![]()
Over het algemeen is het publiek nogal kritisch, maar een applausje krijgt ie van me, nouja een paar keer, als ie naar het doel komt lopen, en natuurlijk ook als ie gaat vissen...quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:41 schreef Klingon het volgende:
Paar stukjes uit een interview van Wapenaar met AD Sportwereld:
[..]
Beetje goedkoop in de eerste alinea, maar ja, denk wel dat hij goed wordt ontvangen vanavond.
niet gezien , maar zoals al gezegd die lijstje stellen niet altijd iets voorquote:Op donderdag 5 april 2007 23:02 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
we gaan wel winnenquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:17 schreef Positive_Thinking het volgende:
We gaan winnen!!
Geen hersi geen Esajas zoals het er nu uit ziet!!![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
Iedereen een bal behalve wij![]()
Dan kan je beter buiten het uitvak gaan zitten ( als het je dan nog lukt om aan kaarten te komenquote:Op zondag 8 april 2007 22:38 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Lijkt me mooi als PSV van ons moet winnen. Denk dat ik wel naar Eindhoven ga dan
.
Als PSV kampioen kan/gaat worden , zal het idd moeilijk wordenquote:Op zondag 8 april 2007 22:48 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Buiten uitvak geef ik sowieso de voorkeur aan. Vrees alleen dat het aardig vol gaat geraken dan.
Ja, volgende week wordt ook alweer vet. Op tijd m'n code bij planet opvragen.
Die bal-afpakker gooide de bal recht naar onsquote:Op zondag 8 april 2007 00:16 schreef WebForce het volgende:
Die herhaling ook op RTL7, in slowmotion dat bal-van-de-steward afpak moment. Erg komisch! Die rollersider die ook net deed alsof die de bal ging geven aan de speler en met een big smile achterover gooide
.
Maargoed 3-0 aardige wedstrijd, alleen had het van mij een heel erg beetje meer feller gemogen...
Want hij is beter dan Hersi/Kaya/Verhaegh?quote:Op maandag 9 april 2007 17:28 schreef Zzyzx het volgende:
Yu Hai moet meer spelen.
quote:Op maandag 9 april 2007 11:28 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Die bal-afpakker gooide de bal recht naar onsDiego, Jochem en ik waren mooi te zien op Talpa
Yu Hai is gaaf.quote:Op maandag 9 april 2007 18:15 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Want hij is beter dan Hersi/Kaya/Verhaegh?
Ik ben trouwens niet gek
Issie zo zwaar, dat je 2 handen nodig hebt? Patserquote:Op maandag 9 april 2007 21:21 schreef Rhinestone het volgende:
Ja, ik had ook een bal in mijn handen, mijn linkerbal wel te verstaan![]()
Hij heeft er iig zin in! Dat is niet van iedereen te zeggen in het veld, vond em ook goed spelen!quote:Op maandag 9 april 2007 21:21 schreef Rhinestone het volgende:
Ja, ik had ook een bal in mijn handen, mijn linkerbal wel te verstaan![]()
Maar even serieus dan, Yu Hai is, zoals ik vorige maand al zei, een heldHij moet zeker meer spelen, ophoeren met Hersi en zijn nek-vriendjes, Yu Hai eunt het hele middenveld
![]()
Hersi moet gewoon niet meer aan spelen toe komen, is totaal uit vorm en gaat toch weg. Verheagh is een rechter middenvelder/verdediger en Yu Hai hoort op links of in het midden dus die kunnen gewoon samen spelen. Kaya zou net als Yu Hai in het midden kunnen spelen en in dat geval schat ik Kaya nog net iets beter dan Yu Hai. Echter kan Yu Hai dan prima vanaf links alvast wat ritme op doen en wennen aan de Nederlandse competitie. Wat ik hoor van deze speler is veelbelovend dus waarom die jongen niet wat meer speeltijd geven?quote:Want hij is beter dan Hersi/Kaya/Verhaegh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |