Volgende week beter!quote:Op maandag 2 april 2007 07:48 schreef leroytje het volgende:
Jammer jongens jammer, volgend jaar beter
Wat zei die danquote:Op maandag 2 april 2007 07:42 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Zou absoluut moeten kunnen. Helaas is er altijd en kleine groep die het verpest. Zolang Justitie faalt op voetbalgeweld om relschoppers eens goed aan te pakken. Schat ik in dat dat voorlopig nog niet mogenlijk is.
Genoten van de Mos gisteravond op TV.
Leek zowat alsof hij een open sollicitatie deed voor Oranje![]()
quote:Tottenham aast op Janssen
Theo Janssen mag zich verheugen op de interesse van Tottenham Hotspur, weet het dagblad De Gelderlander te onthullen. De middenvelder van Vitesse kan naar verluidt binnen afzienbare tijd zijn handtekening onder een meerjarig contract zetten.
"Tottenham Hotspur is een mooie club. Ik heb altijd gezegd dat ik best eens ergens anders wil spelen, als er een mooie club komt," straalt Janssen nadat het nieuws hem ter oren is gekomen. Hij verlengde zijn contract onlangs nog tot medio 2009.
De Oranje-international wil echter niet op de zaken vooruit lopen. "Zolang er niets concreet is, heeft het geen zin je ermee bezig te houden. Dat doe ik dus ook niet. Ik vind het veel belangrijker dat ik na vijf weken weer een volledige wedstrijd heb gespeeld," aldus de gerevalideerde aanvoerder van Vitesse.
Daar irriteerde ik mij gister ook erg aan. Hij had dan misschien wel last van de laagstaande zon, maar hij ramde iedere bal doelloos naar voren. In de meeste gevallen had hij gewoon de tijd om de bal aan te nemen en met de opbouw te beginnen.quote:Op maandag 2 april 2007 12:24 schreef WebForce het volgende:
Sja, ik las ook weer dat Knol misschien niet naar Heerenveen gaat, jammer... Hij is de laatste tijd zo paniekerig aan het voetballen
Zoals Espinoza, de neger-balletdanseres van 2X2 meter!quote:Op maandag 2 april 2007 13:18 schreef Klingon het volgende:
[..]
Daar irriteerde ik mij gister ook erg aan. Hij had dan misschien wel last van de laagstaande zon, maar hij ramde iedere bal doelloos naar voren. In de meeste gevallen had hij gewoon de tijd om de bal aan te nemen en met de opbouw te beginnen.
Heel veel!quote:Op maandag 2 april 2007 17:23 schreef Klingon het volgende:
Eigenlijk is het net zo'n kutseizoen als vorig jaar, ware het niet dat we nu Aad de Mos hebben en een beleid naar de toekomst. Oja, en een mooie kerst vorig jaar natuurlijk... dat maakt veel goed
Ben ik het niet mee eens eigenlijk. Ik heb hem een paar keer gezien dit seizoen en hij was vaak dreigend. Tegen Vitesse was hij de beste man van het veld. En dat je 10 goals maakt bij een ADO wat éél slecht draait zegt ook wel wat lijkt mijquote:Op maandag 2 april 2007 17:26 schreef Rhinestone het volgende:
KolkEn dan gaan we zeker weer net als bij Junker 2 maanden wachten op een briljante wedstrijd en daarna dat het weer 2 maanden niks is? Kunnen ze net zo goed mij contracteren
![]()
Ik denk inderdaad dat achter de schermen wel is afgesproken dat hij 1e keeper is. Ze zochten ook een eerste doelman.. Wel fucking arrogant interview in de VI van Stojkovic btw. Kan het wel waarderenquote:Op maandag 2 april 2007 17:28 schreef WebForce het volgende:
Trouwens Piet gewoon eerste man volgend jaar, alleen snap ik nog steeds niet waarom hij em de'r nu niet alvast inzet. Gewoon voor het vertrouwen! Of heeft dat te maken met afspraken?
dat heeft allemaal met poen te maken.quote:Op maandag 2 april 2007 17:28 schreef WebForce het volgende:
Trouwens Piet gewoon eerste man volgend jaar, alleen snap ik nog steeds niet waarom hij em de'r nu niet alvast inzet. Gewoon voor het vertrouwen! Of heeft dat te maken met afspraken?
Die gaat weer terug naar Frankrijk en Pietje wordt 1ste doelman normaal gesproken aldus Aad gister.quote:Op maandag 2 april 2007 18:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat doen ze dan met stojkovic ?
Meen toch gelezen te hebben dat 't station officieel al verkocht is aan Eurocommerce hoor.quote:Op maandag 2 april 2007 17:22 schreef WebForce het volgende:
Blijft trouwens ook stil om de verkoop van Gelredome? Iemand die daar meer over weet? (in tussentijd worden er steeds meer 'verbeteringen' gedaan aan het stadion; mooie recalmeborden aan de weg, afdak bij kassa's). Vind ik erg vreemd voor in stadion wat in de verkoop zit/ is verkocht/ toekomst plannen onduidelijk zijn...
Bij Zwolle deed ie het idd geweldig, en hij heeft bij ADO idd ook leuke dingen laten zien, maar tot in december vond ik hem ook echt bagger spelen, op een paar wedstrijden na. Dit jaar doet ie het al hele tijd heel goed, dat moet ik 'm ook nageven, maar ik weet niet of hij wel de juiste man voor Vitesse is, want Kolk wisselt hoge piekel met heel diepe dalen af..quote:Op maandag 2 april 2007 17:49 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens eigenlijk. Ik heb hem een paar keer gezien dit seizoen en hij was vaak dreigend. Tegen Vitesse was hij de beste man van het veld. En dat je 10 goals maakt bij een ADO wat éél slecht draait zegt ook wel wat lijkt mij. Als ik zo zijn interview in de VI lees dan denk ik datie er wel klaar voor is. Vergeet niet datie voor ADO ook een vet goed seizoen had met Zwolle. Hij zal er niet meteen staan maar ik vind het zeker de gok waard
.
Was jaquote:Op maandag 2 april 2007 20:02 schreef Erasmusch het volgende:
Was die Kolk niet van ons?
Da´s geen wonder, met 50 contractspelers, of hoeveel waren het er onder Gullit?quote:Op maandag 2 april 2007 20:02 schreef Erasmusch het volgende:
Was die Kolk niet van ons?
Meer. Iets van 70 ofzo?quote:Op maandag 2 april 2007 20:31 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Da´s geen wonder, met 50 contractspelers, of hoeveel waren het er onder Gullit?
Die leest gewoon al die forums afquote:Op maandag 2 april 2007 22:37 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
De Snor meldt het ook van Delorge en Kolk.
En Collen!quote:Op maandag 2 april 2007 20:49 schreef Elvislives het volgende:
En jullie hebben alleen de slechte gehouden
dat was het enige over vitesse.quote:Op maandag 2 april 2007 23:12 schreef WebForce het volgende:
Had De Snor nog wat meer te zeggen?
Onder welke steen heb jij liggen slapen joh. Je loopt maar een maandje ofzo achterquote:Op maandag 2 april 2007 17:22 schreef WebForce het volgende:
Blijft trouwens ook stil om de verkoop van Gelredome? Iemand die daar meer over weet? (in tussentijd worden er steeds meer 'verbeteringen' gedaan aan het stadion; mooie recalmeborden aan de weg, afdak bij kassa's). Vind ik erg vreemd voor in stadion wat in de verkoop zit/ is verkocht/ toekomst plannen onduidelijk zijn...
Toen gingen ze nog in hoger beroep volgens mij hoor!quote:Op dinsdag 3 april 2007 06:39 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij liggen slapen joh. Je loopt maar een maandje ofzo achter![]()
Even voor de duidelijkheid een uitslag van een kort geding moet uitgevoerd worden. Een hoger beroep komt er inderdaad vanuit Gelredome alleen kan de verkoop daarmee niet meer ongedaan gemaakt worden. Enigste wat nog kan gebeuren is dat de gemeente Geledome een schadevergoeding moet betalen als ze in het hoger beroep in het gelijk gesteld worden. Vitesse en Eurocommerce hebben verder weinig meer te doen met het hele gebeuren.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:33 schreef WebForce het volgende:
[..]
Toen gingen ze nog in hoger beroep volgens mij hoor!
Edit: 9 maart zag ik. Toen was ik op vakantie, vandaar dat ik het officiele gemist heb
!
Wel vreemd dat er niets op hun website over het Gelredome staat
Ik ga ook niet naar het stadion, kijk wel op tv. Daarna lekker de kroeg inquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:51 schreef Positive_Thinking het volgende:
Heb al zin in Vrijdag... mag eindelijk weer eens Vitesse op tv zien live.
Nog zo'n speler waar ik me al een aantal wedstrijden aan erger! Allemaal leuk die geruchten van De Snor, maar hij zit er iets te vaak naast, ik wacht dus nog evenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:29 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Esajas naar FC Knudde.
Nette zaak, ook omtrent het schulden/aflos verhaal lijkt een einde te komen, nog maar 39 jaar!quote:Vitesse verlengt met assistenten en Benson
Pieter Huistra en Dick de Boer hebben hun contracten met één jaar verlengd. De assistent-trainers van Aad de Mos staan nu tot en met 30 juni 2008 onder contract bij Vitesse.
Naast de contracten van de technische staf is ook het contract van Fred Benson verlengd. In het contract van Benson was een optie opgenomen, die nu gelicht is. De Ghanese aanvaller speelt nu tot en met 30 juni 2008 in het shirt van Vitesse.
39 jaar is echt peanuts! In 2046 komen we uit de grijze middenmoot!quote:Op woensdag 4 april 2007 22:58 schreef WebForce het volgende:
[..]
Nette zaak, ook omtrent het schulden/aflos verhaal lijkt een einde te komen, nog maar 39 jaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |