alleen omdat die middelste geen Afghaanse is en bier en (deels varkensvlees)frikandellen Haram zijn?quote:
Ik zet die andere er wel op.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:17 schreef switchboy het volgende:
verdient seal of quality!
Daar ben ik het helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:17 schreef switchboy het volgende:
verdient seal of quality!
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:18 schreef remlof het volgende:
Ok, laten we deze maar tolereren dan,
Omdat hetvrijdagavond
is.
Neeee, die heb ik zovaak gehad, nu is die anderequote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:19 schreef renz0r het volgende:
[..]
Neeee, die heb ik zovaak gehad, nu is die andere
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
[afbeelding]
Niet zeuren, neem een biertje
Je hebt mn mening veranderdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
[afbeelding]
Niet zeuren, neem een biertje
Hoe weet je dat ik een Afghaan ben?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:18 schreef Fipo_De_Kloon het volgende:
[..]
alleen omdat die middelste geen Afghaanse is en bier en (deels varkensvlees)frikandellen Haram zijn?
Daar heb ik hem dan ook al meteen bijgezet Renquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:24 schreef renz0r het volgende:
Zeg Rem, dit topic hoort nu ook in het topic waar je info over de Seals kan vinden, daar worden sinds kort alle Seal topics geplaatst
[14.gif]modjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar heb ik hem dan ook al meteen bijgezet Ren
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:23 schreef Fipo_De_Kloon het volgende:
[..]
ik neem aan dat jij een slechte rip bent van onze grote vriend adolfje?
[CAPSLOCK OFF] HALLO REMLOF [/CAPSLOCK OFF]quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:36 schreef remlof het volgende:
Het mag zonder CAPS jongens, dat leest veel prettiger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja... echt!
Kekekeke i get uuuuu !!11!1!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:51 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik ga straks pas aan de ''booze''
Dus OmG FtW JeWeeTzzzz
EiNSzz zWeI pOlisEiiiquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:55 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
YoW VettE BrEEzAh ChicK DaArOw JeWEeTZZZ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wou het net doen!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:29 schreef 7nightwing7 het volgende:
Even een schop geven, dit topic mag niet verloren gaan op deze vrijdag![]()
Zo werkt dat dus niet, noepquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:59 schreef chromosoompje het volgende:
[BAGGER] Bier, tieten en.... en hier gaan we verder, deze gaat op slot ivm vele baggeren
Oooh sorry ben een newbiequote:
Wtf jij durftquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:59 schreef chromosoompje het volgende:
[BAGGER] Bier, tieten en.... en hier gaan we verder, deze gaat op slot ivm vele baggeren
whehequote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:04 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Oooh sorry ben een newbieweet niet precies hoe alles werkt
Mijn plan?! Wat doe je?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:17 schreef chromosoompje het volgende:
Wie zal hem openenIk heb al 20 topics klaarstaan om te openen en straks alleen maar te activeren
Maar wel allemaal kwaliteitstopics hoor remlof![]()
Dan ben je heel snel je postrechten kwijt. Kwaliteitstopicsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:17 schreef chromosoompje het volgende:
Wie zal hem openenIk heb al 20 topics klaarstaan om te openen en straks alleen maar te activeren
Maar wel allemaal kwaliteitstopics hoor remlof![]()
Het kan wel hoor. Gewoon serieuze topics klaar hebben staan voor alle verschillende subfora. Moet je nu alvast gaan voorbereiden met het schrijven van OP's.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan ben je heel snel je postrechten kwijt. Kwaliteitstopics!
Liever geen topics dan hele slechte baggerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:27 schreef Gamer_V het volgende:
Er is al 12 minuten geen nieuw topic meer geweest btw.
Dat is erg subjectief.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Liever geen topics dan hele slechte bagger
Goeie TT wel.quote:
Juistquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:58 schreef renz0r het volgende:
Bier!!!!
TT change: Zaterdagmiddag (en later avond) topic!
J. Is er niet meer. Die heeft het druk zat.quote:
forum@fok.nlquote:Op zondag 25 maart 2007 04:57 schreef Surveillance_Step het volgende:
Waar kan ik een klacht indienen?
Ze zit weer aan de dubbeldrank?quote:Op zondag 25 maart 2007 04:57 schreef cerror het volgende:
[..]
J. Is er niet meer. Die heeft het druk zat.
Bek dicht, godverdommequote:Op zondag 25 maart 2007 04:57 schreef Surveillance_Step het volgende:
Waar kan ik een klacht indienen?
quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 05:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Neuh, ligt al in haar nest hoogstwaarschijnlijk.
quote:
quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 05:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Neuh, ligt al in haar nest hoogstwaarschijnlijk.
Van mij mag het altijd biertijd zijn, speciaal op zondagmiddagquote:Op zondag 25 maart 2007 15:45 schreef Kloo-nee het volgende:
Bier is het sap dat men doorgaans in het bloed laat stromen om tot hogere inzichten te komen. Is het dan werkelijk biertijd, op zo een mooie, prachtige zondagmiddag, dag van God?
Moet dat?quote:Op zondag 25 maart 2007 21:16 schreef renz0r het volgende:
bier!!!!!!!!!!111111111111
je begint steeds meer op fokke en sukke te lijken. leuk welquote:
Heb jij je naaimachine nou al gevonden?quote:Op zondag 25 maart 2007 21:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je begint steeds meer op fokke en sukke te lijken. leuk wel![]()
bernina, pfaff en husqvara. dat zijn de topmachines blijkbaar. jammer dat het in onz gezet is.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb jij je naaimachine nou al gevonden?
Dan open je toch gewoon een nieuw topic met een wat uitgebreidere OP?quote:Op zondag 25 maart 2007 21:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bernina en huqvara. dat zijn de topmachines blijkbaar. jammer dat het in onz gezet is.
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan open je toch gewoon een nieuw topic met een wat uitgebreidere OP?
Lekker.quote:
Ik vind ze wel gaan eigenlijk.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
Heerlijk die smaakloze Euroshopper borrelnoten
YES YES YES YES YES YESquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:39 schreef renz0r het volgende:
Vrijdamiddagbiertopic bij deze geopend
Weekend!!!!!!!1
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:43 schreef remlof het volgende:
"Vrijdamiddagbiertopic Biertopic" was een beetje overdreven
Nee dat blijktquote:
En tieten!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
Oh ja, BIER!!!
Ik dacht Janetje te kunnen zien met een andere über-gans-cheyle kuthoer!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:07 schreef renz0r het volgende:
Kan de TT niet veranderd worden in iets leuks?
Hittegolf ??quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:29 schreef remlof het volgende:
* remlof heeft vakantie, zit in een andere tijdzone, dus neemt nog een biertje
ándere tijdszone?quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:29 schreef remlof het volgende:
* remlof heeft vakantie, zit in een andere tijdzone, dus neemt nog een biertje
Ey, anders had je me zaterdagnacht wel in Bosch gezienquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
ándere tijdszone?
Je moet ook niet kutten aan die instellingen van windows![]()
Ik heb je gesmst. Ik heb de hele nacht in de Habana gezetenquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ey, anders had je me zaterdagnacht wel in Bosch gezien
Ja ik hoorde em piepen toen ik net in bed stapte om 1 uur 's nachts na al sinds 4 uur 's ochtends wakker te zijn geweest om om 7 uur het vliegtuig naar Portugal te pakken. En toen dacht ik "laat maar, ik lees het morgen wel"quote:Op dinsdag 3 april 2007 02:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik heb je gesmst. Ik heb de hele nacht in de Habana gezeten![]()
Ow nou trusten. Ik hoop dat het morgen regent in Arnhemquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:37 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga maar eens slapen, want ik schijn de wekker om 0700 gezet te hebben![]()
![]()
quote:
quote:
Dat ga ik nu even doen.. moment.quote:
Fietsiequote:
En vertel eens wat over mijquote:Op zondag 15 april 2007 00:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Fietsie![]()
Ik zag van de week een bordje.. "Waarschuwing" "Bike-Surveillance" .
Moest meteen aan jou denken.
Sorry, je wekt m'n interesse nou niet bepaald genoeg om een verhaal over je op te kunnen hangen.quote:
aaaaw andere keertje dan maarquote:Op zondag 15 april 2007 00:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sorry, je wekt m'n interesse nou niet bepaald genoeg om een verhaal over je op te kunnen hangen.
Kidoki.quote:
Relschopper, Allochtoon, Moslim, Afghaan, Tofquote:Op zondag 15 april 2007 00:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sorry, je wekt m'n interesse nou niet bepaald genoeg om een verhaal over je op te kunnen hangen.
Ik vind het allemaal prima.quote:Op zondag 15 april 2007 00:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Relschopper, Allochtoon, Moslim, Afghaan, Tof
genoeg info?
quote:Op zondag 15 april 2007 00:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Fietsie![]()
Ik zag van de week een bordje.. "Waarschuwing" "Bike-Surveillance" .
Moest meteen aan jou denken.
Ja natuurlijk.quote:
?quote:Op zondag 15 april 2007 00:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
En ik ben ook een homofobe mannelijke moslim-maagd met 1 echt en 1 glazen oog. Daarnaast heb ik een extra teen die onder mijn lange blonde haar in mijn nek groeit. Wel een beetje lastig, maar er hoeft toch nooit iemand aan te zitten.
Momentje, ik ga even m'n halo'tje rechtzetten.
Ik denk vaak aan je hoor..quote:
Dat zeg ik.quote:
Shit nu krijg ik vast een ban omdat ik tegen de regels in ben gegaan.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:08 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Shit nu krijg ik vast een ban omdat ik tegen de regels in ben gegaan.
SorryHet was leuk
![]()
![]()
![]()
Ik zal er over na denken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:10 schreef nattermann het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je krijgt vast geen ban, omdat het Janetje's topic is
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:04 schreef Maisnon het volgende:
Wat er bij ons in de brievenbus zat
Reno Pol
Pools klussenteam biedt zich aan!
Schilderen, laminaat leggen, blabla