alleen omdat die middelste geen Afghaanse is en bier en (deels varkensvlees)frikandellen Haram zijn?quote:
Ik zet die andere er wel op.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:17 schreef switchboy het volgende:
verdient seal of quality!
Daar ben ik het helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:17 schreef switchboy het volgende:
verdient seal of quality!
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:18 schreef remlof het volgende:
Ok, laten we deze maar tolereren dan,
Omdat hetvrijdagavond
is.
Neeee, die heb ik zovaak gehad, nu is die anderequote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:19 schreef renz0r het volgende:
[..]
Neeee, die heb ik zovaak gehad, nu is die andere
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
[afbeelding]
Niet zeuren, neem een biertje
Je hebt mn mening veranderdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
[afbeelding]
Niet zeuren, neem een biertje
Hoe weet je dat ik een Afghaan ben?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:18 schreef Fipo_De_Kloon het volgende:
[..]
alleen omdat die middelste geen Afghaanse is en bier en (deels varkensvlees)frikandellen Haram zijn?
Daar heb ik hem dan ook al meteen bijgezet Renquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:24 schreef renz0r het volgende:
Zeg Rem, dit topic hoort nu ook in het topic waar je info over de Seals kan vinden, daar worden sinds kort alle Seal topics geplaatst
[14.gif]modjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar heb ik hem dan ook al meteen bijgezet Ren
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:23 schreef Fipo_De_Kloon het volgende:
[..]
ik neem aan dat jij een slechte rip bent van onze grote vriend adolfje?
[CAPSLOCK OFF] HALLO REMLOF [/CAPSLOCK OFF]quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:36 schreef remlof het volgende:
Het mag zonder CAPS jongens, dat leest veel prettiger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja... echt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |