SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door denkjedat op 23-03-2007 17:52:26 (het is een vraag) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:42 schreef denkjedat het volgende:
nou het is wel zo dat jij ben toch al dood en als een ander daar van langer kan leven ?Ja. Die persoontjes die nee zeggen zijn echt zo intens stom. Zo van 'Nou, dan ben ik echt niet meer om aan te zien hoor!!!!1111'. Lazer op, je bent dood hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why does it hurt when I pee?
Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:37 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik doneer alleen mijn lever en longen, die zou ik dan best kunnen missen.
ik ookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Heb toevallig die brief voor me liggen, nog dicht enzo![]()
Straks moet ik echt beslissen wat of ik het word of niet
hoe gaat ''dat'' dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:58 schreef floris.sp het volgende:
Nee nadat ik heb gelezen hoe dat gaat heb ik besloten om niks te doneren
Zo nuchter ben ik ook.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:01 schreef Berenanus het volgende:
ik geef alles, ben dan toch dood
(nuchter he)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |