male bondingquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:57 schreef Kinga het volgende:
what the hell doet brian!!!
Ik heb de pest aan Amanda maar op dit plaatje is het een mooi vrouwtje...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Pas op Amanda, je tiet valt er uit ......
[afbeelding]
amanda is een mooie vrouw en ze heeft een mooie stem als die van een engeltjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:59 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik heb de pest aan Amanda maar op dit plaatje is het een mooi vrouwtje...![]()
Snap ook niet dat Tien en Carlos keer op keer weer in zijn rugpijn stinken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:06 schreef blomst het volgende:
Jaap zal vanavond wel weer naar de dokterswacht willen.
[afbeelding]
dat valt anders ook niet mee omdat elke dag mee te moeten dragenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:10 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Snap ook niet dat Tien en Carlos keer op keer weer in zijn rugpijn stinken.
Die gast heeft echt niets aan zijn rug. Ja vet en een berg haar.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat komt allemaal uit de koker van die VIEZE HOEREPANNEKOEK!!!!!
Leuk plan, pool party erbij, dj set buiten, geile wijven erbij en Jaap die een meisje bewerkstelligd. Lijkt me fantastische TV.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:15 schreef 2live het volgende:
brian wil dit weekend of het volgende bbq
Die boze welles kan ik je niet aan helpen, die blije nietes wèl:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:14 schreef kissa het volgende:
[..]
![]()
(ik mis een booskijkende jaknikkende smilie )
(en een blijkijkende neeknikkende smilie)
Dus straks staat er op de talpa site, ook Brian en Jaap doen aan de herenliefdequote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:16 schreef Disana het volgende:
Brian legt de saunalepel om Jaaps linkerborst. Hij noemt het een tietlepel. Niet met mijn tiet spelen, zegt Jaap, en ook niet met mijn buik. Met een speelse tik op Jaaps kruis sluit Brian zijn spelletje af.
Homo-erotisch mannenspel![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:19 schreef EberhartvonHinten het volgende:
Viel die Jaap maar van 4 hoog op Amanda en Brian terwijl ze seks aan het bewerkstelligen zijn.
Is het meteen een stuk aangenamer in dat krot in eemnes.
Wat een T*****stem heeft dat wijf zeg.
Moet kunnenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:19 schreef Ning het volgende:
[..]
Dus straks staat er op de talpa site, ook Brian en Jaap doen aan de herenliefde
Streams staan uit, maar jij maakt het wel heel visueelquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:26 schreef 2live het volgende:
Jaap maakt onder de douche ff al zijn lichaamsholtes schoon met zijn vingers....
ik gaf nog geen details; hij ging van zijn poepgat naar zijn neusgaten......en het is echt waarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Streams staan uit, maar jij maakt het wel heel visueel![]()
![]()
![]()
Ik heb het ook gezienquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:29 schreef 2live het volgende:
[..]
ik gaf nog geen details; hij ging van zijn poepgat naar zijn neusgaten......en het is echt waar![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:31 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap heeft het ouderwetse washandje verruild voor een moderne zelfmassage.
Waarom moet dat altijd als ik zit te eten.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:29 schreef 2live het volgende:
[..]
ik gaf nog geen details; hij ging van zijn poepgat naar zijn neusgaten......en het is echt waar![]()
Dit is de les, die eerder deze week uitviel i.v.m. de sneeuwval.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:33 schreef Flabberguest het volgende:
Zou Syl eerdaags af moete rijden? Omdat ze zo snel achter mekaar motor rijles heeft. zou me niks verbazen.
Dan blijf je er slank bijquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Waarom moet dat altijd als ik zit te eten.....![]()
![]()
Mag ik vragen over wie je het hebt?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:33 schreef product het volgende:
Ik heb die gast nou de hele tijd horen mauwen dat ie ziek is..t5jongejonge, Jqaap en Eric zitten qua zeiken wel redelijk op hetzelfde niveau hoor
een blowtje, uiteraard hoefden ze niet lang op de levering te wachtenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:35 schreef 2live het volgende:
wat gaat Huub doen vanaf vanavond? hij liet iets zien aan rene, alleen syl en eric weten het
Wiet roken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:35 schreef 2live het volgende:
wat gaat Huub doen vanaf vanavond? hij liet iets zien aan rene, alleen syl en eric weten het
Blowen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:35 schreef 2live het volgende:
vond je het niet genoeg danquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:36 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb het gelukkig gemist! Verder nog wat gebeurt?
Cossers-bashing, verder eigenlijk nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:36 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb het gelukkig gemist! Verder nog wat gebeurt?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Cossers-bashing, verder eigenlijk niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |