quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:26 schreef product het volgende:
Kunnen Huub en Erik niet even een paar kroppen sla en een paar broden in die jacuzzie flikkeren onder het mom van voedertijd?
Sylvia zegt al dat ze er heel geil van wordt (van blowen).quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:30 schreef Kinga het volgende:
oke dan, vanaaf dus 3 stonede (hoe schrijf je dat) garnalen in de villa
Het verschil tussen SHE en BANJ is, dat SHE lol heeft, en BANJ aan het scemen is.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:27 schreef Dynabite het volgende:
Wat is dat SHE-groepje weer saai zeg. Volkomen terecht dat de streams op BANJ staan
![]()
hopelijk is ie over 2 weken vertrokkenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:30 schreef schatje het volgende:
Natasia ergert zich groen en geel aan Jaap.
Ik ook.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:30 schreef schatje het volgende:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:30 schreef schatje het volgende:
Volgens mij zou ze het liefts die Jacuzzi dicht klappen en dan de temperatuur op kookpunt zetten.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:32 schreef blomst het volgende:
[..]
[afbeelding]
Volgens mij kan ze hem wel wurgen.
Houwen zo!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:30 schreef schatje het volgende:
vind het weleen goed idee.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:34 schreef havefun het volgende:
[..]
Volgens mij zou ze het liefts die Jacuzzi dicht klappen en dan de temperatuur op kookpunt zetten.
Ik zeg ,ik hou ervanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:53 schreef Ning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rBxhQfmu_Ro
Krottenwijk deel 2
Van vol
Ik denk als vrouw willen we net wat minderquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:37 schreef havefun het volgende:
Ik snap niet dat vrouwen niks in Jaap zien. Hij heeft Charme, is een goede eter, is lang, hij heeft een lekker kontje , en hij is ook nog eens slim.
Ik bedoel wat wil je nog meer als vrouw
En inhoud................veel inhoud.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:37 schreef havefun het volgende:
Ik snap niet dat vrouwen niks in Jaap zien. Hij heeft Charme, is een goede eter, is lang, hij heeft een lekker kontje , en hij is ook nog eens slim.
Een vrouw wil toch ook "havefun" ........ Dat mis ik bij Japioquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:37 schreef havefun het volgende:
Ik wil die kop van Brian niet missen als ie hoort dat er geblowed mag worden in de Kooi....................hij is dan de eerste die flipt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wie er nu nog naar BANJ kijkt is gek
![]()
99% van de Huub-fans dus ( tenzij er vanaf nu geen kommentaar op hen komt)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wie er nu nog naar BANJ kijkt is gek
![]()
SHE is nu ook weer te volgen hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:41 schreef Dynabite het volgende:
[..]
99% van de Huub-fans dus ( tenzij er vanaf nu geen komentaar op hen komt)![]()
ik heb niks gezien, alléén dat sugestieve berichtje op tienquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:45 schreef robert2006 het volgende:
erik en huub hebben schijnbaar gesext afgelopen nacht, is dat waar. is huub uiteindelijk toch een schattig homootje geworden?
Kan je dat worden dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:45 schreef robert2006 het volgende:
erik en huub hebben schijnbaar gesext afgelopen nacht, is dat waar. is huub uiteindelijk toch een schattig homootje geworden?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:47 schreef havefun het volgende:
Het is tijd voor een bommetje!
NEe gewoon een sprongetje van Jaap in het Zwembad , dat versta ik onder een bommetje.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
vanavond een nieuwe er in
en keilekkere vent zodat amanda brian laat vallen en brian hélemaal para wordt
het liefst een bi-sexueel die zowel met amanda als mer eric gaat rommelen
zodat het lekker rellen wordt
zoiets........... ?![]()
o nou da's leukquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:50 schreef havefun het volgende:
[..]
NEe gewoon een sprongetje van Jaap in het Zwembad , dat versta ik onder een bommetje.
misschien gewoon bi-sexueel, schijnt het grootste de van de mensheid te zijn. Alleen is een evengroot deel bang om daarvoor uit te komen. Ik vind een man die bi-sexueel is niet minder een man normaal. Alleen Huub, tsjaa da's een leuke jongen. Met nadruk op jong, Ik geef qua mannen een voorkeur aan tussen de 40-45 jaar oud nu. En of ze bi zijn maakt me niet uit.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:45 schreef robert2006 het volgende:
volgens mij kan alles, en met de woorden van huub te eindigen: alles voor tv-maken, overigens geloof ik als het is gebeurd het meer vanuit eric's kant komt, die is op 1 of andere manier volgens mij ook jaloers op liekequote:
Je dacht toch niet dat ik serieus was he.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:54 schreef robert2006 het volgende:
[..]
volgens mij kan alles, en met de woorden van huub te eindigen: alles voor tv-maken, overigens geloof ik als het is gebeurd het meer vanuit eric's kant komt, die is op 1 of andere manier volgens mij ook jaloers op lieke
er zijn best veel theorietjes op losgelaten of je homo/bi bent of kunt worden, echt 100% bewezen is geen van beiden, huub zal wel bi zijn, homo natuurlijk nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:54 schreef Ning het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik serieus was he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |