Ik was eerderquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:00 schreef Grachus het volgende:
[..]
Ga maar winrar downloaden en al je pikante foto's erin zetten en dat ingepakte bestandje dan maar op internet zetten en hier op het forum gooien.
Zijn het jouw tieten die we dan krijgen?
Komop dan,quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:02 schreef Ladidadida het volgende:
Dankjulliewel!![]()
He, jullie zijn een stuk behulpzamer als je bier & tieten leest![]()
Ik zei 'misschien'quote:
Het was een meerkeuze, geen open vraagquote:
Allebei.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:06 schreef Jekoos het volgende:
Allebij
Vanavond naar de zuipkeet of de kroeg?
Wat is het verschilquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:06 schreef Jekoos het volgende:
Allebij
Vanavond naar de zuipkeet of de kroeg?
poffedomme zet er dan een vraag bijquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:08 schreef WurM het volgende:
[..]
Wat is het verschil
In jouw geval...
Zuipkeet: Je bent te jong om te zuipen, dus geen flikker aan. Valt af
Kroeg: Je bent te jong om binnen te komen. Valt af
20cl voor de lekkere chocolademelk in de ochtend.quote:
Die kwam in de volgende postquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:09 schreef zainabber het volgende:
[..]
poffedomme zet er dan een vraag bij
A: Gothicquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:32 schreef Doemskie het volgende:
A:Nee nu even niet
Q: Wat klinkt hipper Gothic of Gathic
A: Ben een beetje aan het trillen en weet het allemaal niet meer (kan ook het ontwaken zijn)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:34 schreef WurM het volgende:
A: RicoRabbit
Q: Ben jij nerveus voor topicnr 1.000.000??
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 08:17 schreef Stroovs het volgende:
Nee tuurlijk niet.
Heb jij ooit een in een Viermansbob gezeten?
heb paar weken geleden mijn account verkocht met 10.000g eropquote:Op zaterdag 24 maart 2007 07:52 schreef fvivif het volgende:
Ja
Mag ik 6 G van je lenen ik wil een mount kopen
A: Nee, ben nuchterquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:38 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
is dat een bobslee?
Heb jij ook zon kater?![]()
A: Ja, we kunnen je ruiken Berenanus.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:36 schreef Berenanus het volgende:
A: Nee, ben nuchter
Q: Wat een pislucht hier he?
A:quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
A: Ja, we kunnen je ruiken Berenanus.
Q: Heb je een tumor?
A: Ja, als 'zeehonden' een metafoor is voor de buitenwereld.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:35 schreef Tyler..Durden het volgende:
A: nee
Q: zouden jullie het geloven dat ik een zeehondentrainer ben die bang is voor zeehonden?
A: Die woont in Londen...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:38 schreef Sextreme het volgende:
A: tot the fifth of November
Q: Ken je Big Benny?
A: Nee. Redheads zijn koel.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:42 schreef Berenanus het volgende:
A: Rome
Q: Zal ik me vandaag scheren? begin een flinke rode baard te ontwikkelen
Binnen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
A: Nee. Redheads zijn koel.
Q: Binnen of buiten?
A: opzoek naar iets met vrienden enzo, weinig succes tot nu toequote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Veel leuke meiden met korte rokjes zien.
Wat ga je vanavond doen?
Hm. Kan, ja. Mag, nee.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:15 schreef Berenanus het volgende:
[..]
A: opzoek naar iets met vrienden enzo, weinig succes tot nu toe
Q: jij iets te doen waar ik aan mee kan doen?
A: wow verslaving verkocht, Fok! vult mijn gat nu (verkeerd gelezen) muziek luisterenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:21 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hm. Kan, ja. Mag, nee.
Wat doe je nu behalve Fokken?
Tess was al bezet.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:23 schreef Berenanus het volgende:
[..]
A: wow verslaving verkocht, Fok! vult mijn gat nu (verkeerd gelezen) muziek luisteren
Q: hoe kom je aan je nickname?
Spaghetti, welke film heb je het laatst gezien?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tess was al bezet.
Wat ga je eten straks?
jackass the moviequote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:05 schreef Flyga het volgende:
[..]
Spaghetti, welke film heb je het laatst gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |