Absoluut.quote:
Daarom niet, heb je een baard?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:46 schreef WurM het volgende:
[..]
bagger
waarom is er geen Ladidadida.rar?
Wat is dat?quote:
nee, waarom wil je datquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:48 schreef WurM het volgende:
soms
Krijg ik ook nog een fatsoenlijk antwoord op mn vorige vraag?
Hangt er vanaf.quote:
Omdat ik 's nachts alleen in mijn koude bedje lig...quote:
zou ik dat wel willen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:50 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hangt er vanaf.
Waarom zou je dat willen?
Nee, ben je wel eens anaal genomen?quote:
Oh jij wilt datquote:
Werkloos? Nee joh! Studentquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:52 schreef thepunisher3 het volgende:
waarom zijn hier zoveel vunzige mensen (mannen), die schijnbaar werkloos zijn = uitkeringstrekkers??
(anders hadden ze wel wat beters te doen --> net zoals ik)
denk jij ook niet dat hij graag ballen van oudere mannen likt?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:54 schreef zainabber het volgende:
[..]
wil je dat stiekempjes zelf niet heel graag?
Zeker weten!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:55 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
denk jij ook niet dat hij graag ballen van oudere mannen likt?
denkt men over het algemeen niet dat hij dat doet?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:55 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
denk jij ook niet dat hij graag ballen van oudere mannen likt?
Totdat je naaktfoto's van jezelf gepost hebt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zeker weten!
WANNEER GAAT IEMAND ME UITLEGGEN WAT Ladidadida.rar BETEKENT?![]()
dat je ingepakt bent, ben jij een playerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zeker weten!
binnenkortquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zeker weten!
Please! En in het NL-s, zodat ik het berijpquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:58 schreef WurM het volgende:
[..]
binnenkort
Kan iemand haar ff uitleggen wat Ladidadida.rar kutnaam om te typeninhoudt?
Ladidadida.rar zou een bestandje zijn waar erotische portretten van jou verzameld zijn...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:59 schreef Ladidadida het volgende:
![]()
[..]
Please! En in het NL-s, zodat ik het berijp![]()
Diegene krijgt dan misschien wel bier en tieten!
Ga maar winrar downloaden en al je pikante foto's erin zetten en dat ingepakte bestandje dan maar op internet zetten en hier op het forum gooien.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:59 schreef Ladidadida het volgende:
![]()
[..]
kan je het voortaan vragend formulerenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:59 schreef Ladidadida het volgende:
![]()
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:00 schreef Tyler..Durden het volgende:
Heb ik de behoefte om die rar te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |