Ah ok.. maar shooting is niet 2x scoren hequote:Op maandag 26 maart 2007 10:55 schreef Ruudt het volgende:
Nee maar dat is toch logisch als je dat stukje leest van less effective..
Dus alleen z'n verdedigen is hoopvol als ik het goed begrijp?quote:Hi boss, nice to speak to you again.
I have found what seems to be a great prospect for you. He is 16 years old and is called Krelis Hooyer.
With his weak overall skills, this might be the player for us. Zeroing in on his Passing skills, this boy could very well be a hopeless talent.
Can I offer him a place at the academy?
Snap ik.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:56 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ah ok.. maar shooting is niet 2x scoren he
Hij is toch hopeloosquote:Op maandag 26 maart 2007 10:57 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dus alleen z'n verdedigen is hoopvol als ik het goed begrijp?
Tsja.. ik heb er al voor gekozen om een spits te zoeken, ik ga gewoon scoren trainen. Je zal moeten kiezen, maar volgens mij kan je nooit 11 spelers maximaal trainen... je kan wel voor individueel kiezen, maar goed... dan heb je dus volgens mij een hele hoop matige YP's straks als je ze promoveert, want de training gaat langzamer.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:57 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dus alleen z'n verdedigen is hoopvol als ik het goed begrijp?
Ook VII toch?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:10 schreef MrMoon het volgende:
Spelersloon: 45 464
Na update + 20.148
--------------------------
Totaal salaris 65.612...
Dank Jonksquote:Op maandag 26 maart 2007 11:14 schreef Jonks het volgende:
Reactie van refused:
ik zit op laptop in auto en moet zo hele dag 'werken' en kan niet op fokforum komen. anders post jij daar even dat ik vanavond pas weer online kan komen en dan alle nieuwe invites afhandel?
Dat wil dus zeggen dat je even geduld moet hebben met de invites en challenges voor de junior league. Vanavond wordt er naar gekeken!
Das vrij veelquote:Op maandag 26 maart 2007 11:32 schreef Yankee_One het volgende:
Loon 28.244 (30.432/-2.188)113k aan loon volgend seizoen
vind het niet echt hoopgevend voor eerste seizoen VI. mijn trainees stellen nog niet zoveel voor, omdat ik vorig seizoen een wereldklasse gast of 5 heb verkochtquote:
quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Karel Wegereef is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Kijken we naar zijn Vleugelspel-vaardigheden, dan is deze jongeman bemoedigend. Zonder verdere training denk ik dat hij waardeloos zal blijven Vleugelspel.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
105k in VIIquote:Op maandag 26 maart 2007 11:35 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
vind het niet echt hoopgevend voor eerste seizoen VI. mijn trainees stellen nog niet zoveel voor, omdat ik vorig seizoen een wereldklasse gast of 5 heb verkocht
als ik versterkingen ga halen dit seizoen worden dat echt nederlanders of opa's met ervaring
Ah ok.. dan hangt het toch niet helemaal af van je primary training... heb je een specifieke speler gezocht of gewoon geklikt?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:34 schreef OssieMan het volgende:
Ik heb dit als rapport:
Ik train als 1e: def en als 2e korte pass
Wel, Dirk-Jan Boensma is 16 jaar oud en hetgeen ik van hem gezien heb, heeft toch wel indruk op me gemaakt.
Als je het mij vraagt, is deze jongen wat Scoren betreft hopeloos. Als deze knaap zich optimaal kan ontwikkelen, wordt hij volgens mij zwak in Passen voor hij de overstap zou moeten maken naar de grote jongens. Zonder extra training blijft hij wellicht rampzalig wat betreft Scoren.
Mag hij zijn krabbel zetten, baas?
quote:I think I have found a skilled youngster for you. His name is William Kamphuis and he is 15 years old.
In my opinion, this player is a doubtful player when it comes to Scoring.
Do we sign him, boss?
Gewoon geklikt, stond maar 1 speler ook.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ah ok.. dan hangt het toch niet helemaal af van je primary training... heb je een specifieke speler gezocht of gewoon geklikt?
En 10k voor de 1e scout...quote:Op maandag 26 maart 2007 12:06 schreef twi het volgende:
Nog geen 2k erbij voor mijWel 10k erbij voor de 2 scouts.
Ga eens aan je werk johquote:Op maandag 26 maart 2007 13:49 schreef Eibertje het volgende:
FC Den Eiber! meldt zich
Speel een seizoen of 4 en maak me op aanraden van Flappekz ook maar kenbaar op dit forum.
Las tot nu toe alleen maar een beetje mee...
Ben ook maar zo vrij geweest mijzelf aan te melden voor de FOK! jeugdcompetitie..
nog een Hagenaarquote:Op maandag 26 maart 2007 13:49 schreef Eibertje het volgende:
FC Den Eiber! meldt zich
Speel een seizoen of 4 en maak me op aanraden van Flappekz ook maar kenbaar op dit forum.
Las tot nu toe alleen maar een beetje mee...
Ben ook maar zo vrij geweest mijzelf aan te melden voor de FOK! jeugdcompetitie..
Uhmmz nog niet over uit wat ik komend seizoen ga trainen. Vorige twee jaar positiespel getraind.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:14 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
nog een Hagenaar![]()
welkom
wat train je? waar speel je?
Dank voor de tip! Ik denk dat er sowieso wel genoeg animo is voor twee competities, dus die zullen zich vast wel vullen.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:05 schreef fabianf het volgende:
[..]
Kijk bij die eredivisie even uit dat je het tijdig 'invite-only" maakt zodat je non-fok mensen kunt kicken voordat je de 16 teams bereikt.
you can say that again!quote:Op maandag 26 maart 2007 16:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dios Mio, wat is Hattrick traag.![]()
!
quote:FC RKDEO A1 (36390)
hahahaquote:Op maandag 26 maart 2007 17:17 schreef Outpost76 het volgende:
gvrrgegfrlgmeszdva @#%^**))$%$% HATTRICK.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |