abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47662677
quote:
Op maandag 26 maart 2007 08:51 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik durf niet

Kristiansund A1 (6496)

uitnodiging die al staat moet je even weigeren
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  maandag 26 maart 2007 @ 08:56:22 #152
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47662712
quote:
Op maandag 26 maart 2007 08:51 schreef fabianf het volgende:

[..]

Ik kreeg een wretched playmaking without training, redelijk snel naar solid defending en "doubtful". En er stond iets over Winger skill, maar toen ik dus even de rules ging bekijken of de speler in kwestie goed was was de pagina om hem te accepteren alweer verdwenen met het resultaat geen pull deze week. Let daar even op iig.
Dat is wel triest

Voorlopig heb ik verder nog gelezen:
quote:
I was told that my new player "with adequate training" could reach "weak" in his main skill. Does this mean that I have to train him for 2 seaons to get "weak" in main skill? Or is this estimate not to be trusted very much
quote:
Maxim Wevers heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.

Volgens mij is deze speler hopeloos op het gebied van Vleugelspel. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer waardeloos zijn.
quote:
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Barend van Lange is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.

Kijken we naar zijn Keepen-vaardigheden, dan is deze jongeman bemoedigend.
quote:
Hoor eens, Carel Koolhoven is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.

Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer waardeloos zijn.

Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:
"Deze speler is matig in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan." en de desbetreffende speler is 15 jaar oud en 16 dagen oud
quote:
Goed, de kandidaat van deze week is 16 jaar oud en heet Nils Breuker.

Als deze knaap zich optimaal kan ontwikkelen, wordt hij volgens mij zwak in Vleugelspel voor hij de overstap zou moeten maken naar de grote jongens. Globaal gezien zijn z'n vaardigheden nu zwak, denk ik. Kijken we naar zijn Scoren, dan mogen we stellen dat deze jongen topklasse is.

Mag ik hem een plaats aanbieden in onze jeugdacademie?
quote:
Hi boss, nice to speak to you again.

I have found what seems to be a great prospect for you. He is 16 years old and is called Krelis Hooyer.

With his weak overall skills, this might be the player for us. Zeroing in on his Passing skills, this boy could very well be a hopeless talent.

Can I offer him a place at the academy?
quote:
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Gerrit-Jan Valstar en hij is 16 jaar.

Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven Verdedigen. Kijken we naar zijn Scoren-vaardigheden, dan is deze jongeman hopeloos.
quote:
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Karel Wegereef is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.

Kijken we naar zijn Vleugelspel-vaardigheden, dan is deze jongeman bemoedigend. Zonder verdere training denk ik dat hij waardeloos zal blijven Vleugelspel.

Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
quote:
Wel, Dirk-Jan Boensma is 16 jaar oud en hetgeen ik van hem gezien heb, heeft toch wel indruk op me gemaakt.

Als je het mij vraagt, is deze jongen wat Scoren betreft hopeloos. Als deze knaap zich optimaal kan ontwikkelen, wordt hij volgens mij zwak in Passen voor hij de overstap zou moeten maken naar de grote jongens. Zonder extra training blijft hij wellicht rampzalig wat betreft Scoren.

Mag hij zijn krabbel zetten, baas?/quote]

[quote]
Commentaar van de scout
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Diede Morel heet en 15 jaar oud is.

Volgens mij is deze speler bemoedigend op het gebied van Verdedigen.

Geven we hem een contract, baas?

[ Bericht 9% gewijzigd door maniack28 op 26-03-2007 11:49:21 ]
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  maandag 26 maart 2007 @ 08:57:07 #153
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47662723
quote:
Op maandag 26 maart 2007 08:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

uitnodiging die al staat moet je even weigeren
Ow, mag ik niet bij de oude garde? Refused doet ook een competitie

Refused, wat is de bedoeling, wie ga jij uitnodigen?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_47662741
quote:
Op maandag 26 maart 2007 08:57 schreef maniack28 het volgende:

[..]

De mensen die ik ken?

SV Houten was ook welkom maar moest zonodig zelf een competitie starten...
pi_47662753
quote:
Op maandag 26 maart 2007 08:57 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Je kan blijkbaar maar 1 uitnodiging per keer krijgen. Refused speelt in Finland, en ik ga niet mijn jeugd elke keer naar het buitenland sturen...
  maandag 26 maart 2007 @ 09:01:34 #156
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47662779
Btw... niet pullen op dit moment, ik lees op Global een hoop berichten van mensen die een error message krijgen en daarna niet meer kunnen pullen.. ik wacht dus even tot het bugvrij is

btw2... als je deze week geen match speelt heb je geen training (1 speler dus)..
pi_47662782
quote:
Op maandag 26 maart 2007 08:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Refused speelt in Finland, en ik ga niet mijn jeugd elke keer naar het buitenland sturen...
Ik moet je teleurstellen, denk je serieus dat dat bij deze competitie uitmaakt? Lees anders even het topic op Global, daarin staat al het een en ander uitgelegd.

En daarbij... De rest speelt in Nederland, ook al zou het uitmaken, wat het niet doet, speel je nog 14 van de 15 wedstrijden in Nederland.
  maandag 26 maart 2007 @ 09:02:12 #158
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47662788
quote:
Op maandag 26 maart 2007 08:58 schreef fabianf het volgende:

[..]

De mensen die ik ken?

SV Houten was ook welkom maar moest zonodig zelf een competitie starten...
Dan krijgen we dus 2 Fok!Competities Eens even zien welke ik dan ga joinen... hoe lang blijft die uitnodiging staan
pi_47662813
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:01 schreef maniack28 het volgende:
Btw... niet pullen op dit moment, ik lees op Global een hoop berichten van mensen die een error message krijgen en daarna niet meer kunnen pullen.. ik wacht dus even tot het bugvrij is

btw2... als je deze week geen match speelt heb je geen training (1 speler dus)..
je hebt gewoon 15 spelers
  maandag 26 maart 2007 @ 09:04:19 #160
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_47662817
Ik ben zojuist lid geworden van de Fok Eredivisie geloof ik Nu ga ik écht aan het werk, inlezen doe ik vanavond wel
Ik ben van pindavlees
pi_47662823
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:02 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Dan krijgen we dus 2 Fok!Competities Eens even zien welke ik dan ga joinen... hoe lang blijft die uitnodiging staan
Er zijn er al 3, maar die van mij verdwijnt snel als het goed is

[ Bericht 4% gewijzigd door Mangoworks2002 op 26-03-2007 09:12:44 ]
pi_47662839
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:02 schreef maniack28 het volgende:
2? 3.

Fok! Junior League (575)
FOK! Eredivisie (716)
Fok! Jeugdcompetitie (802)

Maar die uitnodiging blijft staan totdat jij er iets mee doet. Ik vind het zoeksysteem een beetje tegenvallen momenteel, je zou via de normale teampagina van iemand meteen het jeugdteam moeten kunnen zien.

Kijk bij die eredivisie even uit dat je het tijdig 'invite-only" maakt zodat je non-fok mensen kunt kicken voordat je de 16 teams bereikt.
pi_47662885
Fok! Jeugdcompetitie bestaat dus al niet meer (moet waarschijnlijk nog geupdate worden
  maandag 26 maart 2007 @ 09:10:56 #164
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47662900
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:05 schreef fabianf het volgende:

[..]

2? 3.

Fok! Junior League (575)
FOK! Eredivisie (716)
Fok! Jeugdcompetitie (802)

Maar die uitnodiging blijft staan totdat jij er iets mee doet. Ik vind het zoeksysteem een beetje tegenvallen momenteel, je zou via de normale teampagina van iemand meteen het jeugdteam moeten kunnen zien.

Kijk bij die eredivisie even uit dat je het tijdig 'invite-only" maakt zodat je non-fok mensen kunt kicken voordat je de 16 teams bereikt.
Ik ga er vanuit dat de oude garde idd in jouw competitie komt, lijkt me wel zo leuk om daarmee mee te doen, dus ik accepteer de jouwe
pi_47662916
Val ik eigenlijk al onder de oudere garde, zo ja dan moet ik nog weer ff uitgenodigt worden...
pi_47662919
Ok, ik rename die van mij wel om verwarring te voorkomen.

En ja, enige probleem is alleen dat je al in een league zit en dus geen uitnodiging kan ontvangen.
  maandag 26 maart 2007 @ 09:17:29 #167
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47663000
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:11 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Val ik eigenlijk al onder de oudere garde, zo ja dan moet ik nog weer ff uitgenodigt worden...
Nee, jij bent nog jong Dat moet je zelf weten he Het lijkt me leuk om in een comp met JD, qyn, hives (als die nog speelt), madkow, grumpey, komrad, uddel, dehovenier, nicomart, lortnoc etc. te zitten.. ik weet niet of ze allemaal nieuwe jeugd gaan doen, maar dat kan altijd nog komen

Refused, kan je ze geen berichtje sturen, degenen die nog geen team hebben
  maandag 26 maart 2007 @ 09:18:29 #168
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47663011
Ik denk dat veel mensen defs gaan trainen.. immers is de training positiegerelateerd en kan je met defs dus maar liefst 5 spelers per week trainen... met spitsen maar 3
pi_47663024
Wtf, ik druk zo op bel

Krijg ik dit:

Val me niet lastig! Je hebt deze week al een keuze gemaakt!

Terwijl ik die gek nog nooit gebeld heb
  maandag 26 maart 2007 @ 09:21:42 #170
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47663062
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:19 schreef truStie het volgende:
Wtf, ik druk zo op bel

Krijg ik dit:

Val me niet lastig! Je hebt deze week al een keuze gemaakt!

Terwijl ik die gek nog nooit gebeld heb
Wat zeg ik nou net? Niet nu proberen, er zijn een hoop bugs nog...
pi_47663078
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:17 schreef maniack28 het volgende:
Het lijkt me leuk om in een comp met JD, qyn, hives (als die nog speelt), madkow, grumpey, komrad, uddel, dehovenier, nicomart, lortnoc etc. te zitten..

Refused, kan je ze geen berichtje sturen, degenen die nog geen team hebben
Ik heb een aantal mensen inmiddels gemaild, ik heb even geteld en er is 'plaats genoeg' voor alle oudere garde.
  maandag 26 maart 2007 @ 09:24:01 #172
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_47663090
tvp

[ Bericht 86% gewijzigd door R_B op 26-03-2007 09:32:45 ]
  maandag 26 maart 2007 @ 09:24:49 #173
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47663106
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:23 schreef fabianf het volgende:

[..]

Ik heb een aantal mensen inmiddels gemaild, ik heb even geteld en er is 'plaats genoeg' voor alle oudere garde.
Ok tof!!

Welke speeldag had je in gedachten? Als je maandag doet hebben we nu geen training meer deze week Ik prefereer donderdag, maar goed.. dat is maar een voorkeur In geval van donderdag heb je namelijk geen last van de bugs die er deze week nog inzitten (of iig minder last )
  maandag 26 maart 2007 @ 09:40:21 #174
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_47663413
Leuk, een half jaar lang 't hebben over een FOK! jeugdcompetitie en als puntje bij paaltje komt een competitie starten met iedereen die z'n gezicht niet of nauwelijks meer hier laat zien
pi_47663422
Ik dacht zelf aan Fok!Cup-tijd zodat je alle wedstrijden tegelijkertijd kunt volgen. Woensdag 17:00 of 17:30 dus. Het staat momenteel op Woensdag 17:00 ingesteld maar kan nog aangepast worden voordat de league start.
pi_47663443
Eindelijk een jeugdploeg....

Jong Wurdsje (11723)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_47663455
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:40 schreef twi het volgende:
Leuk, een half jaar lang 't hebben over een FOK! jeugdcompetitie en als puntje bij paaltje komt een competitie starten met iedereen die z'n gezicht niet of nauwelijks meer hier laat zien
Wat is dan het probleem als het toch alleen maar met mensen is die hier nauwelijks meer komen? Er is een vrij toegankelijke Fok!-competitie voor nowadays die-hards.
  maandag 26 maart 2007 @ 09:44:35 #178
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47663504
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:40 schreef twi het volgende:
Er is toch een competitie met actieve fokkers.. ik vind het gewoon leuk om tegen de teams te spelen die ik in topic #40 tegenkwam toen ik met Hattrick begon
pi_47663538
quote:
Your youth team activation has been delayed, please check back again later.
och heden nee wel.. ik mag toch hopen dat dit niet tekenend is voor wat komen gaat..
  maandag 26 maart 2007 @ 09:49:26 #180
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47663604
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:46 schreef MrMoon het volgende:

[..]

och heden nee wel.. ik mag toch hopen dat dit niet tekenend is voor wat komen gaat..
Dat is standaard.. ff 15 min wachten is het advies.... ik schrok ook ff
pi_47663647
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:49 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Dat is standaard.. ff 15 min wachten is het advies.... ik schrok ook ff
het werkt al meteen maar even 2 extra scouts aangenomen.. en de training gewijzigd.. Primair op verdedigen en de ander op conditie... Hoe hebben jullie dat gedaan?
Scouten jullie allemaal uit 1 regio of uit 3 verschillende regio's?
  maandag 26 maart 2007 @ 09:54:24 #182
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47663710
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:51 schreef MrMoon het volgende:

[..]

het werkt al meteen maar even 2 extra scouts aangenomen.. en de training gewijzigd.. Primair op verdedigen en de ander op conditie... Hoe hebben jullie dat gedaan?
Scouten jullie allemaal uit 1 regio of uit 3 verschillende regio's?
Ik heb nog niks aangenomen, mijn advies is ook even te wachten met scouten... er zijn wat problemen met mensen die hun speler niet kunnen opnemen in het jeugdteam.

Je kan deze week maar 1 speler scouten, volgende week kan je pas die 2 nieuwe scouts gebruiken.

Je kan in verschillende regio's zoeken.. de antillen kosten 1500 extra (reiskosten). Je kan ook nog op een specifieke skill scouten, maar de kans om dan een supertalent te vinden neemt af. Als je dat niet doet is die kans iets groter, maar is de kans ook weer groter dat je iets scout wat niet te trainen is (in jouw geval een spits).
pi_47663758
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:54 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik heb nog niks aangenomen, mijn advies is ook even te wachten met scouten... er zijn wat problemen met mensen die hun speler niet kunnen opnemen in het jeugdteam.

Je kan deze week maar 1 speler scouten, volgende week kan je pas die 2 nieuwe scouts gebruiken.

Je kan in verschillende regio's zoeken.. de antillen kosten 1500 extra (reiskosten). Je kan ook nog op een specifieke skill scouten, maar de kans om dan een supertalent te vinden neemt af. Als je dat niet doet is die kans iets groter, maar is de kans ook weer groter dat je iets scout wat niet te trainen is (in jouw geval een spits).
Nee ik scout ook nog niet.. ik wacht er nog ff mee...
  maandag 26 maart 2007 @ 10:23:35 #184
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47664252
quote:
1) if i read correctly on this first week i "have" to accept the first kid i'm offered by the scout? ... as the other scouts i hire won't work this week.
Answer: Oh they work...but it takes time (exactly a week for some strange reason ) before they will find you a player to offer. It's their first week at work after all.
Van HT-Tjecken... dus idd, je hebt maar 1 pull mogelijkheid deze week.
pi_47664623
Die loonupdate / kwijtschelden van kaarten is toch ook vandaag?

Bij dat jeugdsysteem zie ik nu door de bomen het bos al niet meer.

Eerste paar weken lekker op de oldscool manier nog pullen en dan maar overstappen ofzo.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  maandag 26 maart 2007 @ 10:39:37 #186
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47664636
Geloof dat de pulls weer werken, heb het er op gewaagd, want als je de error krijgt heb je wss de kans alsnog eentje te scouten later vandaag/morgen, aldus HT-Tjecken. Dit is mijn speler:
quote:
Goed je te horen Maniack28! Even kijken wat ik deze keer voor je heb...

Goed, de kandidaat van deze week is 16 jaar oud en heet Nils Breuker.

Als deze knaap zich optimaal kan ontwikkelen, wordt hij volgens mij zwak in Vleugelspel voor hij de overstap zou moeten maken naar de grote jongens. Globaal gezien zijn z'n vaardigheden nu zwak, denk ik. Kijken we naar zijn Scoren, dan mogen we stellen dat deze jongen topklasse is.

Mag ik hem een plaats aanbieden in onze jeugdacademie?
Dit wordt dus een topper als ik het moet geloven Topklasse spits
pi_47664649
Ziet er voorals nog redelijk uit
  maandag 26 maart 2007 @ 10:40:55 #188
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47664670
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:39 schreef Lennox het volgende:
Die loonupdate / kwijtschelden van kaarten is toch ook vandaag?

Bij dat jeugdsysteem zie ik nu door de bomen het bos al niet meer.

Eerste paar weken lekker op de oldscool manier nog pullen en dan maar overstappen ofzo.
Tis heel simpel hoor

Uhm, ja vandaag of morgen.. ik denk morgen ivm het overstappen naar het nieuwe jeugdsysteem. Volgens mij staat er een downtime geplanned voor morgenochtend vroeg.
  maandag 26 maart 2007 @ 10:42:55 #189
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47664721
quote:
this has already been answered. individual trains each player on his position (primary skill) but the effect is less than a normal primary training for chosen positions.
Dus als je als 2e optie individueel trainen kiest krijgen ze ook nog training afhankelijk van de positie. De enige vraag die ik nog heb is wat er gebeurd met de spelers die ook hoofdtraining krijgen. Bijv scoren + individueel.. krijgen ze dan scoren training + de spitsen krijgen een beetje extra scoren of telt dat dan niet mee
pi_47664832
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:39 schreef maniack28 het volgende:
Geloof dat de pulls weer werken, heb het er op gewaagd, want als je de error krijgt heb je wss de kans alsnog eentje te scouten later vandaag/morgen, aldus HT-Tjecken. Dit is mijn speler:
[..]

Dit wordt dus een topper als ik het moet geloven Topklasse spits
hoeveel spelers heb je nu? (ik heb er 15, weet niet of de pull gelukt is)
  maandag 26 maart 2007 @ 10:49:07 #191
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47664895
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

hoeveel spelers heb je nu? (ik heb er 15, weet niet of de pull gelukt is)
16 spelers, de jouwe is dus niet gelukt. Voor diegenen wordt er gezocht naar een oplossing las ik net al.

LEt trouwens op, ontsla alvast 1 prutser ofzo, want anders heb je volgende week geen plek voor een nieuwe
pi_47664897
Mijn jeugdteam: Audio Bullys (16071)
Ik zou ook graag meedoen aan de jeugdcompetitie.
pi_47664922
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:49 schreef Ruudt het volgende:
Mijn jeugdteam: Audio Bullys (16071)
Ik zou ook graag meedoen aan de jeugdcompetitie.
mja ik ook, maar welke waren er ook alweer? of kan je er alleen voor uitgenodigd worden?
  maandag 26 maart 2007 @ 10:51:04 #194
130233 OssieMan
Winners do it hardcore
pi_47664937
Ik heb de fok jeugd competitie ook gejoined (FC Ossie 2), hopen dat het wat wordt
pi_47664976
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:42 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Dus als je als 2e optie individueel trainen kiest krijgen ze ook nog training afhankelijk van de positie. De enige vraag die ik nog heb is wat er gebeurd met de spelers die ook hoofdtraining krijgen. Bijv scoren + individueel.. krijgen ze dan scoren training + de spitsen krijgen een beetje extra scoren of telt dat dan niet mee
Als je 2x scoren doet dan train je ze dus een klein beetje minder voor scoren bij de 2e optie dan wanneer je passen kiest ofzo.
  maandag 26 maart 2007 @ 10:53:24 #196
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47665014
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:50 schreef MrMoon het volgende:

[..]

mja ik ook, maar welke waren er ook alweer? of kan je er alleen voor uitgenodigd worden?
Er is een competitie voor de actieve users en eentje voor de ouwe lullen... voor de ouwe lullen heb je een uitnodiging van refused nodig.
  maandag 26 maart 2007 @ 10:53:48 #197
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47665029
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:52 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Als je 2x scoren doet dan train je ze dus een klein beetje minder voor scoren bij de 2e optie dan wanneer je passen kiest ofzo.
Ow dat zou kunnen, heb je dat ergens gelezen?
  maandag 26 maart 2007 @ 10:55:11 #198
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_47665065
Anywayz... wat me iig al opvalt is dat het scoutrapport afhangt van wat je traint volgens mij. Ik train namelijk scoren + vleugelspel en de scout gaf die 2 aan in het rapport. Voglende week probeer ik scoren + korte pass in te stellen voor training, kijken wat de scout dan zegt.

Denk dat die optie ook het beste is, want met korte pass kan ik evt. ook nog wat middenvelders en wingers pullen en die wat training in passen meegeven en evt. later nog individueel of een paar weekjes naar pos switchen.
pi_47665076
Nee maar dat is toch logisch als je dat stukje leest van less effective..
pi_47665082
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:53 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Er is een competitie voor de actieve users en eentje voor de ouwe lullen... voor de ouwe lullen heb je een uitnodiging van refused nodig.
ach wat is ouwe lullen he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')