uitnodiging die al staat moet je even weigerenquote:Op maandag 26 maart 2007 08:51 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik durf niet![]()
Kristiansund A1 (6496)
Dat is wel triestquote:Op maandag 26 maart 2007 08:51 schreef fabianf het volgende:
[..]
Ik kreeg een wretched playmaking without training, redelijk snel naar solid defending en "doubtful". En er stond iets over Winger skill, maar toen ik dus even de rules ging bekijken of de speler in kwestie goed was was de pagina om hem te accepteren alweer verdwenen met het resultaat geen pull deze week. Let daar even op iig.
quote:I was told that my new player "with adequate training" could reach "weak" in his main skill. Does this mean that I have to train him for 2 seaons to get "weak" in main skill? Or is this estimate not to be trusted very much
quote:Maxim Wevers heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Volgens mij is deze speler hopeloos op het gebied van Vleugelspel. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer waardeloos zijn.
quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Barend van Lange is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Kijken we naar zijn Keepen-vaardigheden, dan is deze jongeman bemoedigend.
quote:Hoor eens, Carel Koolhoven is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer waardeloos zijn.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:"Deze speler is matig in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan." en de desbetreffende speler is 15 jaar oud en 16 dagen oud
quote:Goed, de kandidaat van deze week is 16 jaar oud en heet Nils Breuker.
Als deze knaap zich optimaal kan ontwikkelen, wordt hij volgens mij zwak in Vleugelspel voor hij de overstap zou moeten maken naar de grote jongens. Globaal gezien zijn z'n vaardigheden nu zwak, denk ik. Kijken we naar zijn Scoren, dan mogen we stellen dat deze jongen topklasse is.
Mag ik hem een plaats aanbieden in onze jeugdacademie?
quote:Hi boss, nice to speak to you again.
I have found what seems to be a great prospect for you. He is 16 years old and is called Krelis Hooyer.
With his weak overall skills, this might be the player for us. Zeroing in on his Passing skills, this boy could very well be a hopeless talent.
Can I offer him a place at the academy?
quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Gerrit-Jan Valstar en hij is 16 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven Verdedigen. Kijken we naar zijn Scoren-vaardigheden, dan is deze jongeman hopeloos.
quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Karel Wegereef is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Kijken we naar zijn Vleugelspel-vaardigheden, dan is deze jongeman bemoedigend. Zonder verdere training denk ik dat hij waardeloos zal blijven Vleugelspel.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
quote:Wel, Dirk-Jan Boensma is 16 jaar oud en hetgeen ik van hem gezien heb, heeft toch wel indruk op me gemaakt.
Als je het mij vraagt, is deze jongen wat Scoren betreft hopeloos. Als deze knaap zich optimaal kan ontwikkelen, wordt hij volgens mij zwak in Passen voor hij de overstap zou moeten maken naar de grote jongens. Zonder extra training blijft hij wellicht rampzalig wat betreft Scoren.
Mag hij zijn krabbel zetten, baas?/quote]
[quote]
Commentaar van de scout
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Diede Morel heet en 15 jaar oud is.
Volgens mij is deze speler bemoedigend op het gebied van Verdedigen.
Geven we hem een contract, baas?
Ow, mag ik niet bij de oude garde? Refused doet ook een competitiequote:Op maandag 26 maart 2007 08:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
uitnodiging die al staat moet je even weigeren
De mensen die ik ken?quote:Op maandag 26 maart 2007 08:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ow, mag ik niet bij de oude garde? Refused doet ook een competitie
Refused, wat is de bedoeling, wie ga jij uitnodigen?
Je kan blijkbaar maar 1 uitnodiging per keer krijgen. Refused speelt in Finland, en ik ga niet mijn jeugd elke keer naar het buitenland sturen...quote:Op maandag 26 maart 2007 08:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ow, mag ik niet bij de oude garde? Refused doet ook een competitie
Refused, wat is de bedoeling, wie ga jij uitnodigen?
Ik moet je teleurstellen, denk je serieus dat dat bij deze competitie uitmaakt? Lees anders even het topic op Global, daarin staat al het een en ander uitgelegd.quote:Op maandag 26 maart 2007 08:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Refused speelt in Finland, en ik ga niet mijn jeugd elke keer naar het buitenland sturen...
Dan krijgen we dus 2 Fok!Competitiesquote:Op maandag 26 maart 2007 08:58 schreef fabianf het volgende:
[..]
De mensen die ik ken?
SV Houten was ook welkom maar moest zonodig zelf een competitie starten...
je hebt gewoon 15 spelersquote:Op maandag 26 maart 2007 09:01 schreef maniack28 het volgende:
Btw... niet pullen op dit moment, ik lees op Global een hoop berichten van mensen die een error message krijgen en daarna niet meer kunnen pullen.. ik wacht dus even tot het bugvrij is
btw2... als je deze week geen match speelt heb je geen training (1 speler dus)..
Er zijn er al 3, maar die van mij verdwijnt snel als het goed isquote:Op maandag 26 maart 2007 09:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan krijgen we dus 2 Fok!CompetitiesEens even zien welke ik dan ga joinen... hoe lang blijft die uitnodiging staan
![]()
![]()
2? 3.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:02 schreef maniack28 het volgende:
Dan krijgen we dus 2 Fok!CompetitiesEens even zien welke ik dan ga joinen... hoe lang blijft die uitnodiging staan
![]()
![]()
Ik ga er vanuit dat de oude garde idd in jouw competitie komt, lijkt me wel zo leuk om daarmee mee te doen, dus ik accepteer de jouwequote:Op maandag 26 maart 2007 09:05 schreef fabianf het volgende:
[..]
2? 3.
Fok! Junior League (575)
FOK! Eredivisie (716)
Fok! Jeugdcompetitie (802)
Maar die uitnodiging blijft staan totdat jij er iets mee doet. Ik vind het zoeksysteem een beetje tegenvallen momenteel, je zou via de normale teampagina van iemand meteen het jeugdteam moeten kunnen zien.
Kijk bij die eredivisie even uit dat je het tijdig 'invite-only" maakt zodat je non-fok mensen kunt kicken voordat je de 16 teams bereikt.
Nee, jij bent nog jongquote:Op maandag 26 maart 2007 09:11 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Val ik eigenlijk al onder de oudere garde, zo ja dan moet ik nog weer ff uitgenodigt worden...
Wat zeg ik nou net? Niet nu proberen, er zijn een hoop bugs nog...quote:Op maandag 26 maart 2007 09:19 schreef truStie het volgende:
Wtf, ik druk zo op bel
Krijg ik dit:
Val me niet lastig! Je hebt deze week al een keuze gemaakt!
Terwijl ik die gek nog nooit gebeld heb
Ik heb een aantal mensen inmiddels gemaild, ik heb even geteld en er is 'plaats genoeg' voor alle oudere garde.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:17 schreef maniack28 het volgende:
Het lijkt me leuk om in een comp met JD, qyn, hives (als die nog speelt), madkow, grumpey, komrad, uddel, dehovenier, nicomart, lortnoc etc. te zitten..
Refused, kan je ze geen berichtje sturen, degenen die nog geen team hebben
Okquote:Op maandag 26 maart 2007 09:23 schreef fabianf het volgende:
[..]
Ik heb een aantal mensen inmiddels gemaild, ik heb even geteld en er is 'plaats genoeg' voor alle oudere garde.
Wat is dan het probleem als het toch alleen maar met mensen is die hier nauwelijks meer komen? Er is een vrij toegankelijke Fok!-competitie voor nowadays die-hards.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:40 schreef twi het volgende:
Leuk, een half jaar lang 't hebben over een FOK! jeugdcompetitie en als puntje bij paaltje komt een competitie starten met iedereen die z'n gezicht niet of nauwelijks meer hier laat zien
Er is toch een competitie met actieve fokkers.. ik vind het gewoon leuk om tegen de teams te spelen die ik in topic #40 tegenkwam toen ik met Hattrick begonquote:Op maandag 26 maart 2007 09:40 schreef twi het volgende:
Leuk, een half jaar lang 't hebben over een FOK! jeugdcompetitie en als puntje bij paaltje komt een competitie starten met iedereen die z'n gezicht niet of nauwelijks meer hier laat zien
och heden nee wel.. ik mag toch hopen dat dit niet tekenend is voor wat komen gaat..quote:Your youth team activation has been delayed, please check back again later.
Dat is standaard.. ff 15 min wachten is het advies.... ik schrok ook ffquote:Op maandag 26 maart 2007 09:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
och heden nee wel.. ik mag toch hopen dat dit niet tekenend is voor wat komen gaat..
het werkt alquote:Op maandag 26 maart 2007 09:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat is standaard.. ff 15 min wachten is het advies.... ik schrok ook ff
Ik heb nog niks aangenomen, mijn advies is ook even te wachten met scouten... er zijn wat problemen met mensen die hun speler niet kunnen opnemen in het jeugdteam.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het werkt almeteen maar even 2 extra scouts aangenomen.. en de training gewijzigd.. Primair op verdedigen en de ander op conditie... Hoe hebben jullie dat gedaan?
Scouten jullie allemaal uit 1 regio of uit 3 verschillende regio's?
Nee ik scout ook nog niet.. ik wacht er nog ff mee...quote:Op maandag 26 maart 2007 09:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks aangenomen, mijn advies is ook even te wachten met scouten... er zijn wat problemen met mensen die hun speler niet kunnen opnemen in het jeugdteam.
Je kan deze week maar 1 speler scouten, volgende week kan je pas die 2 nieuwe scouts gebruiken.
Je kan in verschillende regio's zoeken.. de antillen kosten 1500 extra (reiskosten). Je kan ook nog op een specifieke skill scouten, maar de kans om dan een supertalent te vinden neemt af. Als je dat niet doet is die kans iets groter, maar is de kans ook weer groter dat je iets scout wat niet te trainen is (in jouw geval een spits).
Van HT-Tjecken... dus idd, je hebt maar 1 pull mogelijkheid deze week.quote:1) if i read correctly on this first week i "have" to accept the first kid i'm offered by the scout? ... as the other scouts i hire won't work this week.
Answer: Oh they work...but it takes time (exactly a week for some strange reason) before they will find you a player to offer. It's their first week at work after all.
Dit wordt dus een topper als ik het moet gelovenquote:Goed je te horen Maniack28! Even kijken wat ik deze keer voor je heb...
Goed, de kandidaat van deze week is 16 jaar oud en heet Nils Breuker.
Als deze knaap zich optimaal kan ontwikkelen, wordt hij volgens mij zwak in Vleugelspel voor hij de overstap zou moeten maken naar de grote jongens. Globaal gezien zijn z'n vaardigheden nu zwak, denk ik. Kijken we naar zijn Scoren, dan mogen we stellen dat deze jongen topklasse is.
Mag ik hem een plaats aanbieden in onze jeugdacademie?
Tis heel simpel hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 10:39 schreef Lennox het volgende:
Die loonupdate / kwijtschelden van kaarten is toch ook vandaag?
Bij dat jeugdsysteem zie ik nu door de bomen het bos al niet meer.
Eerste paar weken lekker op de oldscool manier nog pullen en dan maar overstappen ofzo.
quote:this has already been answered. individual trains each player on his position (primary skill) but the effect is less than a normal primary training for chosen positions.
hoeveel spelers heb je nu? (ik heb er 15, weet niet of de pull gelukt is)quote:Op maandag 26 maart 2007 10:39 schreef maniack28 het volgende:
Geloof dat de pulls weer werken, heb het er op gewaagd, want als je de error krijgt heb je wss de kans alsnog eentje te scouten later vandaag/morgen, aldus HT-Tjecken. Dit is mijn speler:
[..]
Dit wordt dus een topper als ik het moet gelovenTopklasse spits
16 spelers, de jouwe is dus niet gelukt. Voor diegenen wordt er gezocht naar een oplossing las ik net al.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
hoeveel spelers heb je nu? (ik heb er 15, weet niet of de pull gelukt is)
mja ik ook, maar welke waren er ook alweer? of kan je er alleen voor uitgenodigd worden?quote:Op maandag 26 maart 2007 10:49 schreef Ruudt het volgende:
Mijn jeugdteam: Audio Bullys (16071)
Ik zou ook graag meedoen aan de jeugdcompetitie.
Als je 2x scoren doet dan train je ze dus een klein beetje minder voor scoren bij de 2e optie dan wanneer je passen kiest ofzo.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]Dus als je als 2e optie individueel trainen kiest krijgen ze ook nog training afhankelijk van de positie. De enige vraag die ik nog heb is wat er gebeurd met de spelers die ook hoofdtraining krijgen. Bijv scoren + individueel.. krijgen ze dan scoren training + de spitsen krijgen een beetje extra scoren of telt dat dan niet mee
Er is een competitie voor de actieve users en eentje voor de ouwe lullen... voor de ouwe lullen heb je een uitnodiging van refused nodig.quote:Op maandag 26 maart 2007 10:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja ik ook, maar welke waren er ook alweer? of kan je er alleen voor uitgenodigd worden?
Ow dat zou kunnen, heb je dat ergens gelezen?quote:Op maandag 26 maart 2007 10:52 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Als je 2x scoren doet dan train je ze dus een klein beetje minder voor scoren bij de 2e optie dan wanneer je passen kiest ofzo.
ach wat is ouwe lullen he?quote:Op maandag 26 maart 2007 10:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Er is een competitie voor de actieve users en eentje voor de ouwe lullen... voor de ouwe lullen heb je een uitnodiging van refused nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |