Ah ok.. dan hangt het toch niet helemaal af van je primary training... heb je een specifieke speler gezocht of gewoon geklikt?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:34 schreef OssieMan het volgende:
Ik heb dit als rapport:
Ik train als 1e: def en als 2e korte pass
Wel, Dirk-Jan Boensma is 16 jaar oud en hetgeen ik van hem gezien heb, heeft toch wel indruk op me gemaakt.
Als je het mij vraagt, is deze jongen wat Scoren betreft hopeloos. Als deze knaap zich optimaal kan ontwikkelen, wordt hij volgens mij zwak in Passen voor hij de overstap zou moeten maken naar de grote jongens. Zonder extra training blijft hij wellicht rampzalig wat betreft Scoren.
Mag hij zijn krabbel zetten, baas?
quote:I think I have found a skilled youngster for you. His name is William Kamphuis and he is 15 years old.
In my opinion, this player is a doubtful player when it comes to Scoring.
Do we sign him, boss?
Gewoon geklikt, stond maar 1 speler ook.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ah ok.. dan hangt het toch niet helemaal af van je primary training... heb je een specifieke speler gezocht of gewoon geklikt?
En 10k voor de 1e scout...quote:Op maandag 26 maart 2007 12:06 schreef twi het volgende:
Nog geen 2k erbij voor mijWel 10k erbij voor de 2 scouts.
Ga eens aan je werk johquote:Op maandag 26 maart 2007 13:49 schreef Eibertje het volgende:
FC Den Eiber! meldt zich
Speel een seizoen of 4 en maak me op aanraden van Flappekz ook maar kenbaar op dit forum.
Las tot nu toe alleen maar een beetje mee...
Ben ook maar zo vrij geweest mijzelf aan te melden voor de FOK! jeugdcompetitie..
nog een Hagenaarquote:Op maandag 26 maart 2007 13:49 schreef Eibertje het volgende:
FC Den Eiber! meldt zich
Speel een seizoen of 4 en maak me op aanraden van Flappekz ook maar kenbaar op dit forum.
Ben ook maar zo vrij geweest mijzelf aan te melden voor de FOK! jeugdcompetitie..
Uhmmz nog niet over uit wat ik komend seizoen ga trainen. Vorige twee jaar positiespel getraind.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:14 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
nog een Hagenaar![]()
welkom
wat train je? waar speel je?
Dank voor de tip! Ik denk dat er sowieso wel genoeg animo is voor twee competities, dus die zullen zich vast wel vullen.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:05 schreef fabianf het volgende:
[..]
Kijk bij die eredivisie even uit dat je het tijdig 'invite-only" maakt zodat je non-fok mensen kunt kicken voordat je de 16 teams bereikt.
you can say that again!quote:Op maandag 26 maart 2007 16:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dios Mio, wat is Hattrick traag.![]()
!
quote:FC RKDEO A1 (36390)
hahahaquote:Op maandag 26 maart 2007 17:17 schreef Outpost76 het volgende:
gvrrgegfrlgmeszdva @#%^**))$%$% HATTRICK.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je had toch al een teamquote:Op maandag 26 maart 2007 17:35 schreef komrad het volgende:
Refused en anderen, natuurlijk wil ik graag meedoen met de oude garde. Ik ben geen supporter meedus ik wacht tot woensdag. Als de jeugdopleiding interessant is word ik wss wel weer supporter.
Refused, wil je me dan woensdag een uitnodiging sturen als ik mijn team heb aangemaakt
ik kan woensdag pas meedoen aan de jeugdcomp. omdat ik (volgens Maniack) dan pas een team aan kan makenquote:
Ben ik de enige die dan ook allemaal verschillende tabs opent en zo de server nog zwaarder belast?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
hahaha
wat een frustaties
moet zeggen, hij is niet echt cooperatief vandaag nee, maar niet raar bij de introductie van een geheel nieuw systeem
quote:Op maandag 26 maart 2007 17:46 schreef twisteddlogic het volgende:
Salary: ¤ 13.780,00 (+¤ 13.988,00/-¤ 208,00)
50% erbij.
Ik weet t. En vind t ook niet raar maar ik wil zo graag ff kijken naar mn scout enz enz enz. Das dan erg irri als ie t gewoon helemaal niet of half doet.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
hahaha
wat een frustaties
moet zeggen, hij is niet echt cooperatief vandaag nee, maar niet raar bij de introductie van een geheel nieuw systeem
ik ben benieuwd wanneer ik uberhaupt weer wat zie op hattrick...quote:Op maandag 26 maart 2007 18:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ben ook benieuwd wanneer dat de wedstrijden in de jeugdcompetitie zichtbaar zijn...
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wanneer ik uberhaupt weer wat zie op hattrick...
quote:Something Broke
Unfortunatley some error occurred which stopped the current page request.
Notify your local GM about this error.
Sorry for the inconvenience.
Wat wordt jij dan? Laggard? Late majority?quote:Op maandag 26 maart 2007 18:32 schreef Lennox het volgende:
Al die early adaptors hier![]()
*kijkt kat uit de boom*
Jij hebt ook marketing gehadquote:Op maandag 26 maart 2007 18:34 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Wat wordt jij dan? Laggard? Late majority?
quote:Hattrick announces
2007-03-26 18:50 HT-time
Hattrick down
We are currently having some problems with the site. We are investigating and apologise for the inconvenience.
In de Fok!Eredivisie is nog plek zat, maar daar moet je idd voor worden uitgenodigd geloof ikquote:Op maandag 26 maart 2007 20:00 schreef Egamer het volgende:
Mardy Bummetjes (47100)
Nodig me maar uit, volgens mij moest je uitgenodigd worden.
Nodig me uit!quote:Op maandag 26 maart 2007 20:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In de Fok!Eredivisie is nog plek zat, maar daar moet je idd voor worden uitgenodigd geloof ik
Zou best willen hoor, maar ik kan dat niet...geloof dat rompompom de eigenaar van de league is?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:03 schreef Egamer het volgende:
[..]
Nodig me uit!Mardy Bummetjes (47100)
Hmmz vanmiddag kon je er nog gewoon bij zonder uitgenodigd te worden...quote:Op maandag 26 maart 2007 20:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zou best willen hoor, maar ik kan dat niet...geloof dat rompompom de eigenaar van de league is?
Ja klopt, zo ben ik er ook bijgekomen. Maar er staat nu ook een slotje achter het league-ID...quote:Op maandag 26 maart 2007 20:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Hmmz vanmiddag kon je er nog gewoon bij zonder uitgenodigd te worden...
had ik me vanmiddag nou maar ingeschrevenquote:Op maandag 26 maart 2007 20:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja klopt, zo ben ik er ook bijgekomen. Maar er staat nu ook een slotje achter het league-ID...
Nodig mij dan ook maar uitquote:Op maandag 26 maart 2007 20:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In de Fok!Eredivisie is nog plek zat, maar daar moet je idd voor worden uitgenodigd geloof ik
Wat is t league id eigenlijk??quote:Op maandag 26 maart 2007 20:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja klopt, zo ben ik er ook bijgekomen. Maar er staat nu ook een slotje achter het league-ID...
quote:Salary: ¤ 1.112,00 (+¤ 1.608,00/-¤ 496,00)
TSI: 670 (+2190/-1520)
Vorm: 1 (+8/-7)
Kom er nu niet in.quote:Server Error in '/' Application.
Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.
Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".
<!-- Web.Config Configuration File -->
<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>
Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.
<!-- Web.Config Configuration File -->
<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
</system.web>
is standaard, had ik ook last van vanochtend...quote:Op maandag 26 maart 2007 21:31 schreef Chen het volgende:
FC Chen U-17 (55454)
Jeugdteam van FC Chen
Het activeren van je jeugdteam heeft enige vertraging opgelopen, nog even geduld alsjeblieft.
mja dat vroeg ik me vanmiddag ook al af.. mede daardoor had ik me ook nog niet ingeschreven...quote:Op maandag 26 maart 2007 21:35 schreef twi het volgende:
Wie zijn FC Den Eiber! (363578) en FC Kuip (362680)? Ze zijn beiden supporter, maar zitten niet in de FOK!Federatie. Ken ik de users van de teams gewoon niet of zijn het twee vreemden die voor de lol de competitie zijn gejoined?
FC Den Eiber is Eibertje, die meldde zich hier vanmiddag in het forum (ff teruglezen). FC Kuip ken ik eerlijk gezegd ook niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:35 schreef twi het volgende:
Wie zijn FC Den Eiber! (363578) en FC Kuip (362680)? Ze zijn beiden supporter, maar zitten niet in de FOK!Federatie. Ken ik de users van de teams gewoon niet of zijn het twee vreemden die voor de lol de competitie zijn gejoined?
Is een vriend van mequote:Op maandag 26 maart 2007 13:49 schreef Eibertje het volgende:
FC Den Eiber! meldt zich
mja maar et is toch een FOK! competitie en geen vriendencompetitie?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
FC Den Eiber is Eibertje, die meldde zich hier vanmiddag in het forum (ff teruglezen). FC Kuip ken ik eerlijk gezegd ook niet.
EDIT- ff teruggelezen:
[..]
Is een vriend van me
Hij is toch bij de Fok! Federatie gekomen en post op dit forum sinds vandaag.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja maar et is toch een FOK! competitie en geen vriendencompetitie?
ik lees nergens dat ie bij de FOK! federatie zit hoor, maar ik heb em wel zien postenquote:Op maandag 26 maart 2007 22:22 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Hij is toch bij de Fok! Federatie gekomen en post op dit forum sinds vandaag.
Hij was wel ooit lid kan ik me herinneren...naja, t zal wel ;-)quote:Op maandag 26 maart 2007 22:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik lees nergens dat ie bij de FOK! federatie zit hoor, maar ik heb em wel zien posten![]()
Wellicht dat tussendoor zn supporterschap een keer is verlopen ofzo...quote:1 van de 2 door Hives [Hattrick Supporter] 05-02-2006 om 16:31
tsssk
heeft nog niemand je welkom geheten namens de fokfed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |