Dat was toch maar een doodlopende weg. Net als de baarmoeder.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:21 schreef JDude het volgende:
De opleving van WeP heeft BeF wel om zeep geholpen.
Piemels en frituur in één zin. Een huiveringwekkende combinatie.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Piemels doen het nu eenmaal beter dan frituur.
Voor zover dat nog niet om zeep geholpen was.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:21 schreef JDude het volgende:
De opleving van WeP heeft BeF wel om zeep geholpen.
Zou dat smaken? Gefrituurd?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:23 schreef Aurelianus het volgende:
Piemels en frituur in één zin. Een huiveringwekkende combinatie.
Ik had dat als ik naar een McLaren Mercedes SLR keek. Tot ik erachter kwam dat Sloerie Hilton er ook zoeen heeft. Nu wil ik 'm niet meer.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:25 schreef Chowi het volgende:
Zal ik jullie eens wat zeggen?
Ik bladerde een tijdje terug eens door een brochure met Cadillacs en toen had ik bijna een orgasme gekregen. Zo tof vind ik Cadillacs.
Laatst was die Top Gear aflevering met de Bugatti Veyron er weer eens. Zucht.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:28 schreef Kuukske het volgende:
Ik had dat als ik naar een McLaren Mercedes SLR keek. Tot ik erachter kwam dat Sloerie Hilton er ook zoeen heeft. Nu wil ik 'm niet meer.
'Euj Oarie, doet mij es ekkes zônne berenlul.'quote:
Ja, maar zo kun je alles gaan rationaliseren. Vrouwen zijn ook maar hompen vlees met wat botten, spieren en organen. En van binnen is iedereen rood en bloederig. En bier is ook maar een product van gisting.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:27 schreef Aurelianus het volgende:
Het zijn maar auto's, Chowi. Fucking auto's. Hompen metaal met daaronder opgeblazen stukken rubber, aangedreven door het verbranden van oude plantenresten.
Ik weet wat de sleutel is tot succes: minder blauw.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:31 schreef Stofje het volgende:
Straks komen die droeftoeters uit BeF ook in dít topic, nu is het hier nog puur.
Doe mij maar gewoon pizza.quote:
Ik word altijd naar als mensen auto's gaan ophemelen, excuseer me daarvoor. Maar ik ken genoeg figuur die maar door blijven praten over die debiele bakken met hun debiele namen en series. 'Oh, de Mazda RXZ-3000 is echt helemaal te wauwie!' Whatever.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar zo kun je alles gaan rationaliseren. Vrouwen zijn ook maar hompen vlees met wat botten, spieren en organen. En van binnen is iedereen rood en bloederig. En bier is ook maar een product van gisting.
Maar Cadillacs! Oeh, Cadillacs! Ze zijn zo mooi vormgegeven en ze maken een mooi geluid... Dit klinkt te mannelijk hè?
Ja, daar noem je ook een merk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:35 schreef Aurelianus het volgende:
Ik word altijd naar als mensen auto's gaan ophemelen, excuseer me daarvoor. Maar ik ken genoeg figuur die maar door blijven praten over die debiele bakken met hun debiele namen en series. 'Oh, de Mazda RXZ-3000 is echt helemaal te wauwie!' Whatever.
Puur. Sereen. Bier. 14.gif. En al die andere beleefdheden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:31 schreef Stofje het volgende:
Straks komen die droeftoeters uit BeF ook in dít topic, nu is het hier nog puur.
Goed punt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:33 schreef Chowi het volgende:
Ik weet wat de sleutel is tot succes: minder blauw.
En het hebben van ex-blauw. Veel ervan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet wat de sleutel is tot succes: minder blauw.
Walgelijk. Echt, 'sereen'. Wie dat verzonnen heeft, of in de FOK!-wereld geholpen heeft, mag een kwaadaardig virus krijgen op z'n harde schijf.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:36 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Puur. Sereen. Bier. 14.gif. En al die andere beleefdheden.
BS, vrees ik.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:38 schreef Stofje het volgende:
Walgelijk. Echt, 'sereen'. Wie dat verzonnen heeft, of in de FOK!-wereld geholpen heeft, mag een kwaadaardig virus krijgen in z'n harde schijf.
Ja hállo, dat hebben we hier nu ook. JDude, Stofje, Chowi. Allemaal ex-blauw.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:38 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
En het hebben van ex-blauw. Veel ervan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |