'Euj Oarie, doet mij es ekkes zônne berenlul.'quote:
Ja, maar zo kun je alles gaan rationaliseren. Vrouwen zijn ook maar hompen vlees met wat botten, spieren en organen. En van binnen is iedereen rood en bloederig. En bier is ook maar een product van gisting.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:27 schreef Aurelianus het volgende:
Het zijn maar auto's, Chowi. Fucking auto's. Hompen metaal met daaronder opgeblazen stukken rubber, aangedreven door het verbranden van oude plantenresten.
Ik weet wat de sleutel is tot succes: minder blauw.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:31 schreef Stofje het volgende:
Straks komen die droeftoeters uit BeF ook in dít topic, nu is het hier nog puur.
Doe mij maar gewoon pizza.quote:
Ik word altijd naar als mensen auto's gaan ophemelen, excuseer me daarvoor. Maar ik ken genoeg figuur die maar door blijven praten over die debiele bakken met hun debiele namen en series. 'Oh, de Mazda RXZ-3000 is echt helemaal te wauwie!' Whatever.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar zo kun je alles gaan rationaliseren. Vrouwen zijn ook maar hompen vlees met wat botten, spieren en organen. En van binnen is iedereen rood en bloederig. En bier is ook maar een product van gisting.
Maar Cadillacs! Oeh, Cadillacs! Ze zijn zo mooi vormgegeven en ze maken een mooi geluid... Dit klinkt te mannelijk hè?
Ja, daar noem je ook een merk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:35 schreef Aurelianus het volgende:
Ik word altijd naar als mensen auto's gaan ophemelen, excuseer me daarvoor. Maar ik ken genoeg figuur die maar door blijven praten over die debiele bakken met hun debiele namen en series. 'Oh, de Mazda RXZ-3000 is echt helemaal te wauwie!' Whatever.
Puur. Sereen. Bier. 14.gif. En al die andere beleefdheden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:31 schreef Stofje het volgende:
Straks komen die droeftoeters uit BeF ook in dít topic, nu is het hier nog puur.
Goed punt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:33 schreef Chowi het volgende:
Ik weet wat de sleutel is tot succes: minder blauw.
En het hebben van ex-blauw. Veel ervan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet wat de sleutel is tot succes: minder blauw.
Walgelijk. Echt, 'sereen'. Wie dat verzonnen heeft, of in de FOK!-wereld geholpen heeft, mag een kwaadaardig virus krijgen op z'n harde schijf.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:36 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Puur. Sereen. Bier. 14.gif. En al die andere beleefdheden.
BS, vrees ik.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:38 schreef Stofje het volgende:
Walgelijk. Echt, 'sereen'. Wie dat verzonnen heeft, of in de FOK!-wereld geholpen heeft, mag een kwaadaardig virus krijgen in z'n harde schijf.
Ja hállo, dat hebben we hier nu ook. JDude, Stofje, Chowi. Allemaal ex-blauw.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:38 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
En het hebben van ex-blauw. Veel ervan.
Ah. Oeh. Ah. Hm. Ja!quote:
Hm? Wie?quote:
Weet ik toch, babe. Mij mag je trouwens ook toevoegen aan dat lijstje. Op een blauwe maandag heb ik ooit nog een kleurtje gehad.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja hállo, dat hebben we hier nu ook. JDude, Stofje, Chowi. Allemaal ex-blauw..
Met dat ik op invoeren drukte, bedacht ik het me. Jij bent natuurlijk een vuige kutkloon!quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:43 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Weet ik toch, babe. Mij mag je trouwens ook toevoegen aan dat lijstje. Op een blauwe maandag heb ik ooit nog een kleurtje gehad.
Laat dat meisje eens ff genieten joh!quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:43 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Weet ik toch, babe. Mij mag je trouwens ook toevoegen aan dat lijstje. Op een blauwe maandag heb ik ooit nog een kleurtje gehad.
Technisch gezien: ja.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Met dat ik op invoeren drukte, bedacht ik het me. Jij bent natuurlijk een vuige kutkloon!
PM maar een serie fijne foto's van jezelf, dan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:44 schreef Aurelianus het volgende:
Oh natuurlijk mag een vrouw flink soppen op haar bureaustoel. Maar doe dat dan bij een foto van mij en niet bij een foto van een oud brik.
Ik heb een fotoboek, mens.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
PM maar een serie fijne foto's van jezelf, dan.
Je bent man.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:47 schreef Aurelianus het volgende:
Ik heb een fotoboek, mens.
Ja, zet er dan ook eens meer dan één foto in.quote:
Kwam ik over alsof ik in mijn periode zit?quote:
Ja. Eigenlijk wel.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:52 schreef Aurelianus het volgende:
Kwam ik over alsof ik in mijn periode zit?
Dadelijk gaan de mensen nog denken dat ik mezelf een mooie jongen vind en dat ik het nodig vind om mezelf te etaleren.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, zet er dan ook eens meer dan één foto in..
Hm.quote:
Nu denk ik dat je bescheiden bent en je goddelijkheid met niemand wilt delen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:54 schreef Aurelianus het volgende:
Dadelijk gaan de mensen nog denken dat ik mezelf een mooie jongen vind en dat ik het nodig vind om mezelf te etaleren.
Sorryquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:54 schreef Aurelianus het volgende:
Hm.
Zet dan gewoon onder elke foto de regel:quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:54 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Dadelijk gaan de mensen nog denken dat ik mezelf een mooie jongen vind en dat ik het nodig vind om mezelf te etaleren.
Nah, mja, sja, tja, nja, ach, mja, sja, ach.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zet dan gewoon onder elke foto de regel:
"Ik vind het niet nodig om mezelf te etaleren." That shall do.
Komt er nog een tweede WeP? En zo ja, zou het de teloorgang van BeF gaan zijn?
Dat verschil in houding ook richting Au nu je weet dat het een piemel heeft.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nu denk ik dat je bescheiden bent en je goddelijkheid met niemand wilt delen.
Bravo, je hebt me door.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nu denk ik dat je bescheiden bent en je goddelijkheid met niemand wilt delen.
Ja hé, ik ben en blijf een vrouw natuurlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:57 schreef Chowi het volgende:
Dat verschil in houding ook richting Au nu je weet dat het een piemel heeft.
Hij was dood en moest klote.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:55 schreef Stofje het volgende:
Wanneer komt Renmaestro eigenlijk weer terug? Dát was nog eens een user.
Serieus?!quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja hé, ik ben en blijf een vrouw natuurlijk.
Ik heb me serieus nooit gerealiseerd dat jij een vrouw was. Ik las jou altijd als man. Gadverdamme, ik voel me viesquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja hé, ik ben en blijf een vrouw natuurlijk.
En ik maar denken dat dit topic niet interessanter kon worden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Serieus?!
Zou ik je tieten héél misschien even mogen voelen, Kuuks?.
Bah Stofje. Wat denk je wel niet van JD.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:01 schreef Stofje het volgende:
Ik heb me serieus nooit gerealiseerd dat jij een vrouw was. Ik las jou altijd als man. Gadverdamme, ik voel me vies.
Héél even. Pas op. Ze zijn gevoelig.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:00 schreef Chowi het volgende:
Serieus?!
Zou ik je tieten héél misschien even mogen voelen, Kuuks?.
Precies daarom! Hij keek zo... mja, discutabel naar me, ik dacht dat ie eindelijk z'n ware ik had ontdekt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bah Stofje. Wat denk je wel niet van JD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |