De plastische chirurgie biedt tegenwoordig uitkomst hoor.quote:
Gelukkig zijn er nog visionairs die dergelijke heikele thema's aan durven te pakken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:57 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
This next song is about shooting blood out of your cock!
Zulks een culinair hoogstandje!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Op een stokje met een augurkje en een zilveruitje..
Bijna hetzelfde als een "vrouw".quote:
En dat is toch iets wat niet in het veld der verwachting ligt als ik aan jou denk. Gebrek aan stijl.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:54 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat zou getuigen van weinig stijl.
Je kunt het ook prima eten in combinatie met asperge. Jammerlijke bijkomstigheid dat asperge zum kotsen is.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:00 schreef Chowi het volgende:
Zulks een culinair hoogstandje!
Ja, want the impossible thing to want. Ofzoiets.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:58 schreef Q. het volgende:
Aha, een soort motivatie dus?
Wel een standje dat weinig privacy biedt, dan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Nuecken in een vliegtuig. Dat is pas een hoog standje.
Eensch. Ik kwam laatst een recept tegen ergens, een tompouce van asperges.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je kunt het ook prima eten in combinatie met asperge. Jammerlijke bijkomstigheid dat asperge zum kotsen is.
Welke culinair-barbaar verzint zoiets?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:04 schreef Chowi het volgende:
Eensch. Ik kwam laatst een recept tegen ergens, een tompouce van asperges.
Nou, doe mij dan maar gewoon de ouderwetse tompouce met veel glazuur en veel calorieën!.
Dat vat ik maar op als compliment.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:00 schreef Chowi het volgende:
En dat is toch iets wat niet in het veld der verwachting ligt als ik aan jou denk. Gebrek aan stijl.
En een prive-jet dan? Hm?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:04 schreef Chowi het volgende:
Wel een standje dat weinig privacy biedt, dan.
Hé, ik wist niet dat je rijk was.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:06 schreef JDude het volgende:
En een prive-jet dan? Hm?
Björn Hermans. De lul.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Welke culinair-barbaar verzint zoiets?
Daar heeft John de Mol camera's in opgehangen.quote:
Check de bron. Libelle, 1995.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Welke culinair-barbaar verzint zoiets?
Ik zou niet anders durven enzo, jeweetz.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:06 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Dat vat ik maar op als compliment.
Ja, dat zou wat meer privacy bieden. Maar heb je die tot je beschikking?quote:
Mja, het is de naam.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:07 schreef Aurelianus het volgende:
Björn Hermans. De lul.
Nee, ik ook niet. Als ik dat wist, had ik wel wat beter mijn best gedaan bij 'm.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé, ik wist niet dat je rijk was.
Dat had ik nooit achter je gezocht.quote:
Bedankt dat je dat niet hebt gedaan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:09 schreef Chowi het volgende:
Nee, ik ook niet. Als ik dat wist, had ik wel wat beter mijn best gedaan bij 'm.
Mijn moeder heeft er een abonnement op. Dus dan pik je wel eens wat mee.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat had ik nooit achter je gezocht.
Graag gedaan!quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bedankt dat je dat niet hebt gedaan.
Ieder zijn zwakte.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:11 schreef Chowi het volgende:
Mijn moeder heeft er een abonnement op. Dus dan pik je wel eens wat mee..
Waar is de labrador in dit verhaal?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:12 schreef Aurelianus het volgende:
Ik zie het al voor me. Een tuin met designer-tuinmeubelen. Een paar krijsende kinderen die binnen bezig zijn met een computerspel. En Chowi die op een designer-tuinstoel haar Libelle zit te lezen met een wijntje van de Albert Heijn binnen handbereik.
Zo pik ik ook wel eens wat mee uit de Cosmo van Kuukquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:11 schreef Chowi het volgende:
Mijn moeder heeft er een abonnement op. Dus dan pik je wel eens wat mee..
Wel een oude sok pakken als je je af gaat trekken hè.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:12 schreef Aurelianus het volgende:
Ik zie het al voor me. Een tuin met designer-tuinmeubelen. Een paar krijsende kinderen die binnen bezig zijn met een computerspel. En Chowi die op een designer-tuinstoel haar Libelle zit te lezen met een wijntje van de Albert Heijn binnen handbereik.
Ik ben blij dat je het zelf durft te zeggen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:13 schreef JDude het volgende:
Zo pik ik ook wel eens wat mee uit de Cosmo van Kuuk.
Die is overreden door de Opel Astra van manlief.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waar is de labrador in dit verhaal?
Je kent me door en door.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wel een oude sok pakken als je je af gaat trekken hè..
Niet eens een Volvo?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:16 schreef Aurelianus het volgende:
Die is overreden door de Opel Astra van manlief.
Jeweets niet half, Au!quote:
Ook een mogelijkheid. Past dan goed bij het Zweedse IKEA-meubilair.quote:
Zwartquote:
Ik ken mezelf beter. Lekker puh.quote:
Piemels doen het nu eenmaal beter dan frituur.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:21 schreef JDude het volgende:
De opleving van WeP heeft BeF wel om zeep geholpen.
Dat was toch maar een doodlopende weg. Net als de baarmoeder.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:21 schreef JDude het volgende:
Piemels en frituur in één zin. Een huiveringwekkende combinatie.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Piemels doen het nu eenmaal beter dan frituur.
Voor zover dat nog niet om zeep geholpen was.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:21 schreef JDude het volgende:
Zou dat smaken? Gefrituurd?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:23 schreef Aurelianus het volgende:
Piemels en frituur in één zin. Een huiveringwekkende combinatie.
Ik had dat als ik naar een McLaren Mercedes SLR keek. Tot ik erachter kwam dat Sloerie Hilton er ook zoeen heeft. Nu wil ik 'm niet meer.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:25 schreef Chowi het volgende:
Zal ik jullie eens wat zeggen?
Ik bladerde een tijdje terug eens door een brochure met Cadillacs en toen had ik bijna een orgasme gekregen. Zo tof vind ik Cadillacs.
Laatst was die Top Gear aflevering met de Bugatti Veyron er weer eens. Zucht.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:28 schreef Kuukske het volgende:
Ik had dat als ik naar een McLaren Mercedes SLR keek. Tot ik erachter kwam dat Sloerie Hilton er ook zoeen heeft. Nu wil ik 'm niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |