Maar ik vind slaan niet leuk.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:16 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb liever dat je er wat anders mee doet eerlijk gezegd![]()
Alcohol is ook goed!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:14 schreef Kuukske het volgende:
Nee, alcohol.
Nee, Q wil maar geen papieren tekenen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:16 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
En ben je al gescheiden, chowi?
Goede vraag. Géén idee. Ik verveel mequote:Op zondag 26 augustus 2007 21:18 schreef TheSorrow het volgende:
Waarom wil je mijn piemel pijn doen!
Jaquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:18 schreef Chowi het volgende:
Alcohol is ook goed!
Het helpt toch wel als je regelmatig je ondertitel verandert.quote:
Jazekerquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het helpt toch wel als je regelmatig je ondertitel verandert.. Mensen hebben het weldegelijk door!
Waarom heb je zes weken geen alcohol gehad?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Vooral na zes weken onthouding.
Couldn't agree more!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:24 schreef Aurelianus het volgende:
Wijn is voor Fransen. En dat is me toch een kutvolk.
Mn pa een half jaar ivm medicatie... Nu mag ie weer gewoon drinken, en dat doet ie ook weerquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Vooral na zes weken onthouding.
Sure.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:24 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
JazekerAnywayz.. time to play?
![]()
Duitsers, die zijn puik. Die drinken tenminste bier, eten braadworst en verzinnen dingen als de holocaust.quote:
Vrouwen ook.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:24 schreef Aurelianus het volgende:
Wijn is voor Fransen. En dat is me toch een kutvolk.
Ik heb een hersenschudding achter de rug. Net een krappe week hoofdpijnvrij.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:24 schreef Chowi het volgende:
Waarom heb je zes weken geen alcohol gehad?!
Maar die hebben kutten. Natte grotten om eindeloos in te verdwalen.quote:
En ze proberen tenminste Engels te pratenquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:26 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Duitsers, die zijn puik. Die drinken tenminste bier, eten braadworst en verzinnen dingen als de holocaust.
Natte grotjesquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:27 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Maar die hebben kutten. Natte grotten om eindeloos in te verdwalen.
Watch it, Snakey.quote:
En niemand mag een KLB topic openen dat ze te wijd zijn, dan wordt je afgemaakt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:27 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het een doodlopende weg, dat weet je?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:27 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Is er geen rotonde aan het eind?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:29 schreef Chowi het volgende:
Uiteindelijk is het een doodlopende weg, dat weet je?
Dat is dan heel jammer.. dan ga ik maar verderquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, Q wil maar geen papieren tekenen.
Die is er wel, maar met een uitermate gevaarlijke "vangrail", dus dat overleef je niet.quote:
Dag hè!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:31 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Dat is dan heel jammer.. dan ga ik maar verder![]()
de bewaarmoeder toch!?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die is er wel, maar met een uitermate gevaarlijke "vangrail", dus dat overleef je niet.
Ik mag van de reclasseringsambtenaar niet meer in de buurt van pennen komen na het laatste 'incident'.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, Q wil maar geen papieren tekenen.
Dat komt door het repressieve matriarchaat dat hier de lakens uitdeelt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
En niemand mag een KLB topic openen dat ze te wijd zijn, dan wordt je afgemaakt.
Ik heb toch ook geen bier en peuken van je gekregen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds vaseline en condooms van je!![]()
Dat is 'm, ja.quote:
Oh, je bedoelt dat incident dat je iemand zijn oog had uitgestoken met een pen? Of was dat iemand anders?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik mag van de reclasseringsambtenaar niet meer in de buurt van pennen komen na het laatste 'incident'.
Ach, zolang er maar ruimte genoeg is om een halve meter salamiworst in te parkeren.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het een doodlopende weg, dat weet je?
Of een wortel?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:47 schreef Aurelianus het volgende:
Ach, zolang er maar ruimte genoeg is om een halve meter salamiworst in te parkeren.
Memories, memories.quote:
Salamiworsten zijn om op te eten, niet om mee in vagina's te gaan zitten porren.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:47 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ach, zolang er maar ruimte genoeg is om een halve meter salamiworst in te parkeren.
Op een stokje met een augurkje en een zilveruitje.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:50 schreef Chowi het volgende:
Salamiworsten zijn om op te eten, niet om mee in vagina's te gaan zitten porren.
Wat is een "vagina"?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Salamiworsten zijn om op te eten, niet om mee in vagina's te gaan zitten porren.
Something you'll never have.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:51 schreef Q. het volgende:
Wat is een "vagina"?
Je hebt gelijk, dat zou getuigen van weinig stijl.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Herrie.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:54 schreef TheSorrow het volgende:
Cannibal Corpse - Addicted To Vaginal Skin [afbeelding]
Cannibal Corpse - I Cum Blood.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:54 schreef TheSorrow het volgende:
Cannibal Corpse - Addicted To Vaginal Skin [afbeelding]
This next song is about shooting blood out of your cock!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:57 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Cannibal Corpse - I Cum Blood.
Ouch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |