Dag hè!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:31 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Dat is dan heel jammer.. dan ga ik maar verder![]()
de bewaarmoeder toch!?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die is er wel, maar met een uitermate gevaarlijke "vangrail", dus dat overleef je niet.
Ik mag van de reclasseringsambtenaar niet meer in de buurt van pennen komen na het laatste 'incident'.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, Q wil maar geen papieren tekenen.
Dat komt door het repressieve matriarchaat dat hier de lakens uitdeelt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
En niemand mag een KLB topic openen dat ze te wijd zijn, dan wordt je afgemaakt.
Ik heb toch ook geen bier en peuken van je gekregen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds vaseline en condooms van je!![]()
Dat is 'm, ja.quote:
Oh, je bedoelt dat incident dat je iemand zijn oog had uitgestoken met een pen? Of was dat iemand anders?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik mag van de reclasseringsambtenaar niet meer in de buurt van pennen komen na het laatste 'incident'.
Ach, zolang er maar ruimte genoeg is om een halve meter salamiworst in te parkeren.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het een doodlopende weg, dat weet je?
Of een wortel?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:47 schreef Aurelianus het volgende:
Ach, zolang er maar ruimte genoeg is om een halve meter salamiworst in te parkeren.
Memories, memories.quote:
Salamiworsten zijn om op te eten, niet om mee in vagina's te gaan zitten porren.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:47 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ach, zolang er maar ruimte genoeg is om een halve meter salamiworst in te parkeren.
Op een stokje met een augurkje en een zilveruitje.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:50 schreef Chowi het volgende:
Salamiworsten zijn om op te eten, niet om mee in vagina's te gaan zitten porren.
Wat is een "vagina"?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Salamiworsten zijn om op te eten, niet om mee in vagina's te gaan zitten porren.
Something you'll never have.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:51 schreef Q. het volgende:
Wat is een "vagina"?
Je hebt gelijk, dat zou getuigen van weinig stijl.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Herrie.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:54 schreef TheSorrow het volgende:
Cannibal Corpse - Addicted To Vaginal Skin [afbeelding]
Cannibal Corpse - I Cum Blood.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:54 schreef TheSorrow het volgende:
Cannibal Corpse - Addicted To Vaginal Skin [afbeelding]
This next song is about shooting blood out of your cock!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:57 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Cannibal Corpse - I Cum Blood.
Ouch.
De plastische chirurgie biedt tegenwoordig uitkomst hoor.quote:
Gelukkig zijn er nog visionairs die dergelijke heikele thema's aan durven te pakken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:57 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
This next song is about shooting blood out of your cock!
Zulks een culinair hoogstandje!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Op een stokje met een augurkje en een zilveruitje..
Bijna hetzelfde als een "vrouw".quote:
En dat is toch iets wat niet in het veld der verwachting ligt als ik aan jou denk. Gebrek aan stijl.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:54 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat zou getuigen van weinig stijl.
Je kunt het ook prima eten in combinatie met asperge. Jammerlijke bijkomstigheid dat asperge zum kotsen is.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:00 schreef Chowi het volgende:
Zulks een culinair hoogstandje!
Ja, want the impossible thing to want. Ofzoiets.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:58 schreef Q. het volgende:
Aha, een soort motivatie dus?
Wel een standje dat weinig privacy biedt, dan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Nuecken in een vliegtuig. Dat is pas een hoog standje.
Eensch. Ik kwam laatst een recept tegen ergens, een tompouce van asperges.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je kunt het ook prima eten in combinatie met asperge. Jammerlijke bijkomstigheid dat asperge zum kotsen is.
Welke culinair-barbaar verzint zoiets?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:04 schreef Chowi het volgende:
Eensch. Ik kwam laatst een recept tegen ergens, een tompouce van asperges.
Nou, doe mij dan maar gewoon de ouderwetse tompouce met veel glazuur en veel calorieën!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |