Dit gaat een leuke reeks worden.quote:
Doe maar een rosé voor mijquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dit gaat een leuke reeks worden..
Ik schenk alvast een glaasje rode wijn in, et is tenslotte al 4 uur geweest. Jij ook eentje?
hit mequote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dit gaat een leuke reeks worden..
Ik schenk alvast een glaasje rode wijn in, et is tenslotte al 4 uur geweest. Jij ook eentje?
En piemels?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:23 schreef Grachus het volgende:
Ik was vroeger van de rode wijn, maar de laatste tijd hebben vrienden van me na liters bier ontdekt dat witte wijn wel goed te drinken is dus daarvan geniet ik de laatste tijd wat meer.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nou ja vooruit dan maar, vodka mag ook.
[afbeelding]
I'll take that, thanx.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nou ja vooruit dan maar, vodka mag ook.
[afbeelding]
Ja, maar ook op wat er achter die fles isquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:26 schreef Grachus het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1. Is dat genoeg voor je?
Ah, sorry, ik begreep je verkeerd, het antwoord is nee hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Rakker!
Ik vroeg of zij je ook haden ingewijd in de wondere wereld van die piemels!
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:46 schreef WurM het volgende:
waarom is er geen Ladidadida.rar?
Dat mag je vinden, en dat mag je ook best vragen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:52 schreef Grachus het volgende:
[..]
Ah, sorry, ik begreep je verkeerd, het antwoord is nee hoor.Ik vind het overigens nogal een onbeleefde vraag van je. Ik vraag jou toch ook niet wie jou heeft ingewijd in diezelfde wondere wereld der piemels?
Ga jij maar lekker naar het tieten topic.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:42 schreef Jimbo het volgende:
wat een kut topic
Hoi!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:56 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker naar het tieten topic..
Nee hoor. Hier houden wij van piemelsch en wijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:25 schreef Soli het volgende:
Is dit nu een -verboden voor mannen- topic?
Het is de wijn, Piemels hebben wij mannen wel, maar dan wel in combinatie met bier.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:27 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee hoor. Hier houden wij van piemelsch en wijn..
Maar op de een of andere manier lopen zulke topics niet
Ik voorspel een stormloopreeks... Dit onderwerp trekt vrouwen aan, waar vrouwen zijn, komt de stormloop vanzelf, zo is mijn ervaring hier op fokquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:27 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee hoor. Hier houden wij van piemelsch en wijn..
Maar op de een of andere manier lopen zulke topics niet
Was dat knoflook, ik dacht kopkaasquote:
Nee natuurlijk niet. Lambal.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:54 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Is dit een lemmingvan Bier en Tieten
![]()
Bijna goedquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:54 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Is dit een lemmingvan Bier en Tieten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |