Vind je het gek, op vijf!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:59 schreef Jorikjet het volgende:
ik vroeg vanmorgen me moeder een getal, ze zei 5, toen zette ik me amp op 5 en heb haar doof gemaakt
nooit meer gaatie op 5 heb ik besloten.
niet meer in huis iigquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:00 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja ik roep ook weleens dat ik nooit meer bier drink....![]()
idd stuk zuiverder zeggen ze, zit wat in natuurlijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:20 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
betere intonatie.. hmm.. interessant.
herkenbaarquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:00 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja ik roep ook weleens dat ik nooit meer bier drink....
ligt eraan watvoor amp je hebt he:P de mijne staat thuis op 2 en live vaak boven de 3, hij kan tot 12:Pquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:28 schreef Deansensitized het volgende:
Mijn amp staat thuis standaard op vijf. Spelen we met zijn allen, dan gaat hij naar 7![]()
Heaven Denies heeft een loading error HEERSCHT!![]()
De SRV-sig en de John Mayer-sig hebben allbei een lekkerde knuppelvormquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:08 schreef Jorikjet het volgende:
net een aantal stratocasters uit geprobeerd in een muziekzaak hier in de buurt. Ik ben opzoek naar een strat met een dikke hals, en ik kon geen echt dikke vinden. Wie weet er een?
niet dat ik een nieuwe strat per direct wil kopen, maar ben beetje aan het rond neuzen.
en ik heb een glow in the dark skelet hoofd plectrum gekocht
[[url=http://img17.imagevenue.com/loc576/th_57782_DSC00460_122_576lo.JPG]afbeelding][/URL]
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:12 schreef imported_sphinx het volgende:
een platenlabel heeft misschien interesse in onze band.
ik dacht ik zeg het even.![]()
Ik heb goede dingen gehoord over de Jeff Beck signatures (Custom Shop en Stratocaster).quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:08 schreef Jorikjet het volgende:
net een aantal stratocasters uit geprobeerd in een muziekzaak hier in de buurt. Ik ben opzoek naar een strat met een dikke hals, en ik kon geen echt dikke vinden. Wie weet er een?
Tofquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:12 schreef imported_sphinx het volgende:
een platenlabel heeft misschien interesse in onze band.
ik dacht ik zeg het even.![]()
tofquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:33 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja, heel tof enzo
wat doet een platenlabel..?
ha-ha.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
tof
maakt de labels voor op je platen
Daar is over te praten natuurlijk, maar het is niet per definitie zo bij mijn weten. Voldoende bands die al een soort van management hebben.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:37 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ha-ha.
een soort uitgever voor cd's dus.
regelen ze ook gigs?
ah ok.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar is over te praten natuurlijk, maar het is niet per definitie.
Als ze een beetje vertrouwen hebben schieten ze over het algemeen wel studio- en plaatkosten voor, zodat jullie muziek opgenomen en verspreid kan worden.
ja, tis nog een misschien hequote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:39 schreef nipeng het volgende:
Tof,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |