quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:08 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik zie een hippie die eens moet kappen met herrie maken, en een gitaar die alleen maar 'twang' doet.in mijn stereotyperende ogen.
Je vergeet nog dat hij een snaar mistquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:08 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik zie een hippie die eens moet kappen met herrie maken, en een gitaar die alleen maar 'twang' doet.
Ook maar eens in dit topic.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:08 schreef Svyatagor het volgende:
Iemand enig idee hoe je een 2x12 een beetje handig verpakt om op te sturen?
Ik zie een hippie die uit een palmboom is geflikkert...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:08 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik zie een hippie die eens moet kappen met herrie maken, en een gitaar die alleen maar 'twang' doet.in mijn stereotyperende ogen.
inderdaad, ik vind hem ook tofquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:31 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Wat een OP
Met een vorkheftruck! Stervende hoeren kanker2×12
Ik ben geen metalfan, dus wees niet beledigd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:17 schreef imported_sphinx het volgende:
Mijn band, wat doe je?![]()
![]()
jullie zijn duidelijk geen metal gewend![]()
want, 'al zeg ik het zelf' voor de gemiddelde metalband met grunts, zijn deze heel degelijk.quote:
Je hoort mij ook niks afkraken ofzo, ik luister die muziek gewoon nooit dus ik kan moeilijk zeggen of dit goed of slecht isquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:22 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
want, 'al zeg ik het zelf' voor de gemiddelde metalband met grunts, zijn deze heel degelijk.
de meeste zijn gewoon gasten die gaan staan schreeuwen. en ja, je kunt er ook goed of slecht in zijn.
ok, dat begreep ik alquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hoort mij ook niks afkraken ofzo, ik luister die muziek gewoon nooit dus ik kan moeilijk zeggen of dit goed of slecht is![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Kan alleen zeggen dat m'n oma ook ongeveer zo klonk vlak voordat ze dood ging![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:12 schreef ibaneX het volgende:
en wie is Heaven dennie?
zeker.. is het ergens goed voor?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:17 schreef Neidropje het volgende:
apart:
[afbeelding]
http://www.truetemperament.com/main.php
betere intonatie.. hmm.. interessant.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:18 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
zeker.. is het ergens goed voor?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:17 schreef imported_sphinx het volgende:
jullie zijn duidelijk geen metal gewend![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Kan alleen zeggen dat m'n oma opa ook ongeveer zo klonk vlak voordat ze dood ging![]()
Heb je Naked City wel eens geluisterd? Vergeleken daarmee valt deze keelmangeling nog best wel meequote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:43 schreef imported_sphinx het volgende:
Jaloezie.
dat is alles dat ik zeg.![]()
Da's een beetje zoals het Buzz Feiten systeem of niet?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:17 schreef Neidropje het volgende:
apart:
[afbeelding]
http://www.truetemperament.com/main.php
Het heeft wel een hoog "en daarom heb je dus een straplock"-gehalte, jaquote:
Ja ik roep ook weleens dat ik nooit meer bier drink....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:59 schreef Jorikjet het volgende:
ik vroeg vanmorgen me moeder een getal, ze zei 5, toen zette ik me amp op 5 en heb haar wakker gemaakt
nooit meer gaatie op 5 heb ik besloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |