Alsjeblieft haal die kop weg.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:53 schreef koningdavid het volgende:
Ik vond dit eigenlijk wel een mooi tenue, dat was het tweede uittenue twee seizoenen geleden. Het Amsterdam 'cuptenue' ofzo.
[afbeelding]
Lijkt veel op de huidige ja.![]()
Idd.quote:
Jij ook weer hierquote:
Jammer dat Bayern exact hetzelfde shirt had. Maakte het gelijk een spoel-'m-maar-door-de-plee shirt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:53 schreef koningdavid het volgende:
Ik vond dit eigenlijk wel een mooi tenue, dat was het tweede uittenue twee seizoenen geleden. Het Amsterdam 'cuptenue' ofzo.
[afbeelding]
Lijkt veel op de huidige ja.![]()
Mido en Koemanquote:Tegenover Egyptische media heeft Ahmed Hossam, beter bekend als Mido, aangegeven dat hij aan het eind van het seizoen over zijn toekomst zal beslissen. De aanvaller van Tottenham Hotspur liet weten dat hij verschillende aanbiedingen had ontvangen en dat ook PSV-coach Ronald Koeman contact had opgenomen.
toch maar weer eens een keer studio voetbal kijken danquote:23/3/2007 - Ten Cate zondag te gast bij Studio Voetbal
(Gepost door RvN)
Ajax coach Henk ten Cate is zondag te gast in het voetbaldiscussieprogramma Studio Voetbal. Hij gaat daar de discussie aan met Jack van Gelder, Hugo Borst en
Youri Mulder. Gesproken wordt onder meer over het EK-kwalificatieduel Nederland-Roemenië van zaterdag en het seizoen van Ajax. Studio Voetbal begint zondag om 22.16 uur.
nouja, als bijv. Grygera dat zou zeggen geloof ik m wel. Maar aan Mido heb ik mn twijfelsquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:46 schreef twi het volgende:
Hij had enorm veel geleerd bij Ajax en had daardoor spijt dat hij op zo'n manier weg had gegaan. Dat 'ie nog terug wilde komen etc. etc.
Maar met zulke jongens kan je best twijfelen aan die woorden.
Mido zegt wel meerquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:43 schreef toma het volgende:
ik dacht dat Mido een keer had gezegd dat Ajax een wereldclub was en dat ie t jammer vond dat hij niet zo lang voor ons had gevoetbald etc. etc.
Tegenwoordig bestaan er weinig spelers meer als Davids. Terugkeren naar je club waar je 'bekend' bent geworden zit er bijna niet meer in. Ex-PSVers willen nog wel eens terugkeren (Cocu, Heinze, Bommel heeft al beetje toegezegd), maar Ajacieden zijn schaars. Zo vond ik de overstap van Reiziger en Kluivert naar PSV erg jammer, ondanks hun brakke vorm. Ook Charisteas die naar Feyenoord verkast, erg jammer.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:12 schreef twi het volgende:
Als Mido naar PSV gaat word ik daar niet blij van hoor. Ook al ging het niet lekker tussen Mido, Zlatan en Koeman.
Die mocht toch wieberen bij ons?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:52 schreef Pritt het volgende:
Boerrigter maakte trouwens een fantastisch doelpunt gister.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:56 schreef twi het volgende:
Ik vind Davids nou niet echt het toonbeeld van clubliefde anders. Toen 'ie niet anders kon kwam 'ie terug, terwijl dat natuurlijk al afgelopen zomer of liever nog de zomer ervoor had gekund.
Wel mee eens, nog even cashen in Engeland natuurlijkquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:56 schreef twi het volgende:
Ik vind Davids nou niet echt het toonbeeld van clubliefde anders. Toen 'ie niet anders kon kwam 'ie terug, terwijl dat natuurlijk al afgelopen zomer of liever nog de zomer ervoor had gekund.
Davids had geen zin om onder die pisvlek van een Blind te spelenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:56 schreef twi het volgende:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:10 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Davids had geen zin om onder die pisvlek van een Blind te spelen
Dan had ie wel deze zomer kunnen komen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:10 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Davids had geen zin om onder die pisvlek van een Blind te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |