Dat vind ik nog wat lulliger eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:49 schreef M0NTANA het volgende:
Johan Cruijff hoeft van mij niet meer te adviseren, maar het is lullig om iemand met zó'n carrière zo aan de kant te schuiven. Dus misschien gewoon maar lekker (onbetaald) laten adviseren, zonder hier maar iets mee te doen? Lijkt me de beste en netste oplossing.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:53 schreef Bananenman het volgende:
REMEMBER CARLO.
Dat hoeft Johan Cruijff toch niet te weten, gewoon melden dat de speler die hij aandroeg (zoals Roger, afgelopen zomer) onhaalbaar bleek of zelf geen trek had in Ajax. Als je hem nu aan de kant schuift, zal hij Ajax voorgoed de rug toekoeren, zo trots is hij nu eenmaal.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wat lulliger eigenlijk.![]()
AJAX durft geen adviezen van hem te negere..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat hoeft Johan Cruijff toch niet te weten, gewoon melden dat de speler die hij aandroeg (zoals Roger, afgelopen zomer) onhaalbaar bleek of zelf geen trek had in Ajax. Als je hem nu aan de kant schuift, zal hij Ajax voorgoed de rug toekoeren, zo trots is hij nu eenmaal.
Ach, dat is wel erg schijnheilig allemaal. Dan kan je hem nog beter bedanken voor zijn diensten inderdaad.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat hoeft Johan Cruijff toch niet te weten, gewoon melden dat de speler die hij aandroeg (zoals Roger, afgelopen zomer) onhaalbaar bleek of zelf geen trek had in Ajax. Als je hem nu aan de kant schuift, zal hij Ajax voorgoed de rug toekoeren, zo trots is hij nu eenmaal.
Kunnen we die Piet de Visser niet als adviseur aantrekken?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ach, dat is wel erg schijnheilig allemaal. Dan kan je hem nog beter bedanken voor zijn diensten inderdaad.
Maar wat mij betreft komt hij gewoon een keer in de zes maanden o.i.d. langs om met Van Geel, Ten Cate en Keizer te praten en zijn mening te geven.
Dan moeten zij maar zien wat zij ermee doen.
Als we dan ook een shitload aan Zuid-Amerikanen aan gaan trekken hoeft het van mij niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kunnen we die Piet de Visser niet als adviseur aantrekken?
Is ook weer zo, misschien weer zoals halverwege jaren negentig? Louis van gaal als trainer/coach, Gerard van der Lem als zijn assistent en Co Adriaanse als hoofd opleidingen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als we dan ook een shitload aan Zuid-Amerikanen aan gaan trekken hoeft het van mij niet.![]()
je vergeet Juan Franquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:00 schreef Ordinair het volgende:
Beter dan een shitload Spanjaarden die hun draai niet kunnen vinden..
Heb het alleen over Roger.. Gabri
Voor vanaf 2008 (dan wordt Ten Cate hopelijk bondscoach), zou ik er gelijk voor tekenen. Maar het lijkt me wat idealistisch.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is ook weer zo, misschien weer zoals halverwege jaren negentig? Louis van gaal als trainer/coach, Gerard van der Lem als zijn assistent en Co Adriaanse als hoofd opleidingen?
Je moet durven dromen, zo droom ik ook van een kampioenschap! Maar goed, hoop eigenlijk niet dat Marco van Basten en Henk ten Cate van functie wisselen in 2008, ook al zou dat best weleens kunnen gebeuren.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Voor vanaf 2008 (dan wordt Ten Cate hopelijk bondscoach), zou ik er gelijk voor tekenen, maar het lijkt me wat idealistisch.![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:05 schreef jna het volgende:
Wel jammer dat Chivu niet naar Nederland is gekomen. Wou hem wel weer eens zien spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |