ja, want je krijgt eens in de zoveel tijd een mutant (zo'n bloedzuiger die je niet ziet) en dan is het veel enger vind ik. topspelquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:25 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
De binnenlocaties zijn ook ontzettend sfeervol weergegeven, en ik vond ze persoonlijk een stuk enger als die van Doom III of Fear om maar wat te noemen..
Is niet zo, maar hij gaat spastisch bewegen, en omdat je wapens aan het begin echt roestige crappy sovjet troep is, raak je hem gewoon niet.. Het kán wel..quote:Op woensdag 11 april 2007 23:23 schreef Lightning_NL het volgende:
Volgens mij, als je een vijand raakt, en hij doet daarbij z'n 'au, ik ben geraakt'-move, kun je 'm effe niet raken. Pas als ie klaar is met 'gewond raken' kun je 'm weer raken. Hebben anderen dit ook?
Lost de patch dit probleem op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks alvast!
Staat onderaan de muur in een soort van badkamer... Gebruik je flashlightquote:Op donderdag 12 april 2007 19:20 schreef Omkron het volgende:
Kom er ook even niet meer uit.. hulp gevraagd dus.
Ben nu in het LAB (onder de grond) waar ik plannen moet stelen of iets dergelijks.. Overal deuren met code's heb één deur al open en kon toen een verdieping naar beneden. Daar trof ik weer een andere deur aan wederom met een code. Dit is de deur waar een monster staat te beuken aan de andere kant. Vraag is. Waar kan ik de code vinden voor deze deur. Gangen zijn erg donker.
thanx.
Die heb je standaard dudequote:Op donderdag 12 april 2007 20:07 schreef Omkron het volgende:
Ok. Heb nog geen flashlight.. waar te verkrijgen? In de bar bij de barman?
Lquote:Op donderdag 12 april 2007 20:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die heb je standaard dude.
Volgens mij was het de f toets.
Ergens aan de andere kant van het bar gedeelte, bij een paal met wegwijzers eraan als ik het me goed herinner...quote:
Thanks, ik ga het proberen te vinden!quote:Op donderdag 12 april 2007 20:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ergens aan de andere kant van het bar gedeelte, bij een paal met wegwijzers eraan als ik het me goed herinner...
Volgens mij kwam er zelfs zo'n leuk paars cirkeltje bij te staan nadat de barman me vertelde het pak te gaan zoeken.
L trouwensquote:Op donderdag 12 april 2007 20:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Die heb je standaard dude.
Volgens mij was het de f toets.
In de lijst van bugfixes stond dat. Kon je met de plus van het numerieke eiland doen. Of dat voor of na de update is gekomen weet ik helaas niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:28 schreef PirE het volgende:
Kan je de tijd ook versnellen? Moet nu een opdracht doen die 's nachts makkelijker is, maar het is net 08:00 's ochtends. Heb geen zin om uren te gaan wachten totdat het nacht wordt.
Sommige moet je houden.. die kun je aan je belt hangen (rechtsboven op inventory scherm), sommige artifacts geven bv. +600 health etc.. en bv. -10 radiation.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:05 schreef Lightning_NL het volgende:
Artifacts he, moet je die nou houden, of verkopen?
Volgens mij healen die artifacts je, niet dat je meer health krijgt ofzo..quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:11 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb nu een + 400 health, maar wat is eigenlijk de nominale waarde van je health, want hij lijkt niet zo veel te doen.
De arti's die ik verkoop zijn vaak diegene waar ik een betere versie van heb (+ 3 bullitproof ipv +2)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |