abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47796571
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 15:32 schreef vosss het volgende:
Ik heb mijn extra gieg geheugen binnengekregen vanochtend, en ik moet zeggen dat dat toch wel een heel erg groot verschil uitmaakt.
Ik draai hem nu vloeiend met alles op max en full dynamic lightning aan zonder haperingen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_47797126
SPOILER
Dat ga ik vanavond even proberen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_47802761
Leuk spel allemaal alleen kom ik niet ver

Als ik na een tijdje spelen me zelf draai en weer terug krijg ik allemaal rare strepen door het beeld, iig zulke strepen dat ik niks meer kan zien en dus niet verder kan komen.

Iemand een oplossing?

Indien nodig:
Processor: AMD Athlon 64 X2 4400+
Ram: 2GB
Videokaart: XFX Geforce 7900 GTX
pi_47803881
Nieuwste drivers van je videokaart al erop staan?

Ik las overigens dat NVidia met een update komt die de performance in zn algemeen nogal wat verbetert in Stalker. Geen idee of die al uit is of niet; ik heb een ATi
vosss is de naam,
pi_47804133
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:59 schreef vosss het volgende:
Nieuwste drivers van je videokaart al erop staan?

Ik las overigens dat NVidia met een update komt die de performance in zn algemeen nogal wat verbetert in Stalker. Geen idee of die al uit is of niet; ik heb een ATi
Dan wachten we maar even af,
iig bedankt
  donderdag 29 maart 2007 @ 20:19:30 #156
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_47804590
ati ftw!
  donderdag 29 maart 2007 @ 21:47:56 #157
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47808204
Zo, net de Radiant editie gekocht. Terwijl ik gisteren al de gewone versie had gekocht bij de mediamarkt...
Naja, die van de Mediamarkt is nog ingesealed, misschien kan ik die wel terugbrengen of anders doorverkopen.

Draait op zich nog best prima op mijn systeempje. Nog helemaal niet ver, net het kamp uit maar ziet er toch best lekker sfeervol uit.
Alleen MP wil niet lukken, hij blijft maar zoeken
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_47813608
Mogelijke fix voor Vista gebruikers waarbij het spel+computer op willekeurige momenten vast hangt (schijnt een geheugen probleem van het spel te zijn).

http://board.oblivion-lost.de/showthread.php?t=8652

-edit- Bij mij werkt het helaas niet, computer hangt nog steeds binnen een kwartier meestal -edit-

[ Bericht 25% gewijzigd door Frasier op 30-03-2007 00:30:56 ]
X
X
X
pi_47815990
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:19 schreef RickoKun het volgende:
ati ftw!
ATi's AF kwaliteit iig!

Die is gewoon veel beter dan die van Nvidia
vosss is de naam,
pi_47816144
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:47 schreef vosss het volgende:

[..]

ATi's AF kwaliteit iig!

Die is gewoon veel beter dan die van Nvidia
16x AF

Waarom heeft de Xbox 360 geen AF?
X
X
X
pi_47817280
Teringspel

Hoe kun je een spel uitbrengen als ie niet eens goed draait op Vista. Ik kan niet langer dan een kwartier spelen voordat ie hangt. Ben blij dat ik 'm niet gekocht heb
X
X
X
  vrijdag 30 maart 2007 @ 01:45:36 #162
93522 Blivox
Run along
pi_47817306
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 01:44 schreef Frasier het volgende:
Teringspel

Hoe kun je een spel uitbrengen als ie niet eens goed draait op Vista. Ik kan niet langer dan een kwartier spelen voordat ie hangt. Ben blij dat ik 'm niet gekocht heb
Dat krijg je na 5 jaar broddelwerk. Ze hadden dat spel beter moeten plannen, je merkt aan de engine gewoon dat het vijf jaar lang oppoetsen is geweest.
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
pi_47817335
Ik vind het er grafisch prima uit zien anders hoor. Niks te klagen.
En sinds ik er vandaag een extra gieg in geprikt heb draait het perfect met alles vol open hier
vosss is de naam,
pi_47817371
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 01:47 schreef vosss het volgende:
Ik vind het er grafisch prima uit zien anders hoor. Niks te klagen.
En sinds ik er vandaag een extra gieg in geprikt heb draait het perfect met alles vol open hier
Het ziet er ook best wel lekker uit. Het is alleen wat vervelend als dat ding bij het minste foutje al hangt.
X
X
X
pi_47820349
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 01:44 schreef Frasier het volgende:
Teringspel

wie gaat er dan ook windows vista draaien ik zou dat echt niet vrijwillig doen
pi_47820393
Ik ook niet.
Ik ga dat pas doen na de volgende upgrade en dat zal ws wel de 2de generatie DX10 kaart van ATi zijn. Uit het topsegment dan
vosss is de naam,
pi_47867388
Is er al een oplossing voor het savegames probleem na het draaien van de update?

Heb geen zin om helemaal opnieuw te beginnen namelijk .

Of hey, heeft iemand eventueel savegames voor me?

[ Bericht 13% gewijzigd door kastanova op 31-03-2007 19:34:06 ]
I was an atheist until I realized I was God
pi_47867431
And buy the way, ik heb constant het idee dat ik iets gemist ofzo...

Je babbelt de hele tijd met die handelaar en bij elk stukje onderdeel staat er leuk bij hoe duur het is, dus ik ging er vanuit dat je je inventory ook kunt verkopen en dus ook nieuwe gadgets of wapens kunt kopen...

Maar ben het nog nergens tegengekomen... Was het whisfull thinking of heb ik idd iets gemist?
  zaterdag 31 maart 2007 @ 23:42:55 #169
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_47876928
Er staat vaak (altijd?) onderin je scherm "trade" als je met iemand praat. De meeste mensen hebben alleen rotzooi, maar een aantal personages (barkeepers bijv.) hebben goede spullen te ruil.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 1 april 2007 @ 00:42:40 #170
1484 kastanova
Ah mên..
pi_47879282
Ah, thanx

Trouwens, voor de mensen die ook de patch al gedraaid hebben en nu dus met savegames zitten die nutteloos zijn; ik heb een reverse patcher die werkt .
pi_47882985
Serieus? Daar heb ik nog niets over gelezen op internet.

Ik was a; best ver toen de eerste patch uitkwam, dus patchen en opnieuw beginnen zie ik niet echt zitten.

Ik heb verder ook niet echt last van bugs ofzo, alleen af en toe wat quests die in mn PDA blijven staan ondanks dat ik ze voltooid heb, of markers die blijven staan op de map enzo.

Maargoed, ik zit nu bij die antennes en dat ding wat je daar moet uitschakelen, ik ga echt niet opnieuw beginnen.

Met dat wat jij hebt kan ik Stalker patchen en toch mijn oude savegmaes gebruiken of wat?
vosss is de naam,
pi_47882992
Zo ja, dan heb ik zeer zeker wel interesse KAsta
vosss is de naam,
  zondag 1 april 2007 @ 04:25:32 #173
1484 kastanova
Ah mên..
pi_47883551
quote:
Op zondag 1 april 2007 03:22 schreef vosss het volgende:
Met dat wat jij hebt kan ik Stalker patchen en toch mijn oude savegmaes gebruiken of wat?
Nope, dat dan weer niet...

Het is geen wondermiddel, maar meer een oplossing voor de mensen die de patch reeds gedraaid hebben, er toen pas achter kwamen dat ze fucked waren en geen zin hebben om het spel geheel opnieuw te installeren...

Oftewel, alles wat de patch "geupdate" heeft, maakt dit tooltje weer ongedaan zodat je weer gewoon je oude savegames kunt laden .
  zondag 1 april 2007 @ 10:43:01 #174
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_47885311
Vraagje: is er eigenlijk een remedie tegen acid rain? Het regent nu al een tijdje ingame en ik vind het zonde om er steeds medpacs voor te gebruiken..

(ben nu bij het Wolfhound/ dr Kruglov gedeelte)
pi_47887263
quote:
Op zondag 1 april 2007 04:25 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nope, dat dan weer niet...

Het is geen wondermiddel, maar meer een oplossing voor de mensen die de patch reeds gedraaid hebben, er toen pas achter kwamen dat ze fucked waren en geen zin hebben om het spel geheel opnieuw te installeren...

Oftewel, alles wat de patch "geupdate" heeft, maakt dit tooltje weer ongedaan zodat je weer gewoon je oude savegames kunt laden .
ahhh, gewoon een uninstaller voor de patch zegmaar?
vosss is de naam,
pi_47908071

Heeft iemand hier een oplossing voor?
Al wat op google gezocht, maar het ene wát ik vond, hielp niet.
(Een of andere regel uit een bestand weghalen, flsgame ofzoiets)
  zondag 1 april 2007 @ 22:45:53 #177
1484 kastanova
Ah mên..
pi_47908395
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:01 schreef vosss het volgende:

[..]

ahhh, gewoon een uninstaller voor de patch zegmaar?
Yep.. En hij werkte voor mij perfect .

Échter, na wat gekloot met drivers voor m'n (Go 7600) videokaartjes crashed de game nu al na 2 minuten spelen... Iemand toevallig een savegame rond de garbage missie? Dan draai ik namelijk alsnog de update, hopen dat ik het daarmee oplos...
  maandag 2 april 2007 @ 22:22:56 #178
152954 Mokz
De man met de snor.
pi_47944262
Tip voor crashes:
quote:
http://files.filefront.co(...)1818;;/fileinfo.html

In this zip file, you should find editbin (this zip file was for "patching" supreme commander)
Don't forget to backup your original XR_3DA.exe file (for future patch compatibility)

editbin.exe /LARGEADDRESSAWARE XR_3DA.exe
BCDEDIT /set increaseuserva 2900
REBOOT

Set total memory in system 3GB or more (RAM + swap file size = total)

And for Vista-32 bit follow instructions on this link:
http://blogs.technet.com/(...)and-Vista_3F00_.aspx

For WinXP-32 bit:
Put this in your boot.ini and reset:
1
2
3
4
5
[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)WINNT
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)WINNT="????" /3GB
Dit zorgt ervoor dat STALKER meer dan 2GB RAM kan aanspreken. Normaal kan dit niet, dankzij foutje in compiler oid.
  dinsdag 3 april 2007 @ 11:09:37 #179
103503 McDBigMac
Supersized
pi_47955708
Ik zit nog steeds op mijn mail order te wachten maar ik krijg er steeds meer zin in om dit spel te spelen! En ach, voor 30 euro moet je ook niet verwachten om het spel meteen de eerste week te kunnen spelen, of heeft iemand m hier gekocht voor eenzelfde bedrag? ik wil natuurlijk wel weten of CD WOW een goede deal heeft aangeboden.
"Did I ever tell you my father's famous last words?"
"'Careful son, the safety's off'"
"I mean, before that!!!"
  dinsdag 3 april 2007 @ 11:20:13 #180
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47956139
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 11:09 schreef McDBigMac het volgende:
Ik zit nog steeds op mijn mail order te wachten maar ik krijg er steeds meer zin in om dit spel te spelen! En ach, voor 30 euro moet je ook niet verwachten om het spel meteen de eerste week te kunnen spelen, of heeft iemand m hier gekocht voor eenzelfde bedrag? ik wil natuurlijk wel weten of CD WOW een goede deal heeft aangeboden.
Ik heb m bij de Mediamarkt voor 42,95 gekocht, maar toen ik m de dag erna bij de FRS voor 55,- in de Radiant editie zag liggen heb ik die ook maar gekocht

De versie van de MM moet ik trouwens nog terugbrengen, die zit nog in het seal
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_47956317
M'n savegame is fucked up.
Welke ik ook load ik val elke keer omlaag een soort kuil in en that's it.

Geen update of niks gedraaid.
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 3 april 2007 @ 12:11:39 #182
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_47958090
Meh, ik geef het op jongens.......IK GEEF HET OP!

Ik vertrek dit computer gebeuren! Ik word ziek van alle slechte pc games die uitkomen!!!! IK HEB HET GEHAD!!!!

(eerst nog ff niet, eerst nog wat geld opsparen voor de xdoos360, sjewaits)
  dinsdag 3 april 2007 @ 12:13:13 #183
97079 Jeff89
Conquer All
pi_47958149
quote:
Op zondag 1 april 2007 10:43 schreef Cheiron het volgende:
Vraagje: is er eigenlijk een remedie tegen acid rain? Het regent nu al een tijdje ingame en ik vind het zonde om er steeds medpacs voor te gebruiken..

(ben nu bij het Wolfhound/ dr Kruglov gedeelte)
Beschermt dat pak wat je in Krugov's lab bij die ouwe vent kan kopen er niet tegen?
Zo niet, moet je ergens een artifact vinden met healende eigenschap of anti-acid eigenschap ofzo..

en voor kerel hierboven:
Wat vind je slecht aan Stalker? Ik vind 'm echt tof..
  dinsdag 3 april 2007 @ 12:32:57 #184
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_47958814
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 12:13 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Beschermt dat pak wat je in Krugov's lab bij die ouwe vent kan kopen er niet tegen?
Zo niet, moet je ergens een artifact vinden met healende eigenschap of anti-acid eigenschap ofzo..

en voor kerel hierboven:
Niet aan alleen stalker in het algemeen, maar wel met alle problemen van de games van tegenwoordig, ook nog c&c die de ene na de andere patch uitgeeft, en ik zie alleen nog maar interessante games verschijnen op de xbox en ps3! op de PC zie ik alleen nog maar shooters en MMORPG's uitkomen, wat ik nu ook wel weer gezien heb
  dinsdag 3 april 2007 @ 12:54:25 #185
152954 Mokz
De man met de snor.
pi_47959507
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 12:32 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Niet aan alleen stalker in het algemeen, maar wel met alle problemen van de games van tegenwoordig, ook nog c&c die de ene na de andere patch uitgeeft, en ik zie alleen nog maar interessante games verschijnen op de xbox en ps3! op de PC zie ik alleen nog maar shooters en MMORPG's uitkomen, wat ik nu ook wel weer gezien heb
C&C3 is gewoon een puik spel hoor. En wat dacht je van Supreme Commander bijvoorbeeld? Zat toffe games op de PC.
  dinsdag 3 april 2007 @ 12:57:35 #186
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_47959599
Ja supreme commander is wel geil ja
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:32:21 #187
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_47963236
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 12:13 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

en voor kerel hierboven:
Sorry.. ik moet beter leren kijken. Ik bloed nogal blijkbaar.. Ik dacht dat de druppels voor regen stonden aangezien ik niet in gevcht was ofzo, dus geen idee had waarom ik zou bloeden.

Trouwens, ik heb nu zo een oranje pak maar dat beschermt ook maar matig tegen radiation. Pas met 2 rode bollen erbij ben ik goed beschermd tegen radiation. Overigens geprobeerd de "lair of the bloodsucker" te destroyen, maar er is niks op die plaats op de map Alleen een buis zonder iets erbij of erin. Voor de zekerheid een raket op afgeschoten, maar dat haalde niets uit
  dinsdag 3 april 2007 @ 15:35:25 #188
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47965873
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 12:57 schreef RickoKun het volgende:
Ja supreme commander is wel geil ja
Battlestations Midway is ook erg leuk om te doen
  Moderator dinsdag 3 april 2007 @ 16:04:58 #189
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_47967216
* zucht *

Ik ben iemand die eerst games gaat zitten patchen en daarna afvraagd of oude saved games daar nog bij werken. Wat dus niet het geval is...

Heeft er iemand toevallig een saved game liggen van om en nabij het punt dat je midden in die basis met al die militairen om je heen verschijnt Het level daarvoor gaat over die stash onder in die tunnel

*voorneemt om in het vervolg wel read my files te gaan lezen
pi_47967443
Volgens Kasta is er inmiddels een uninstaller voor de patch uit.

Dan kan je dus gewoon verder spelen
vosss is de naam,
  dinsdag 3 april 2007 @ 16:16:36 #191
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_47967766
Het spel wordt trouwens wel freaky bij lake Yantar.. damn
  Moderator dinsdag 3 april 2007 @ 16:26:23 #192
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_47968186
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:10 schreef vosss het volgende:
Volgens Kasta is er inmiddels een uninstaller voor de patch uit.

Dan kan je dus gewoon verder spelen
Ik ben dan weer zo iemand die wel met de patch wil spelen; maar niet (al)weer overnieuw wil beginnen
pi_47968266
Als je geen (of heel weinig) problemen hebt zonder patch.....waarom zou je dan de patch draaien?

Ik ben ook al veel te ver om met patch opnieuw te beginnen, dus daar heb ik geen zin in en gelukkig heb ik eik niet echt problemen met het spel
vosss is de naam,
pi_47968885
Kut, die oplossing heeft niet echt gewerkt. Nog steeds foutmelding na intro
pi_47972879
sinds c&c is uitgekomen heb ik dit spel niet meer aangeraakt
pi_47974203
Ik heb goed nieuws... Op een Duits (don't ask) gelezen dat er alweer een nieuwe patch op stapel staat en er gaat ook een savegame converter uitkomen .
pi_47977493
Heb de game ook laatst gekocht, mooi allemaal in zo'n blik en die gadgets erbij enzo maar het spel vind ik tegenvallen, grafisch is het wel erg mooi! dat zeker.
Verder vind ik het een shooter met een engine van 5 jaar geleden (je hand met je wapen is continu in beeld zelfd als je een trap opklimt)
dit soort dingen zijn echt minder vind ik ook het geluid van je voetstappen zijn iritant.

de game loopt verder prima op mijn pc

Vista Home Premium x64
ATi X1900xtx
Intel E6600
  dinsdag 3 april 2007 @ 22:12:51 #198
103503 McDBigMac
Supersized
pi_47983003
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 11:09 schreef McDBigMac het volgende:
Nou ik hem nu binnen, en ben lekker begonnen (met 1.0001). Kreeg trouwens voor die 30 euri wel een amerikaanse versie maar dat mag de pret niet drukken.

Kwa performance valt t me tegen. Ik dacht t nog wel goed te kunnen spelen op een a64 3800+, 2Gb mem, en 6800GT maar hij heeft t er toch knap moeilijk mee af en toe. Als het me te veel wordt dan leg ik m lekker even weg totdat ik een nieuw systeem heb.

Lekkere creepy sfeer! Ik mag dat wel.
"I mean, before that!!!"
pi_47983343
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 22:12 schreef McDBigMac het volgende:

[..]

Nou ik hem nu binnen, en ben lekker begonnen (met 1.0001). Kreeg trouwens voor die 30 euri wel een amerikaanse versie maar dat mag de pret niet drukken.

Kwa performance valt t me tegen. Ik dacht t nog wel goed te kunnen spelen op een a64 3800+, 2Gb mem, en 6800GT maar hij heeft t er toch knap moeilijk mee af en toe. Als het me te veel wordt dan leg ik m lekker even weg totdat ik een nieuw systeem heb.

Lekkere creepy sfeer! Ik mag dat wel.
speltip 1: zet de lightning op static i.p.v. dynamic
  dinsdag 3 april 2007 @ 22:43:41 #200
103503 McDBigMac
Supersized
pi_47984704
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 22:18 schreef mschol het volgende:

[..]

speltip 1: zet de lightning op static i.p.v. dynamic
Bedankt, maar dat had ik al gedaan. Dan is t nog traag in kampvuur situaties en onweer met regen.
"I mean, before that!!!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')