quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:32 schreef vosss het volgende:
Ik heb mijn extra gieg geheugen binnengekregen vanochtend, en ik moet zeggen dat dat toch wel een heel erg groot verschil uitmaakt.
Ik draai hem nu vloeiend met alles op max en full dynamic lightning aan zonder haperingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ga ik vanavond even proberen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Dan wachten we maar even af,quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:59 schreef vosss het volgende:
Nieuwste drivers van je videokaart al erop staan?
Ik las overigens dat NVidia met een update komt die de performance in zn algemeen nogal wat verbetert in Stalker. Geen idee of die al uit is of niet; ik heb een ATi
ATi's AF kwaliteit iig!quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:19 schreef RickoKun het volgende:
ati ftw!
16x AFquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:47 schreef vosss het volgende:
[..]
ATi's AF kwaliteit iig!
Die is gewoon veel beter dan die van Nvidia
Dat krijg je na 5 jaar broddelwerk. Ze hadden dat spel beter moeten plannen, je merkt aan de engine gewoon dat het vijf jaar lang oppoetsen is geweest.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:44 schreef Frasier het volgende:
Teringspel
Hoe kun je een spel uitbrengen als ie niet eens goed draait op Vista. Ik kan niet langer dan een kwartier spelen voordat ie hangt. Ben blij dat ik 'm niet gekocht heb![]()
Het ziet er ook best wel lekker uit. Het is alleen wat vervelend als dat ding bij het minste foutje al hangt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:47 schreef vosss het volgende:
Ik vind het er grafisch prima uit zien anders hoor. Niks te klagen.
En sinds ik er vandaag een extra gieg in geprikt heb draait het perfect met alles vol open hier
wie gaat er dan ook windows vista draaienquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:44 schreef Frasier het volgende:
Teringspel
Hoe kun je een spel uitbrengen als ie niet eens goed draait op Vista. Ik kan niet langer dan een kwartier spelen voordat ie hangt. Ben blij dat ik 'm niet gekocht heb![]()
Nope, dat dan weer niet...quote:Op zondag 1 april 2007 03:22 schreef vosss het volgende:
Met dat wat jij hebt kan ik Stalker patchen en toch mijn oude savegmaes gebruiken of wat?
ahhh, gewoon een uninstaller voor de patch zegmaar?quote:Op zondag 1 april 2007 04:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nope, dat dan weer niet...
Het is geen wondermiddel, maar meer een oplossing voor de mensen die de patch reeds gedraaid hebben, er toen pas achter kwamen dat ze fucked waren en geen zin hebben om het spel geheel opnieuw te installeren...
Oftewel, alles wat de patch "geupdate" heeft, maakt dit tooltje weer ongedaan zodat je weer gewoon je oude savegames kunt laden.
Yep.. En hij werkte voor mij perfectquote:Op zondag 1 april 2007 12:01 schreef vosss het volgende:
[..]
ahhh, gewoon een uninstaller voor de patch zegmaar?
Dit zorgt ervoor dat STALKER meer dan 2GB RAM kan aanspreken. Normaal kan dit niet, dankzij foutje in compiler oid.quote:http://files.filefront.co(...)1818;;/fileinfo.html
In this zip file, you should find editbin (this zip file was for "patching" supreme commander)
Don't forget to backup your original XR_3DA.exe file (for future patch compatibility)
editbin.exe /LARGEADDRESSAWARE XR_3DA.exe
BCDEDIT /set increaseuserva 2900
REBOOT
Set total memory in system 3GB or more (RAM + swap file size = total)
And for Vista-32 bit follow instructions on this link:
http://blogs.technet.com/(...)and-Vista_3F00_.aspx
For WinXP-32 bit:
Put this in your boot.ini and reset:
1
2
3
4
5[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)WINNT
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)WINNT="????" /3GB
Ik heb m bij de Mediamarkt voor 42,95 gekocht, maar toen ik m de dag erna bij de FRS voor 55,- in de Radiant editie zag liggen heb ik die ook maar gekochtquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:09 schreef McDBigMac het volgende:
Ik zit nog steeds op mijn mail order te wachten maar ik krijg er steeds meer zin in om dit spel te spelen! En ach, voor 30 euro moet je ook niet verwachten om het spel meteen de eerste week te kunnen spelen, of heeft iemand m hier gekocht voor eenzelfde bedrag?ik wil natuurlijk wel weten of CD WOW een goede deal heeft aangeboden.
Beschermt dat pak wat je in Krugov's lab bij die ouwe vent kan kopen er niet tegen?quote:Op zondag 1 april 2007 10:43 schreef Cheiron het volgende:
Vraagje: is er eigenlijk een remedie tegen acid rain? Het regent nu al een tijdje ingame en ik vind het zonde om er steeds medpacs voor te gebruiken..
(ben nu bij het Wolfhound/ dr Kruglov gedeelte)
Niet aan alleen stalker in het algemeen, maar wel met alle problemen van de games van tegenwoordig, ook nog c&c die de ene na de andere patch uitgeeft, en ik zie alleen nog maar interessante games verschijnen op de xbox en ps3! op de PC zie ik alleen nog maar shooters en MMORPG's uitkomen, wat ik nu ook wel weer gezien hebquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:13 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Beschermt dat pak wat je in Krugov's lab bij die ouwe vent kan kopen er niet tegen?
Zo niet, moet je ergens een artifact vinden met healende eigenschap of anti-acid eigenschap ofzo..
en voor kerel hierboven:
Wat vind je slecht aan Stalker? Ik vind 'm echt tof..
C&C3 is gewoon een puik spel hoor. En wat dacht je van Supreme Commander bijvoorbeeld? Zat toffe games op de PC.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Niet aan alleen stalker in het algemeen, maar wel met alle problemen van de games van tegenwoordig, ook nog c&c die de ene na de andere patch uitgeeft, en ik zie alleen nog maar interessante games verschijnen op de xbox en ps3! op de PC zie ik alleen nog maar shooters en MMORPG's uitkomen, wat ik nu ook wel weer gezien heb![]()
![]()
![]()
Sorry.. ik moet beter leren kijken. Ik bloed nogal blijkbaar.. Ik dacht dat de druppels voor regen stonden aangezien ik niet in gevcht was ofzo, dus geen idee had waarom ik zou bloeden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:13 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Beschermt dat pak wat je in Krugov's lab bij die ouwe vent kan kopen er niet tegen?
Zo niet, moet je ergens een artifact vinden met healende eigenschap of anti-acid eigenschap ofzo..
en voor kerel hierboven:
Wat vind je slecht aan Stalker? Ik vind 'm echt tof..
Ik ben dan weer zo iemand die wel met de patch wil spelen; maar niet (al)weer overnieuw wil beginnenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:10 schreef vosss het volgende:
Volgens Kasta is er inmiddels een uninstaller voor de patch uit.
Dan kan je dus gewoon verder spelen
Nou ik hem nu binnen, en ben lekker begonnen (met 1.0001). Kreeg trouwens voor die 30 euri wel een amerikaanse versie maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:09 schreef McDBigMac het volgende:
Ik zit nog steeds op mijn mail order te wachten maar ik krijg er steeds meer zin in om dit spel te spelen! En ach, voor 30 euro moet je ook niet verwachten om het spel meteen de eerste week te kunnen spelen, of heeft iemand m hier gekocht voor eenzelfde bedrag?ik wil natuurlijk wel weten of CD WOW een goede deal heeft aangeboden.
speltip 1: zet de lightning op static i.p.v. dynamicquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:12 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Nou ik hem nu binnen, en ben lekker begonnen (met 1.0001). Kreeg trouwens voor die 30 euri wel een amerikaanse versie maar dat mag de pret niet drukken.
Kwa performance valt t me tegen. Ik dacht t nog wel goed te kunnen spelen op een a64 3800+, 2Gb mem, en 6800GT maar hij heeft t er toch knap moeilijk mee af en toe. Als het me te veel wordt dan leg ik m lekker even weg totdat ik een nieuw systeem heb.
Lekkere creepy sfeer! Ik mag dat wel.
Bedankt, maar dat had ik al gedaan. Dan is t nog traag in kampvuur situaties en onweer met regen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
speltip 1: zet de lightning op static i.p.v. dynamic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |