Er is anders over HL2 bijzonder goed nagedacht, met al die newspapers die je verspreid tegenkomt en de combine messages en weet ik veel alles wat het verhaal vertelt.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Het verhaal in HL2 was anders flinterdun hoor. Daar hoorde je destijds ook jan en alleman over klagen.
Pas in HL2:Ep1 werd je wat meer betrokken bij het verhaal.
Ik vond het juist briljant gedaan. Je weet van niks, niemand legt je wat uit, maar door goed op te letten zie je het hele verhaal. Ook dat het spel eigenlijk nauwelijks een interface had werkte voor mij geweldig, in stalker merk je altijd dat je een spel aan het spelen bent (menu in, dingen slepen, etc). HL2 is meer een film.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Het verhaal in HL2 was anders flinterdun hoor. Daar hoorde je destijds ook jan en alleman over klagen.
Pas in HL2:Ep1 werd je wat meer betrokken bij het verhaal.
Je wordt uit het spel getrokken, dat stoort (apart laadmenu etc). Ik had liever een subtiel <LOADING> textje over het beeld gehad bijvoorbeeld.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:56 schreef Camplo het volgende:
Ik merk totally niks van laadtijden?
30 seconden ofzo?
Niet noemenswaardig of irritant.
En ik ben ook geen zware STALKER fan na ongeveer 2 uur spelen
Telkens focussen op 1 opdracht.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:55 schreef Badabingea het volgende:
Ik begrijp sommige dingen nog niet echt. De opdrachten vind ik meestal niet duidelijk. Ze gaan allemaal door elkaar heen. En die radioactieve shit snap ik niet wat je daar tegen kunt doen.
Iemand tips ofzo?
er zijn speciale anti radiatie spuitjes door et spel heen (kan je o.a. vinden bij bandieten vanaf garbagequote:Op maandag 26 maart 2007 15:55 schreef Badabingea het volgende:
Ik begrijp sommige dingen nog niet echt. De opdrachten vind ik meestal niet duidelijk. Ze gaan allemaal door elkaar heen. En die radioactieve shit snap ik niet wat je daar tegen kunt doen.
Iemand tips ofzo?
Zo.. dat is niet mals... zelfs met mijn nieuwe computer die ik van plan ben te gaan komen haal ik het nog niet.quote:HIGH SYSTEM REQUIREMENTS:
Microsoft® Windows® XP (Service Pack 2) / Microsoft® Windows® 2000 SP4
Processor type : Intel Core2 Duo E6700 / AMD 64 X2 5200+
2 GB RAM
10 GB available hard drive space
512 MB DirectX® 9.0c compatible card / nVIDIA® GeForce™ 8800 / ATI Radeon® X2800
DirectX® 9.0 compatible sound card
LAN/Internet connection with low latency Cable/DSL/T1+ speeds for multiplayer
Keyboard, Mouse
Mijne kan het makkelijk aan. En de laptop diek gaak bestellen draait m ook lekkerquote:Op maandag 26 maart 2007 16:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Zo.. dat is niet mals... zelfs met mijn nieuwe computer die ik van plan ben te gaan komen haal ik het nog niet.Altans kwa processor.
Hoe???quote:Op maandag 26 maart 2007 18:25 schreef Disorder het volgende:
Veel mensen weten niet dat je wapens van de vijand kunt 'unloaden'. Free bullets!
Knullig?quote:Op maandag 26 maart 2007 19:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
AI is af en toe een beetje knullig
Yeah bij die gast waar je in het begin komt. Die koopt ze op.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:10 schreef Badabingea het volgende:
Kan je die wapens die je allemaal meezeult ook verkopen?
Dat is wel een takke-eind lopen als je bijvoorbeeld bij de duty bent of niet?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:14 schreef Camplo het volgende:
[..]
Yeah bij die gast waar je in het begin komt. Die koopt ze op.
Vet relaxed.
Ik verzamelen gek, zelfs kutpistooltjes![]()
Daar ben ik niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:23 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat is wel een takke-eind lopen als je bijvoorbeeld bij de duty bent of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |