abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47660001
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:56 schreef mschol het volgende:

[..]

er zijn 7 verschillende einde's
Waarom krijg ik die dan?
pi_47660191
Omdat je die andere 6 niet hebt
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_47660819
Godverdomme
pi_47660826
Ik heb het nog niet uitgespeeld, maar ik ben bang dat ik die andere 6 ook ga doen
vosss is de naam,
  maandag 26 maart 2007 @ 09:50:38 #55
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47663631
Ik moet m ook nog kopen. Weet iemand waar de Special Edition nog te koop is? Die wil ik wel namelijk.

Ben benieuwd of ik het ga trekken:
P IV 2,8c
1024mb
9800-non pro
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_47664036
Vet spel wel.
Grafisch mooi maar vooral geluid klinkt voor de verandering eens aardig lekker.

Alleen wat schiet die AK of wat erop lijkt als een mongolische hork... damn.
JOHNNY HEITINGA
pi_47664054
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 02:28 schreef vosss het volgende:
Ik snap echt niet waarom mensen hem tegen vinden vallen.

Gisteren heb ik hem zitten spelen vanaf dat ik hem opgepikt had in de winkel, zo rond 5 uur, tot een uur of 1 's nachts. Vanmiddag heb ik ook weer de nodige uurtjes gespeeld.

Het was even rommelen en klooien met de settings om hem redelijk soepel aan het draaien te krijgen en dat het er toch nog goed uit ziet.

Ik snap echt niet dat mensen lopen te bitchen over de graphics die achterhaald zijn. De graphics zijn gewoon goed. Klaar. Ik vind ze vergelijkbaar met de graphics van Call of Juarez als je hem in full detail speelt. Niks mis mee.

Bovendien vind ik de sfeer echt geweldig. De sfeer zoals bv in dat ondergrondse lab heb ik al lang niet meer gezien in een game. En neee, ook niet bij Doom 3 of HL2.

De sfeer is echt goed en de muziek en geluidseffecten die ook prima zijn ondersteunen het erg lekker moet ik zeggen

Ik denk dat de klagers dezelfde mensen zijn die destijds ook klaagde over HL2 dat het poep was.
Dat is denk ik gewoon het probleem als je een release uitstelt. En nog een keer uitstelt........en vervolgens een jaar niks van hoort en dan weer uitstelt. En dat terwijl je wel roept dat het allemaal geweldig word en dat die en die features erin zitten waar je later op terug moet komen en er een aantal schrappen etc etc.

Dan krijgen mensen gewoon te hoge verwachtingen denk ik.
Ik vind Stalker tot dusver een hele dikke voldoende scoren en ondanks de kleine irritante bugs en onhandigheden die erin zitten krijgt ie van mij een hele dikke 8.

En een 8 is goed

ps: voor de TS
Zwaar mee eens.
Sfeer is top, graphics zijn top, dus wat een gezeur om niks lol.
JOHNNY HEITINGA
pi_47664106
ik zit vast:
SPOILER: stash strelok
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iemand die me kan helpen?
pi_47664119
tvp
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_47664180
Weet er trouwens iemand het volgende?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JOHNNY HEITINGA
pi_47664213
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:20 schreef Camplo het volgende:
Weet er trouwens iemand het volgende?
SPOILER
SPOILER
pi_47664230
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:21 schreef mschol het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
JOHNNY HEITINGA
pi_47664305
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:22 schreef Camplo het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_47664354
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:25 schreef mschol het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
JOHNNY HEITINGA
pi_47664393
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:27 schreef Camplo het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
jij weet een oplossing voor mijn probleem zeker ook niet?
pi_47664419
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:29 schreef mschol het volgende:

[..]
SPOILER
jij weet een oplossing voor mijn probleem zeker ook niet?
SPOILER
JOHNNY HEITINGA
  maandag 26 maart 2007 @ 10:40:05 #67
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_47664650
quote:
Op maandag 26 maart 2007 00:25 schreef vosss het volgende:

[..]

Druk eens op de P
Ja, dan zie ik allemaal missies staan, zover ben ik nog wel gekomen. Maar soms staat er bijvoorbeeld "ge terug voor je reward", maar dan heb ik al met die kerel gesproken en al geld gekregen maar wordt hij niet als afgerond gezien. Als ik nog een keer ge praten heeft hij mij niets te vertellen.

Of bij een aantal missies staat alleen een omschrijving zonder een startpunt waar ik naartoe moet of een ander aanknopingspunt.

De arena bijvoorbeeld, daar moet je met wilde beesten kunnen vechten voor geld: maar er is niemand in de Arena..

Oh, en ik heb de millitairen pissed off gemaakt en dat was niet zo slim volgens mij. Als ik nu voor een missie weer een tyfuseind moet lopen moet ik eerst langs een zooi bandits (rennend.. elke keer dezelfde mannetjes killen gaat irriteren) en daarna de militairen ontwijken.

Ik ben duidelijk meer van liniaire aard, al vind ik het geen slecht spel, gewoon niet helemaal mijn smaak.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_47664667
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:30 schreef Camplo het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_47664725
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:40 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Ja, dan zie ik allemaal missies staan, zover ben ik nog wel gekomen. Maar soms staat er bijvoorbeeld "ge terug voor je reward", maar dan heb ik al met die kerel gesproken en al geld gekregen maar wordt hij niet als afgerond gezien. Als ik nog een keer ge praten heeft hij mij niets te vertellen.

Of bij een aantal missies staat alleen een omschrijving zonder een startpunt waar ik naartoe moet of een ander aanknopingspunt.

De arena bijvoorbeeld, daar moet je met wilde beesten kunnen vechten voor geld: maar er is niemand in de Arena..

Oh, en ik heb de millitairen pissed off gemaakt en dat was niet zo slim volgens mij. Als ik nu voor een missie weer een tyfuseind moet lopen moet ik eerst langs een zooi bandits (rennend.. elke keer dezelfde mannetjes killen gaat irriteren) en daarna de militairen ontwijken.

Ik ben duidelijk meer van liniaire aard, al vind ik het geen slecht spel, gewoon niet helemaal mijn smaak.
soms ligt je reward niet bij dezelfde persoon als bij wie je de missie kreeg

als je op je map bij je tasks kijkt kan je op een task dubbelklikken zodat er achter de task een rood rondje staat, dat is dan de active task die op de map wordt weer gegeven
  maandag 26 maart 2007 @ 11:27:05 #70
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_47666049
nou ik zit egt te twijfelen hoor! Hier is het ongeveer 70% tegen, en 30% vind het weer een masterlijk spel,

en buiten dit forum is het meer 85% tegen 15%
pi_47667954
Wie dit niet vet vind, snapt er gewoon niks van,of kan het spel niet aan. Thats all.
JOHNNY HEITINGA
  maandag 26 maart 2007 @ 12:46:19 #72
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_47668709
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:24 schreef Camplo het volgende:
Wie dit niet vet vind, snapt er gewoon niks van,of kan het spel niet aan. Thats all.
Smaken verschillen en het op deze manier de mening van anderen afdoen is nogal dom.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_47669020
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:46 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Smaken verschillen en het op deze manier de mening van anderen afdoen is nogal dom.
Nee, als half life 2 als goed ontvangen wordt is er weinig reden dat dit spel slecht is.
Verhaallijnen zijn sterk, graphics goed, gameplay goed.

2 mensen die ik kon vonden het spel ook ruk, en toen ze het eventjes bij mij zagen hadden ze meteen andere mening. Begin is ook ff wennen.
JOHNNY HEITINGA
  maandag 26 maart 2007 @ 13:39:55 #74
152954 Mokz
De man met de snor.
pi_47670494
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:54 schreef Camplo het volgende:

[..]

Nee, als half life 2 als goed ontvangen wordt is er weinig reden dat dit spel slecht is.
Verhaallijnen zijn sterk, graphics goed, gameplay goed.

2 mensen die ik kon vonden het spel ook ruk, en toen ze het eventjes bij mij zagen hadden ze meteen andere mening. Begin is ook ff wennen.
1) Ik vind de verhaallijn van HL2 veel beter. Je word er veel meer ingetrokken, in STALKER, mede dankzij het gebrekkige/buggy PDA systeem heb ik dit gevoel helemaal niet.

2) Ik vind HL2 er mooier uitzien als STALKER. Niet eens qua hoe geavanceerd de graphics zijn, maar gewoon de artwork zelf. Die gemuteerde beesten die rondlopen zien er zo gaar uit, terwijl bijvoorbeeld de stalkers (ja, stalkers ) uit HL2:EP1 er wel tof uitzien.

3) De gameplay trekt mij niet echt. Die anomalies etc vind ik alleen maar irritant, voegen voor mij weinig toe. Het is een beetje een RPG (shit zoeken), maar Deus Ex deed dit veeeeeleee malen beter, ik had liever iets in die richting gezien.

4) Het horror-sfeertje van dit spel trekt mij niet. Zowiezo hou ik niet van horror, maar in HL2 kon ik het wel aan omdat er wat toffe dingen tussen zaten (het horror level, ravenholm, kon je lekker spelen met je grav gun bijvoorbeeld). Hier is het alleen maar 'eng'.

Sja, smaken verschillen, voor mij is dit niet echt een leuke game. eus ex opstart*
pi_47670568
quote:
1) Ik vind de verhaallijn van HL2 veel beter. Je word er veel meer ingetrokken, in STALKER, mede dankzij het gebrekkige/buggy PDA systeem heb ik dit gevoel helemaal niet.
Het verhaal in HL2 was anders flinterdun hoor. Daar hoorde je destijds ook jan en alleman over klagen.
Pas in HL2:Ep1 werd je wat meer betrokken bij het verhaal.
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')