Ik heb een save game voor je aan het (allereerste) begin van de garbage. PM me maar als je m wilt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:41 schreef kastanova het volgende:
Er moet toch wel iemand een savegame van na de patch rond de garbage hebben?
Thanx for the help, maar dit was inderdaad een beetje té ver aan het begin.. Ik was zelf al op het punt dat ik de documenten naar de barkeeper(?) diende te brengen...quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:53 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Ik heb een save game voor je aan het (allereerste) begin van de garbage. PM me maar als je m wilt.
Ik zit daar ook (pre-patch), maar moet nu langs die warrant ofzo en die laat me er niet door.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Thanx for the help, maar dit was inderdaad een beetje té ver aan het begin.. Ik was zelf al op het punt dat ik de documenten naar de barkeeper(?) diende te brengen...
Toevallig iemand die daar (of rondom die missie) een savegame heeft liggen?
1e punt: selecteer je bolts (6) eens en probeer het dan nog eens..quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:50 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik zit daar ook (pre-patch), maar moet nu langs die warrant ofzo en die laat me er niet door.![]()
![]()
En hoe complete je die side-missions met protect dit en dat. Ik ga er naartoe en knal dan alles af, maar op de een of andere manier kan ik niemand vinden voor een reward en na een x-aantal uur is hij dan failed omdat die poppetjes blijven komen.
Geloof ik niets van, een pistool reikt trouwen niet zo ver... trouwens zomaar erop knallen is niet voldoende, aim for the head. Want later in het spel kom je soldaten met veel armor tegen en daar kun je soms 2 magazijnen op leegschieten eer ze sterven, met een welgemikt headshot liggen ze in 1x neer.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:51 schreef RickoKun het volgende:
Jezus, ik vind dit behoorlijk moeilijk man!
Die ventjes die knallen van zo'n 100 meter met een pistool, mét effect, en als je zelf met je gun op hun knalt, gebeurd er niksJe bent zwaar de lul als je je machineguns leeg hebt geknalt...
Is nu gelukt, moest eerst nog een reward ophalen ofzo, daarna liet hij me wel door. Zit nu alleen weer vast. Moet Kruglov naar Yantar brengen, ben net een onder een brug doorgegaan met fireanamolies. Probleem is nu dat Kruglov netjes bij die brug blijft staan met zijn pistool op die anamolies gericht.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:44 schreef mschol het volgende:
[..]
1e punt: selecteer je bolts (6) eens en probeer het dan nog eens..
2e punt: waarschijnlijk is je reward persoon gekilled en dan blijven ze terug komen, heb ik ook last van...
Wou het net zeggen.. Vreemd bugje welquote:Edit: probleem opgelost, heb savegame opnieuw geladen en dan loopt hij wel door.
De binnenlocaties zijn ook ontzettend sfeervol weergegeven, en ik vond ze persoonlijk een stuk enger als die van Doom III of Fear om maar wat te noemen..quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:56 schreef Elegy het volgende:
Het loopt bij mij trouwens best soepel, met static lightning en gras op ongeveer een kwart. Zelfs met wat lagere details ziet het er best mooi uit, lekkere buitenlocaties in plaats van suffe kelders en donkere gangetjes
ja, want je krijgt eens in de zoveel tijd een mutant (zo'n bloedzuiger die je niet ziet) en dan is het veel enger vind ik. topspelquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:25 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
De binnenlocaties zijn ook ontzettend sfeervol weergegeven, en ik vond ze persoonlijk een stuk enger als die van Doom III of Fear om maar wat te noemen..
Is niet zo, maar hij gaat spastisch bewegen, en omdat je wapens aan het begin echt roestige crappy sovjet troep is, raak je hem gewoon niet.. Het kán wel..quote:Op woensdag 11 april 2007 23:23 schreef Lightning_NL het volgende:
Volgens mij, als je een vijand raakt, en hij doet daarbij z'n 'au, ik ben geraakt'-move, kun je 'm effe niet raken. Pas als ie klaar is met 'gewond raken' kun je 'm weer raken. Hebben anderen dit ook?
Lost de patch dit probleem op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks alvast!
Staat onderaan de muur in een soort van badkamer... Gebruik je flashlightquote:Op donderdag 12 april 2007 19:20 schreef Omkron het volgende:
Kom er ook even niet meer uit.. hulp gevraagd dus.
Ben nu in het LAB (onder de grond) waar ik plannen moet stelen of iets dergelijks.. Overal deuren met code's heb één deur al open en kon toen een verdieping naar beneden. Daar trof ik weer een andere deur aan wederom met een code. Dit is de deur waar een monster staat te beuken aan de andere kant. Vraag is. Waar kan ik de code vinden voor deze deur. Gangen zijn erg donker.
thanx.
Die heb je standaard dudequote:Op donderdag 12 april 2007 20:07 schreef Omkron het volgende:
Ok. Heb nog geen flashlight.. waar te verkrijgen? In de bar bij de barman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |