abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48097115
Zo mag net het laatste deel voor Tsjernobyl zelf binnen.
Maar ga eerst wat zijopdrachten doen, want eenmaal de mainopdracht volbracht is kun je niet verder spelen.

Ben nu bezig met de dokter te zoeken in strelok's hidding place, weet iemand toevallig waar die zich bevindt ?
Pain is weakness leaving the brain !
pi_48097400
Er moet toch wel iemand een savegame van na de patch rond de garbage hebben?
I was an atheist until I realized I was God
pi_48099559
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 23:41 schreef kastanova het volgende:
Er moet toch wel iemand een savegame van na de patch rond de garbage hebben?
Ik heb een save game voor je aan het (allereerste) begin van de garbage. PM me maar als je m wilt.
"Did I ever tell you my father's famous last words?"
"'Careful son, the safety's off'"
"I mean, before that!!!"
pi_48101420
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 00:53 schreef McDBigMac het volgende:

[..]

Ik heb een save game voor je aan het (allereerste) begin van de garbage. PM me maar als je m wilt.
Thanx for the help, maar dit was inderdaad een beetje té ver aan het begin.. Ik was zelf al op het punt dat ik de documenten naar de barkeeper(?) diende te brengen...

Toevallig iemand die daar (of rondom die missie) een savegame heeft liggen?
  zaterdag 7 april 2007 @ 16:50:12 #230
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_48112675
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 02:44 schreef kastanova het volgende:

[..]

Thanx for the help, maar dit was inderdaad een beetje té ver aan het begin.. Ik was zelf al op het punt dat ik de documenten naar de barkeeper(?) diende te brengen...

Toevallig iemand die daar (of rondom die missie) een savegame heeft liggen?
Ik zit daar ook (pre-patch), maar moet nu langs die warrant ofzo en die laat me er niet door.

En hoe complete je die side-missions met protect dit en dat. Ik ga er naartoe en knal dan alles af, maar op de een of andere manier kan ik niemand vinden voor een reward en na een x-aantal uur is hij dan failed omdat die poppetjes blijven komen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_48113951
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 16:50 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik zit daar ook (pre-patch), maar moet nu langs die warrant ofzo en die laat me er niet door.

En hoe complete je die side-missions met protect dit en dat. Ik ga er naartoe en knal dan alles af, maar op de een of andere manier kan ik niemand vinden voor een reward en na een x-aantal uur is hij dan failed omdat die poppetjes blijven komen.
1e punt: selecteer je bolts (6) eens en probeer het dan nog eens..
2e punt: waarschijnlijk is je reward persoon gekilled en dan blijven ze terug komen, heb ik ook last van...
  zaterdag 7 april 2007 @ 18:51:54 #232
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_48115493
Jezus, ik vind dit behoorlijk moeilijk man!

Die ventjes die knallen van zo'n 100 meter met een pistool, mét effect, en als je zelf met je gun op hun knalt, gebeurd er niks Je bent zwaar de lul als je je machineguns leeg hebt geknalt...
pi_48121902
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 18:51 schreef RickoKun het volgende:
Jezus, ik vind dit behoorlijk moeilijk man!

Die ventjes die knallen van zo'n 100 meter met een pistool, mét effect, en als je zelf met je gun op hun knalt, gebeurd er niks Je bent zwaar de lul als je je machineguns leeg hebt geknalt...
Geloof ik niets van, een pistool reikt trouwen niet zo ver... trouwens zomaar erop knallen is niet voldoende, aim for the head. Want later in het spel kom je soldaten met veel armor tegen en daar kun je soms 2 magazijnen op leegschieten eer ze sterven, met een welgemikt headshot liggen ze in 1x neer.

btw: wat zijn die sniperguns kut zeg, bah
Pain is weakness leaving the brain !
  zondag 8 april 2007 @ 22:39:33 #234
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_48128732
Ik heb best wel een probleem. Als ik het spel probeer te save sluit hij af en kom ik weer op m'n desktop Ik heb de update al gedaan maar dat helpt niet veel

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Draai Vista Home Premium
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
  maandag 9 april 2007 @ 14:33:39 #235
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_48145692
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 17:44 schreef mschol het volgende:

[..]

1e punt: selecteer je bolts (6) eens en probeer het dan nog eens..
2e punt: waarschijnlijk is je reward persoon gekilled en dan blijven ze terug komen, heb ik ook last van...
Is nu gelukt, moest eerst nog een reward ophalen ofzo, daarna liet hij me wel door. Zit nu alleen weer vast. Moet Kruglov naar Yantar brengen, ben net een onder een brug doorgegaan met fireanamolies. Probleem is nu dat Kruglov netjes bij die brug blijft staan met zijn pistool op die anamolies gericht.

Heb nu een wapen met een scope en dan is het spel gelijk super simpel, headshot FTW . Kom je 3 bandits tegen, kost het me 3 kogels om ze af te maken .

Edit: probleem opgelost, heb savegame opnieuw geladen en dan loopt hij wel door.

- Heb nog even een RPG op de terugweg gevonden. Kom maar met die choppers zou ik zeggen, ik knal ze zo uit de lucht.

[ Bericht 16% gewijzigd door PirE op 09-04-2007 23:43:45 ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 9 april 2007 @ 23:50:50 #236
97079 Jeff89
Conquer All
pi_48163363
quote:
Edit: probleem opgelost, heb savegame opnieuw geladen en dan loopt hij wel door.
Wou het net zeggen.. Vreemd bugje wel

En die RPG is vrij nutteloos voor zover ik heb ervaren.. Die heli's heb je toch weinig last van.`
pi_48166971
Het lijkt wel alsof er een gigantisch memory leak zit in dit spel, na een tijdje spelen wordt t steeds langzamer bij mij, als ik dan uit het spel stap, dan wordt het geheugen niet vrijgegeven, alleen restarten helpt om weer met een schone lei te beginnen. Heeft iemand hier daar ook last van?
"Did I ever tell you my father's famous last words?"
"'Careful son, the safety's off'"
"I mean, before that!!!"
  dinsdag 10 april 2007 @ 08:56:08 #238
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_48167209
Nou, ik ben eindelijk die rails overgestoken, na een paar uur spelen zelfs maar volgens mij loop ik nu een paar quests mis omdat de tijd verstrijkt. Nuja, dan pak ik wel een paar savegames terug desnoods, of ik begin wel eens van voor af aan...ooit

Het loopt bij mij trouwens best soepel, met static lightning en gras op ongeveer een kwart. Zelfs met wat lagere details ziet het er best mooi uit, lekkere buitenlocaties in plaats van suffe kelders en donkere gangetjes
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 10 april 2007 @ 11:02:44 #239
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_48169980
t gaat bij mij zelfs soepel (x600 pro ati)
  dinsdag 10 april 2007 @ 18:25:51 #240
97079 Jeff89
Conquer All
pi_48185204
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 08:56 schreef Elegy het volgende:

Het loopt bij mij trouwens best soepel, met static lightning en gras op ongeveer een kwart. Zelfs met wat lagere details ziet het er best mooi uit, lekkere buitenlocaties in plaats van suffe kelders en donkere gangetjes
De binnenlocaties zijn ook ontzettend sfeervol weergegeven, en ik vond ze persoonlijk een stuk enger als die van Doom III of Fear om maar wat te noemen..
  Moderator dinsdag 10 april 2007 @ 18:48:31 #241
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_48185991
Hmm is het heel erg dat die professor dood gaat die je moet beschermen
Zo ja, dan heb ik een beetje een probleem
pi_48234972
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 18:25 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

De binnenlocaties zijn ook ontzettend sfeervol weergegeven, en ik vond ze persoonlijk een stuk enger als die van Doom III of Fear om maar wat te noemen..
ja, want je krijgt eens in de zoveel tijd een mutant (zo'n bloedzuiger die je niet ziet) en dan is het veel enger vind ik. topspel
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_48238530
Volgens mij, als je een vijand raakt, en hij doet daarbij z'n 'au, ik ben geraakt'-move, kun je 'm effe niet raken. Pas als ie klaar is met 'gewond raken' kun je 'm weer raken. Hebben anderen dit ook?
Lost de patch dit probleem op?
  donderdag 12 april 2007 @ 12:15:54 #244
97079 Jeff89
Conquer All
pi_48251315
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:23 schreef Lightning_NL het volgende:
Volgens mij, als je een vijand raakt, en hij doet daarbij z'n 'au, ik ben geraakt'-move, kun je 'm effe niet raken. Pas als ie klaar is met 'gewond raken' kun je 'm weer raken. Hebben anderen dit ook?
Lost de patch dit probleem op?
Is niet zo, maar hij gaat spastisch bewegen, en omdat je wapens aan het begin echt roestige crappy sovjet troep is, raak je hem gewoon niet.. Het kán wel..
pi_48263342
Ik zit vast.. Misschien kan 1 van jullie me helpen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks alvast!
pi_48264469
Kom er ook even niet meer uit.. hulp gevraagd dus.

Ben nu in het LAB (onder de grond) waar ik plannen moet stelen of iets dergelijks.. Overal deuren met code's heb één deur al open en kon toen een verdieping naar beneden. Daar trof ik weer een andere deur aan wederom met een code. Dit is de deur waar een monster staat te beuken aan de andere kant. Vraag is. Waar kan ik de code vinden voor deze deur. Gangen zijn erg donker.

thanx.
pi_48264906
quote:
Op donderdag 12 april 2007 19:20 schreef Omkron het volgende:
Kom er ook even niet meer uit.. hulp gevraagd dus.

Ben nu in het LAB (onder de grond) waar ik plannen moet stelen of iets dergelijks.. Overal deuren met code's heb één deur al open en kon toen een verdieping naar beneden. Daar trof ik weer een andere deur aan wederom met een code. Dit is de deur waar een monster staat te beuken aan de andere kant. Vraag is. Waar kan ik de code vinden voor deze deur. Gangen zijn erg donker.

thanx.
Staat onderaan de muur in een soort van badkamer... Gebruik je flashlight .
pi_48266404
Ok. Heb nog geen flashlight.. waar te verkrijgen? In de bar bij de barman?
pi_48266717
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:07 schreef Omkron het volgende:
Ok. Heb nog geen flashlight.. waar te verkrijgen? In de bar bij de barman?
Die heb je standaard dude .

Volgens mij was het de f toets .
pi_48266844
Anyone over een suit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')