maar ik ga het dan gebruiken bovenop de DDMG (van Clinique, dat is een soort vochtinbrengende gel, tusen een serum en een creme in zegmaar, die je onder je dagcreme gebruikt)quote:Op zondag 13 mei 2007 13:55 schreef kwahgib het volgende:
snowqueen911: Die sunscreen is veel simpeler en voornamelijk bedoelt voor zijn SPF.. Die andere is een geavanceerdere lotion met meer beschermende en conditionerende eigenschappen die tevens een SPF heeft.
ben nu ook even aan het lezen op makeupalleyquote:Op zondag 13 mei 2007 12:53 schreef BettyR het volgende:
Ik heb even rondgekeken op een review-website die ik altijd gebruik wanneer ik een product op het oog heb, van welk merk dan ook. Mensen zijn over het algemeen redelijk enthousiast over de Essential Non-Greay Sunscreen, maar enthousiaster over de nieuwe lotion. Verschil is alleen wel dat de nieuwe lotion minder vaak beoordeeld is.
even op ebay kijken? Af en toe staat er wat bij, van verkopers uit de US. De verzendkosten zijn ook niet eens zo hoog, misschien wel lager dan 6,20.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zou dolgraag Paula's Choice Clearly Remarkable Skin Lightening Lotion proberen. Dit heeft een blekende werking op pigmentvlekken (ik heb een paar donkere sproeten).
Helaas is de werkzame stof hiervan verboden in Europa, dus kan ik dit niet bestellen op de EU site
maar zonder die stabilisator dus niet, wat paula beweert?quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:33 schreef kwahgib het volgende:
avobenzone is voor praktische doeleinden en in een goede formulatie met een fotostabilisator fotostabiel. De tijd waarover de werking afneemt is langer dan de verwachte werking van een uv-filter.
Dan loop je wel het risico dat het pakje wordt geopend bij de douane en dan zullen ze het in beslag nemen.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:38 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
even op ebay kijken? Af en toe staat er wat bij, van verkopers uit de US. De verzendkosten zijn ook niet eens zo hoog, misschien wel lager dan 6,20.
zo heb ik ook eens de US versie (met hier verboden stofjes erin) gekocht van ProActiv, via ebay. nog goedkoper ook.
hmm die kans is klein denk ik, want onder een bedrag van 22 euro ben je vrij van invoerrechten enzo, dus lijkt me niet dat ze dan je pakje openmaken. Is mij iig nooit gebeurd.....quote:Op zondag 20 mei 2007 17:08 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dan loop je wel het risico dat het pakje wordt geopend bij de douane en dan zullen ze het in beslag nemen.
Moet je niet het Description nummer (een ander nummer dat paula's choice je na je bestelling toe mailed) vermelden ipv het bestelnummer?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:31 schreef BettyR het volgende:
Je moet zelf via internetbankieren het geld overmaken onder vermelding van je bestelnummer/ordernummer.
idd het nummer dat je per mail krijgt!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:31 schreef SanSel het volgende:
[..]
Moet je niet het Description nummer (een ander nummer dat paula's choice je na je bestelling toe mailed) vermelden ipv het bestelnummer?
ik denk eerder dat Paula's Choice's bank ABN AMRO is, waar je het dus naar over moet maken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:31 schreef BettyR het volgende:
Nee, je krijgt geen rekening thuisgestuurd. Je moet zelf via internetbankieren het geld overmaken onder vermelding van je bestelnummer/ordernummer. En waarschijnlijk heb je in de bestelprocedure per ongeluk aangegeven dat je bij de ABN Amro bank zit. Hoe je dat moet veranderen weet ik niet, je zou ze even kunnen bellen/mailen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |