ik heb niet echt last van irritatie, maar soms is mijn huid wel wat droog. dat komt mischien niet per se door de alcohol, maar echt bevordelijk is alcohol dan niet. hoewel het aan de andere kant natuurlijk ook wel weer ontsmet...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:04 schreef kwahgib het volgende:
Wat ik hier nog aan wil toevoegen is dat Paula tot op zekere hoogte wel erg kritisch is, veel producten krijgen een negatievere rating omdat ze ingredienten bevatten die mogelijk irritatie opleveren. Dit is dus bij lange na niet bij iedereen het geval. Het zelfde geldt voor alcohol, als dit jou huid niet irriteert en geen langdurige trekkerig gevoel oplevert en het resultaat goed is, zie ik niet in waarom je perse een alcoholvrij product zou moeten gebruiken. Wat me bij Paula's producten meer bevalt is dat ze openheid van zaken geeft over de werkzame stoffen en deze ook in veel gevallen verantwoordt met wetenschappelijke literatuur.
had jij daarvoor last van pukkels, en verstopte porien en is dat minder geworden?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:01 schreef kwahgib het volgende:
Hoi,
Ik heb onlangs (ongeveer) de zelfde afweging als jij gemaakt en heb toch besloten om een BHA product (2% beta hydroxy acid liquid) bij Paula's Choice te bestellen. Ik vond de verzendkosten wel redelijk veel, voor een product, maar goed.
Wel ben ik erg tevreden hierover, het werkt zonder irritatie en het resultaat is echt goed! Of dit voor alle producten geld, durf ik niet te zeggen.
Ik hoop dat je er wat aan hebt
ja maar dat vind ik ene beetje zonde, om 5 euro verzendkosten te betalen voor een sample van minder dan 1 euro.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:36 schreef kwahgib het volgende:
Als je denkt dat het komt door dat product, kan je idd overwegen wat anders te proberen. In dat geval lijkt een product zonder alcohol een goede keuze. Je kan bij paula ook samples bestellen, probeer dat eens.
denk dat ik hem dan maar eens ga bestellenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:24 schreef kwahgib het volgende:
Overigens heb ik ook ervaring met de tonic van Clinique (alleen dan de heren versie). En ten opzichte van die vind ik de 2% beta hydroxy acid liquid van Paula wel fijner, en ook effectiever
hey ja! inderdaad! bedankt!quote:Op zondag 25 maart 2007 15:26 schreef kwahgib het volgende:
Jawel hoor.. www.paulaschoice-eu.com probeer dat eens. Kan je met overschrijving betalen.
Zelfs naar een Nederlandse rekening als ik het goed lees...quote:For Austria, Belgium, Germany, Denmark, Sweden, Spain, Finland, France, United Kingdom, Greece, Italy and The Netherlands: you can transfer your payment in your local currency, to a local bank account in your country. For this option choose bank transfer in the payment menu and follow the instructions.
dankje!quote:Op zondag 25 maart 2007 19:33 schreef Camplo het volgende:
2Low4Zero die hier al ff niet meer posthad daar uitgebreide reviews van.
Bleek echt topspul te zijn.
Zelf nog niet besteld want ben tevreden met Shiseido.
Maybe slim hem ff op te zoeken die kan je vast meer vertellen![]()
dat over die IBAn code gaat dus niet over Nederlandquote:For Austria, Belgium, Germany, Denmark, Sweden, Spain, Finland, France, United Kingdom, Greece, Italy and The Netherlands: you can transfer your payment in your local currency, to a local bank account in your country. For this option choose bank transfer in the payment menu and follow the instructions.
For all other EU countries: you can transfer your payment by means of an international bank transfer. For this option choose bank transfer in the payment menu and follow the instructions. When making such transfer please make sure you quote the IBAN and BIC codes which are clearly indicated in the instructions. If you do not quote these codes, your bank will charge you an additional fee for your bank transfer .
true, maar ik heb het ook niet van Tel Sell. veel te duur daar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:01 schreef kwahgib het volgende:
proactiv zou ik nooit gebruiken, vanwege het pure feit dat het op tellsell verkocht wordt. Sowieso heb ik absoluut geen probleemhuid in die richting. Met tellsell word je sowieso, op wat voor wijze ook, opgelicht op een of andere manier
welke merken gebruik jij? (naast Paula's choice?)quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:35 schreef kwahgib het volgende:
Hehe, ik ga liever voor een respectabeler merk, en doe ook dan m'n vooronderzoek goed
Ik wil die lotion wel hebben...als meer mensen interesse hebben kan ik misschien meerdere flesjes bestellen?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:48 schreef kwahgib het volgende:
Mijn resultaat na ruim 2 weken dagelijks gebruik (2% BHA liquid):
- Meeeters zijn grotendeels weg, niet 100%, maar dat is waarschijnlijk onrealistisch. Op de zeikant van m'n neus zitten nog paar hardnekkige, maar ze vallen nu wel minder op.
- Porien zijn duidelijk minder zichtbaar, als je goed van dichtbij kijkt, zie je dat ze niet verkleind zijn. Maar omdat de huid dunner/gladder is, vallen ze amper op en zijn ze gelijkmatiger.
- Huid is zacht, glad en straalt
Kortom, ik ben een tevreden mens!
maar hij past niet door de brievenbus, dus dan kunnen mensen toch makkelijker direct bestellen? Verzendkosen zijn gewone pakketpost kosten namelijk...quote:Op woensdag 4 april 2007 17:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik wil die lotion wel hebben...als meer mensen interesse hebben kan ik misschien meerdere flesjes bestellen?
Ik zie dat er nu ook een Europese website is indd.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:58 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
maar hij past niet door de brievenbus, dus dan kunnen mensen toch makkelijker direct bestellen? Verzendkosen zijn gewone pakketpost kosten namelijk...
nou, het heeft een peelende werking, dus het kan de oorzaken van meeeters verhelpen.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Het is dus echt zo dat die BHA-lotion 2% die zwarte punten doet verdwijnen?
100% verdwijnen misschien niet, maar op veel plekken zijn ze bij mij onzichtbaar geworden.. Niet dat ik er heel veel had, maar er is echt duidelijk resultaat. Dit is veel meer dan dat ik met goede reiniging en scrubben ooit voor elkaar heb gekregen!quote:Op woensdag 4 april 2007 19:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Het is dus echt zo dat die BHA-lotion 2% die zwarte punten doet verdwijnen?
wel jammer want in de US webshop zijn de dingen toch goedkoper. sheelt denk ik 2 euro per item. en bovendien zijn de verzendkosten van USA-Europa maar iets van 7 dollar, meestal. Dus zou bij een grotere bestelling toch voordeliger zijn om uit amerika te kopen,maar dat kan dus niet eens,geloof ik.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:57 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik zie dat er nu ook een Europese website is indd.Dan maakt het inderdaad niks uit! Kosten zijn 6,50. Ik dacht dat het uit de VS moest komen!
ze zgegen dat het niet aggresief is..quote:Op woensdag 4 april 2007 23:41 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij is peelend spul altijd 'agressief' voor je huid, of het nou van paula is of niet...
Ben zelf van exfolierende lotion #3 van clinique overgestapt naar extra mild, en da's ook prima, geen droog & trekkerig gevoel meer. En veel goedkoperdan 'paula'...
ja k zag het bij rtl boulevardquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:19 schreef Aventura het volgende:
Ze vertelde over de houdbaarheid van cosmeticaproductenNiets opzienbarends.
ja foto's kunnen soms misleidenquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:56 schreef Aventura het volgende:
Dan hier even mijn bevindingen tot nu toe! Ik had woensdag besteld, vrijdagmorgen had ik het binnen. Super! De BHA-liquid kan ik nog weinig over zeggen. Heb het nu 2x aangebracht op mijn kin en op en rondom mijn neus. Het prikkelde een klein beetje. Over de foundation (barely there ivory) ben ik zeer te spreken. Het is precies de goede kleur. Ben een beetje gelig van mezelf en heb sproeten. Daarom kan ik niet zomaar elke foundation gebruiken, van de meeste worden mijn sproeten erg 'grauw' en dat is niet mooi. Deze foundation maakt mijn huid egaal maar ziet er niet uit als een bedekkend masker. Natuurlijk is de spf 20 ook heel handig met dit mooie weer. Gisteren de hele middag op het terras gezeten, en ik zag er nog net zo uit als ik mijn huis verliet. Echt prima dus! Ik was wel ene beetje teleurgesteld over de verpakkingsgrootte. Vooral de foundation komt in een wel heel kleine tube...
Hoi, de eerste keer dat ik de BHA-liquid gebruikte prikkelde het ook een beetje.. Na 2-3x gebruiken merk ik er nooit meer iets vanquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:56 schreef Aventura het volgende:
Dan hier even mijn bevindingen tot nu toe! Ik had woensdag besteld, vrijdagmorgen had ik het binnen. Super! De BHA-liquid kan ik nog weinig over zeggen. Heb het nu 2x aangebracht op mijn kin en op en rondom mijn neus. Het prikkelde een klein beetje.
ja 1tjequote:Op woensdag 25 april 2007 11:22 schreef kwahgib het volgende:
@snowqueen911: Hoe bevalt het carbon masker? Daar heb je toch samples van besteld?
Ik heb betaald met mijn Visa in een beveiligde omgeving en ik ontving het pakket dan ook binnen 3 dagen, ging retesnel!quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:28 schreef BettyR het volgende:
Hoe ging het bestellen bij jullie? Ik werd tijdens de bestelprocedure niet door een bepaald betalingsprogramma geleid, ik kreeg wel een melding dat mijn bestelling geplaatst was en ik kreeg ook een email dat mijn bestelling ontvangen was. Ik heb het geld overgemaakt via internetbankieren volgens de gegevens die in de email stonden. De status van mijn bestelling staat nog altijd op pending.
ik heb ook betaald met overschrijving, had het pakketje 3 dagen later al binnen, echt super!quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:28 schreef BettyR het volgende:
Hoe ging het bestellen bij jullie? Ik werd tijdens de bestelprocedure niet door een bepaald betalingsprogramma geleid, ik kreeg wel een melding dat mijn bestelling geplaatst was en ik kreeg ook een email dat mijn bestelling ontvangen was. Ik heb het geld overgemaakt via internetbankieren volgens de gegevens die in de email stonden. De status van mijn bestelling staat nog altijd op pending.
Dat "laagje" wat je voelt zijn je eigen dode huidcellen die nu loskomen en die nog op je huid blijven liggen. Na een tijdje verdwijnt dat (door wassen en natuurlijk verlies) en voel je dat niet meerquote:Op zondag 29 april 2007 13:03 schreef BettyR het volgende:
Ik heb het gisteren binnen gekregen, ik heb het nu twee keer gebruikt, kan er nu nog niet heel veel van zeggen. Ik heb wel een beetje t gevoel dat de 2% BHA Liquid een beetje een laagje achter laat op mn huid. Hoe staat het er nu bij jullie voor?
heb hem gevonden!quote:Op woensdag 25 april 2007 11:22 schreef kwahgib het volgende:
@snowqueen911: Hoe bevalt het carbon masker? Daar heb je toch samples van besteld?
Echt?quote:Op maandag 30 april 2007 18:47 schreef kwahgib het volgende:
[..]
Dat "laagje" wat je voelt zijn je eigen dode huidcellen die nu loskomen en die nog op je huid blijven liggen. Na een tijdje verdwijnt dat (door wassen en natuurlijk verlies) en voel je dat niet meer
met een watje natuurlijk:)quote:Op zondag 6 mei 2007 20:25 schreef kwahgib het volgende:
Hoe passen jullie de 2% BHA liquid toe? Met een watje? Of gewoon met je vingers steeds wat uitsmeren? Ik doe het laatste, kost wel meer tijd.. Maar heb het idee dat dat veel zuiniger is!
mja, tonic doe je ook altijd op een watje toch? Als je het met je vingers doet druipt ook de helft eraf/trekt in je vingers.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:28 schreef kwahgib het volgende:
Haha dat valt wel mee.. je moet steeds een beetje er op doenWerkt best goed.. In een watje blijft de helft er toch inzitten? :s
haha ik bedoelde met 'je' in het algemene, niet 'jij'quote:
als mijn balancing tonic en BHA liquid op zijn, ga ik die zeker weer bestellen!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:51 schreef kwahgib het volgende:
Wat zijn de volgende producten van Paula die jullie overwegen aan te schaffen?
Voor mij:
- Skin Balancing Daily Mattifying Lotion with SPF 15 and Antioxidants
- Skin Balancing Carbon Mask
- Skin Relief Treatment
maar ik ga het dan gebruiken bovenop de DDMG (van Clinique, dat is een soort vochtinbrengende gel, tusen een serum en een creme in zegmaar, die je onder je dagcreme gebruikt)quote:Op zondag 13 mei 2007 13:55 schreef kwahgib het volgende:
snowqueen911: Die sunscreen is veel simpeler en voornamelijk bedoelt voor zijn SPF.. Die andere is een geavanceerdere lotion met meer beschermende en conditionerende eigenschappen die tevens een SPF heeft.
ben nu ook even aan het lezen op makeupalleyquote:Op zondag 13 mei 2007 12:53 schreef BettyR het volgende:
Ik heb even rondgekeken op een review-website die ik altijd gebruik wanneer ik een product op het oog heb, van welk merk dan ook. Mensen zijn over het algemeen redelijk enthousiast over de Essential Non-Greay Sunscreen, maar enthousiaster over de nieuwe lotion. Verschil is alleen wel dat de nieuwe lotion minder vaak beoordeeld is.
even op ebay kijken? Af en toe staat er wat bij, van verkopers uit de US. De verzendkosten zijn ook niet eens zo hoog, misschien wel lager dan 6,20.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zou dolgraag Paula's Choice Clearly Remarkable Skin Lightening Lotion proberen. Dit heeft een blekende werking op pigmentvlekken (ik heb een paar donkere sproeten).
Helaas is de werkzame stof hiervan verboden in Europa, dus kan ik dit niet bestellen op de EU site
maar zonder die stabilisator dus niet, wat paula beweert?quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:33 schreef kwahgib het volgende:
avobenzone is voor praktische doeleinden en in een goede formulatie met een fotostabilisator fotostabiel. De tijd waarover de werking afneemt is langer dan de verwachte werking van een uv-filter.
Dan loop je wel het risico dat het pakje wordt geopend bij de douane en dan zullen ze het in beslag nemen.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:38 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
even op ebay kijken? Af en toe staat er wat bij, van verkopers uit de US. De verzendkosten zijn ook niet eens zo hoog, misschien wel lager dan 6,20.
zo heb ik ook eens de US versie (met hier verboden stofjes erin) gekocht van ProActiv, via ebay. nog goedkoper ook.
hmm die kans is klein denk ik, want onder een bedrag van 22 euro ben je vrij van invoerrechten enzo, dus lijkt me niet dat ze dan je pakje openmaken. Is mij iig nooit gebeurd.....quote:Op zondag 20 mei 2007 17:08 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dan loop je wel het risico dat het pakje wordt geopend bij de douane en dan zullen ze het in beslag nemen.
Moet je niet het Description nummer (een ander nummer dat paula's choice je na je bestelling toe mailed) vermelden ipv het bestelnummer?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:31 schreef BettyR het volgende:
Je moet zelf via internetbankieren het geld overmaken onder vermelding van je bestelnummer/ordernummer.
idd het nummer dat je per mail krijgt!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:31 schreef SanSel het volgende:
[..]
Moet je niet het Description nummer (een ander nummer dat paula's choice je na je bestelling toe mailed) vermelden ipv het bestelnummer?
ik denk eerder dat Paula's Choice's bank ABN AMRO is, waar je het dus naar over moet maken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:31 schreef BettyR het volgende:
Nee, je krijgt geen rekening thuisgestuurd. Je moet zelf via internetbankieren het geld overmaken onder vermelding van je bestelnummer/ordernummer. En waarschijnlijk heb je in de bestelprocedure per ongeluk aangegeven dat je bij de ABN Amro bank zit. Hoe je dat moet veranderen weet ik niet, je zou ze even kunnen bellen/mailen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |