Maakt niet uit, jouw berichten staan nu toch op autodeletequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:27 schreef flipsen het volgende:
Ja zeg, zometeen word zelfs FB nog een SC
Je denkt aan deze? http://gc.kls2.com/quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Ooit was er een topic met een link naar een website waar je de afstand van je vliegreizen kon bereknen, optellen en visualiseren.
Heeft iemand die link nog?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:04 schreef flipsen het volgende:
Verdorie, je kan niet eens meer fatsoenlijk spammen in TRV
Ik zal eens kijken. Ware het niet dat FOK! op dit moment nog niet optimaal reageert.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:42 schreef MahirBurekovic het volgende:
Ik wil niet zeiken, maar in het Berlijn-topic zijn ineens een stuk of honderd (of meer, heb niet geteld) foto's achter elkaar geplaatst, wat op mij overkomt als een foto-flood. 't Lijkt me beter als hij er een paar uit selecteert, want behalve dat ik ze nogal donker vind (maar goed dat is een mening), zijn er nogal veel foto's van hetzelfde onderwerp (televisietoren/reichstag).
Berlijn (deel 4)
Mij zeg het niet zoveel. Anders dan in de topicreeks die fogel aandraagt zou ik ook niet weten.quote:Op zondag 16 december 2007 13:53 schreef Masanga het volgende:
Even hier vragen (ik zou niet goed weten waar ik het elders moet vragen) : ooit was er een topic (ik ben ervan overtuigd dat het in de sectie travel is) over het boeken van retourtickets maar slechts de heenvlucht opgebruiken. Ik vind deze topic voorlopig niet terug via de zoekfunctie, kan iemand mij helpen aan een linkje?
Bij voorbaat dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |