PM, rooksignalen, postduif, telefoon, fax, sms, email, heel hard roepen, wat-dan-ook.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:18 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Bruins was zoals gewoonlijk weer erg vermakelijkWendy S. was er wel, en die kapster Wendy ook. Heb nog ff met haar gepraat, en het bleek dat die vriendin van haar (met dat lange haar) had gebeld onder haar naam. Voor de rest niet al te veel aandacht aan besteed...
En zet aub geen groeten onder elk bericht
zoiets ja.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:19 schreef Goover het volgende:
[..]
[..]
Dat zei ik dus ook, alleen verwoorde ik het iets anders.
Maar een Tuckers topic is er al ergens volgens mij. Verder mag het hier best soms van het onderwerp 'stage' afwijken. Alleen jullie praten met zijn alle over dingen waar wij niets aan hebben en niets van weten. Heel gezellig dat jullie er zijn, maar houd ook rekening met ons.
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:20 schreef Freshthinking het volgende:
Hoi,
Ik ben er weer.
Groetjes, Freshthinking.
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:20 schreef Freshthinking het volgende:
Hoi,
Ik ben er weer.
Groetjes, Freshthinking.
Eenschquote:Op maandag 26 maart 2007 13:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
zoiets ja.
Algehele stagiaires slowchat die niet over stage gaat is best oké, maar niet een tukkers-ons-kent-ons-slowchat daar tussendoor![]()
Kom zelf eens met wat leuks dan.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
neuhj, maar ik heb al een overdosis tukkers gehad, en ik hoef niets te weten over collectief delletjes eten of youtube filmpjes![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
neuhj, maar ik heb al een overdosis tukkers gehad, en ik hoef niets te weten over collectief delletjes eten of youtube filmpjes![]()
Ja, ik ben er toch al?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kom zelf eens met wat leuks dan.
Groetjes,
Damzkieee
Laatste keer trouwens
quote:
Hij is op zijn delletje getraptquote:Op maandag 26 maart 2007 13:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kom zelf eens met wat leuks dan.
Groetjes,
Damzkieee
Laatste keer trouwens
Lienelien gaat deze zomer 22 dagen interrailen en naar Szigetquote:Op maandag 26 maart 2007 13:24 schreef Damzkieee het volgende:
Ik vond het wel meevallen trouwens, maar eensch. Ander onderwerp dan.
Lienelien vertel.
Er zit een kern van waarheid in, maar waar maak je je druk om. Het is maandag dus dan lijkt het me geen schande dat je je weekend ff doorspreekt als afstudeerders onderling. En er zal hooguit 1 pagina aan worden besteed, dus ik zie het probleem niet zo...Wanneer je alleen over het afstuderen/ stage mag berichten, en niet over randzaken, dan wordt het hier wel een heel dooie boel lijkt me.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
zoiets ja.
Algehele stagiaires slowchat die niet over stage gaat is best oké, maar niet een tukkers-ons-kent-ons-slowchat daar tussendoor![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
Lienelien gaat deze zomer 22 dagen interrailen en naar Sziget![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 13:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
gezelligquote:Op maandag 26 maart 2007 13:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
Met de rugtas/zak/ding van haar pappa.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
Leuk. Ik zit er ook aan te denken om na deze studie (zomer 2008) een tijdje rond te gaan reizen. Hoe is dat qua financiën met de trein geregeld?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |