quote:
hulp nodig...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wil je spannende foto's? Dan moet ik al koffie-drinkend
tandenpoetsen
en daar een foto
van maken....
Dan kom ik ongeveer 6 handen tekort
![]()
Liggen er al ombouw-kits bij de drogist?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Aah ok.. tjek... misschien moet ik dan ook maar een lief blond meisje worden, dan werkt het wel meteen
Mwaa.. denk dat dat iets teveel gedoe is... is een lieve blonde jongen ook goed voor een kopieerapparaat?quote:
Ik neem Kuukske wel gewoon mee als ik moet kopiėrenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Liggen er al ombouw-kits bij de drogist?![]()
![]()
Heb je geen tweelingzus van kuukske in de aanbieding ofzoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik neem Kuukske wel gewoon mee als ik moet kopiėren
JJ.......................HELP!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hulp nodig......vraag je toch iemand.....
![]()
Oh, gezellig samen kopiėrenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik neem Kuukske wel gewoon mee als ik moet kopiėren
opzij opzij opzij..maak plaats maak plaats maak plaats....we hebben ongelofelijke haast..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
JJ.......................HELP!![]()
![]()
Mijn ex kon het er prima op, met haar collegaquote:
en daarom is het dus je ex....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn ex kon het er prima op, met haar collega![]()
![]()
![]()
dat zeg ik jaquote:
Dus het is nu je ex.quote:
ssst... ik heb het er later bij gezetquote:
Mijn welgemeend excuses JJquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...en dan ook nog commentaar geven....
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...en dan ook nog commentaar geven....
![]()
Nah dat is hier niet echt een optie. Bij jouw werk misschien wel?quote:
eigenlijk wel hé....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geef hem een Thee-straf!
![]()
Och, dat ding staat slechts naast het kantoor van m'n afdelingshoofdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:11 schreef Kuukske het volgende:
Nah dat is hier niet echt een optie. Bij jouw werk misschien wel?
Misschien wilt die wel meedoenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, dat ding staat slechts naast het kantoor van m'n afdelingshoofd.
quote:
quote:
whaaa.. dan begint mijn weekend dus later, wilde eigk zo ongeveer nu aan mn weekend beginnenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...zo makkelijk kom je niet van me af.....
..dit wordt dus OOK een thee-straf....
![]()
![]()
![]()
![]()
10 KOPJES THEE ZONDER SUIKER MET VEEL MELK
![]()
![]()
![]()
![]()
en dat vóór het weekend.....![]()
dat wrdt dus snel drinken hé...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:15 schreef MPG het volgende:
[..]
whaaa.. dan begint mijn weekend dus later, wilde eigk zo ongeveer nu aan mn weekend beginnen
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JJ denkt ff na........en ja ik kan nadenken...
![]()
had je niet gedacht hé.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben vol bewondering.
![]()
dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat wrdt dus snel drinken hé...![]()
ik word lichtelijk misselijk...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...zo makkelijk kom je niet van me af.....
..dit wordt dus OOK een thee-straf....
![]()
![]()
![]()
![]()
10 KOPJES THEE ZONDER SUIKER MET VEEL MELK
![]()
![]()
![]()
![]()
en dat vóór het weekend.....![]()
JJ, die straf is echt gemeen...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat wrdt dus snel drinken hé...![]()
Ik denk zo weinig mogelijk.quote:
straf is nit bedoeld om leuk te zijn...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
JJ, die straf is echt gemeen...
er komt zo een foto-reportage aan
ik denk dat ik niet denk.....zoiets....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk zo weinig mogelijk.Zonder succes overigens.
![]()
Gaat niet.quote:
Is dit het inlossen van je straf..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:41 schreef MPG het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bwaaah.. die zooi is echt niet te pruimen
Ik geloof dat ik mijn lesje wel geleerd heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |