okeeeee zou ik ook wel willen ...zo ff voor de vakantie.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:07 schreef beequeen het volgende:
Billie weegt 181.6, hij is dus 5 kilo afgevallen.
ik heb zelden iemand gezien die zo hardnekkig vals zingt. Het is duidelijk dat hij het zelf echt niet hoort, dus idd neem hem (en ons) in godsnaam in bescherming tegen zichzelfquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:09 schreef petraa het volgende:
Ik had heel ff per ongeluk streams van Brian van Mute afgehaald, jesus wanneer geven ze het op die man zangles te geven. Het klinkt echt niet, hij moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Ik snap die muziekmeneer ook niet hoor, ik zou radeloos worden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:09 schreef petraa het volgende:
Ik had heel ff per ongeluk streams van Brian van Mute afgehaald, jesus wanneer geven ze het op die man zangles te geven. Het klinkt echt niet, hij moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
ja ik had het net ook ff ................tjezus hij moet gewoon stoppen ...verspilde moeite ......dit gaat nooitquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:09 schreef petraa het volgende:
idd wat een idiote post van jou, komt je IQ wel boven de 54?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:14 schreef milk-shake het volgende:
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat eruuuug dit
Ja op de fiets wel, maar de rest niet. Heel soms op de loopband. En daar kwam weer een scheet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap zegt tegen Carlos dat hij elke dag traint, maar ik zie hem eigenlijk alleen op die fiets zitten. Ik wist niet dat hij zo vaak traint eigenlijk ...
Daar is hij toch wel trouw in, op die fiets tenminsten.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap zegt tegen Carlos dat hij elke dag traint, maar ik zie hem eigenlijk alleen op die fiets zitten. Ik wist niet dat hij zo vaak traint eigenlijk ...
.. ok .. dan liegt hij dus wéér. Hij zegt net tegen Carlos dat hij twee maal, en soms drie maal, per dag cardiotraining doet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja op de fiets wel, maar de rest niet. Heel soms op de loopband. En daar kwam weer een scheet.![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:19 schreef Prosac het volgende:
Ik vind dat we de geluidsband van deze beelden moeten overdragen aan de US of A, handig voor op Guantanamo Bay. Denk dat de verhoren daar dan een stuk sneller gaan.
And tame the Brain!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:13 schreef Prosac het volgende:
Respect the teacher!
EHm ben blont, maar fietsen is toch cardio training ???quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. ok .. dan liegt hij dus wéér. Hij zegt net tegen Carlos dat hij twee maal, en soms drie maal, per dag cardiotraining doet.
die moet straks eerst een joint als ie thuis komt...............quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:21 schreef snetje het volgende:
thhhhhaaaaaaaaoooooooeeeeeeeeuuuuuuuuiiiiissssss ............en de zangleraar begint steeds harder op de toetsen te meppen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |