We wachten met smart op de coming-out van Braaaajen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:38 schreef maril het volgende:
Ik vond Eric verkleedt als vrouw(Diva) tegenvallen ik vond Huub eb Brain mooier.
En hij gilt ook als een (jong) meisje, zodra hij boos is.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:42 schreef 2live het volgende:
[..]
en een meisjeslach niet te vergeten, dus die past er ook goed bij![]()
dat was ik niet vergeten, maar dat was zo vanzelfsprekend...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En je vergeet zijn lieve, tedere karakter![]()
Hoeveel jonge meisjes ken jij die "Conjo bo mamma" gillen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:43 schreef Gert het volgende:
[..]
En hij gilt ook als een (jong) meisje, zodra hij boos is.
Dat zou meteen verklaren waarom hij bij de vrouwtjes niet tot een orgasme komtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
We wachten met smart op de coming-out van Braaaajen.
Van Huub weten we het al volgens Tien.
we zitten maar te wachten op een transsexueel, en daar hebben we dus gewoon al 6 maanden naar zitten kijken!!!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:43 schreef Gert het volgende:
[..]
En hij gilt ook als een (jong) meisje, zodra hij boos is.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:45 schreef maril het volgende:
[..]
Dat zou meteen verklaren waarom hij bij de vrouwtjes niet tot een orgasme komt![]()
Ik ken verder ook geen mánnen die dat op sopraantoonhoogte gillen, dus dat zegt niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoeveel jonge meisjes ken jij die "Conjo bo mamma" gillen?![]()
181,6 kg........ondanks spare-ribs, ijs en smarties volgens Carlos....dus resultaatquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:03 schreef beequeen het volgende:
Carlos in tha house. Hij gaat met Billie aan de slag, maar eerst wegen hoop ik.
okeeeee zou ik ook wel willen ...zo ff voor de vakantie.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:07 schreef beequeen het volgende:
Billie weegt 181.6, hij is dus 5 kilo afgevallen.
ik heb zelden iemand gezien die zo hardnekkig vals zingt. Het is duidelijk dat hij het zelf echt niet hoort, dus idd neem hem (en ons) in godsnaam in bescherming tegen zichzelfquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:09 schreef petraa het volgende:
Ik had heel ff per ongeluk streams van Brian van Mute afgehaald, jesus wanneer geven ze het op die man zangles te geven. Het klinkt echt niet, hij moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Ik snap die muziekmeneer ook niet hoor, ik zou radeloos worden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:09 schreef petraa het volgende:
Ik had heel ff per ongeluk streams van Brian van Mute afgehaald, jesus wanneer geven ze het op die man zangles te geven. Het klinkt echt niet, hij moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
ja ik had het net ook ff ................tjezus hij moet gewoon stoppen ...verspilde moeite ......dit gaat nooitquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:09 schreef petraa het volgende:
idd wat een idiote post van jou, komt je IQ wel boven de 54?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:14 schreef milk-shake het volgende:
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat eruuuug dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |