Ach, Huub lacht in zijn vuuistje, hij heeft nl wel in een Lambo gereden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:46 schreef Lieve het volgende:
Jeetje, ik log in en dan val ik meteen imdden in een psychotische trip van brainless met palma in een sportauto?
Samen Huub uitlachende? Hoezo pestgedrag en raar?
Die mensen moeten zich na laten kijken. Steeds als ik heel eventjes kijk zie ik brain of Jaap of Nasty of Palma doordraaien.
gádver .. breng 'm maar niet op een idee.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:45 schreef demins het volgende:
[..]
Niet mee spotten! Jaap weegt dat shirt dagelijks om te zien hoeveel hij al is afgevallen!
Wat dacht je van stemmingmakerijquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:50 schreef Suikeroom het volgende:
lees ik nou op dgk site dat Eric vannacht Huub heeft aangerand? wat is er precies gebeurd?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:51 schreef milk-shake het volgende:
dat moeten ze speciaal maken ........volgens amandel.......nee hoor zegt palma ..hebben ze gewoon bij de sexshop op de zeedijk![]()
![]()
![]()
slaat nergens op .......de fokkers die echt gekeken hebben beweren dat er niks aan de hand was........................vuile leugensquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:50 schreef Suikeroom het volgende:
lees ik nou op dgk site dat Eric vannacht Huub heeft aangerand? wat is er precies gebeurd?
Ach die verhaaltjes zijn net zo geloofwaardig als de televisie uitzendingenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:50 schreef Suikeroom het volgende:
is dat niet de pianoleraar?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:54 schreef De_Moester het volgende:
wie is die gozer bij SHE?
kennen jullie deze al?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:35 schreef demins het volgende:
De boerenkinderen in de klas...
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07125/ScreenShot033.jpg]afbeelding][/url]
En weer een op hun hand.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:54 schreef Sarah-Louise het volgende:
Carlos tegen Brian: '... respect voor het weglopen'
Top is deze he?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:55 schreef Lieve het volgende:
[..]
kennen jullie deze al?
http://www.youtube.com/watch?v=uDQRRtpiNyM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |