Dit vind ik toch wel gelul, Eric is superdom, en Sylvia nou ook niet echt slim. Huub is intelligent, Jaap qua intelligentie ook. Tjsa brian is vergelijkbaar met Erik en Amanda is gewoon uberdom, Natasia beetje gemiddeld.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:00 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Tja het is wel opvallend in de Kooi hoe het voornamelijk kleur bij kleur is....ook qua intelligentie en dergelijke.
Ja zo,n body weet ik veel verder.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:03 schreef petraa het volgende:
Jaap is focking pissed omdat hij iets niet krijgt. Hij gaat niet met Carlos en de rest in discussie hij moet dat ding hebben.
Ja Huub vertelde hem dat die Hans hem een gescheurde rib had bezorgd,Carlos zei zoiets van eigen schuld.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:59 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het was toch wel duidelijk dat Carlos BAN was ....
Japio voelt het toch zelf ....... Daarom weet hij het beter. Carlos en alle streamers zien het gewoon verkeerd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:05 schreef beequeen het volgende:
Billie vindt 2 hersteldagen niet genoeg, Carlos wel.
bij jou draait alles om de intelligentie ..................????? lekker belangrijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:05 schreef danos het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel gelul, Eric is superdom, en Sylvia nou ook niet echt slim. Huub is intelligent, Jaap qua intelligentie ook. Tjsa brian is vergelijkbaar met Erik en Amanda is gewoon uberdom, Natasia beetje gemiddeld.
Als ik die Carlos was had ik het allang opgegeven met dat vetgezwel van een Jaapquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:05 schreef petraa het volgende:
Carlos zegt dat hij maandag weer komt. Jaap zegt dat is echt te snel dan is me lichaam nog niet hersteld. Jawel zegt Carlos. Jaap zegt Jij kan dat wel zeggen, maar ik voel het toch.
verschrikkelijk mannetje ..hij maakt zich zeer geliefd.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:05 schreef Ning het volgende:
Wat een vreselijke zeikerd die Jaap.
Carlos had achter alle beelden gezien en zei meerdere keren dat hij respect had voor Brian's reactie. Hij zei ook dat als hij in die situatie was geweest dat hij waarschijnlijk wel geslagen had (net als vele andere waarschijnlijk.....).quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:54 schreef Sarah-Louise het volgende:
Carlos tegen Brian: '... respect voor het weglopen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |