Tja, om het dan maar niet te doen...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:07 schreef CeeJee het volgende:
[..]
En dan elke week een demonstratie, Amnesty International campagne, zielige documantaire en andere publiciteit over de arme onschuldige stakkers die in het martel/concentratiekamp opgesloten zitten. Prachtige propaganda om nieuwe terroristen mee te rekruteren.
Okey, ik open mijn ogen en zie op mijn faculteit meisjes met hoofddoekjes hard werken aan een geslaagde juridische carrière.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:47 schreef franske19 het volgende:
Haha Pool en jij gelooft nog steeds in de multikul. Open je ogen!
Leuk en aardig protestanten<>katholieken en Ieren<>Italianen te noemen waar cultuur en religie niet zo ver van elkaar staan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:27 schreef Pool het volgende:
[..]
Okey, ik open mijn ogen en zie op mijn faculteit meisjes met hoofddoekjes hard werken aan een geslaagde juridische carrière.
Natuurlijk gaat alles niet vanzelf, maar uiteindelijk vormen de moslims en autochtonen gewoon een vreedzame samenleving. Net als de protestanten en katholieken in Nederland. En net als de Ieren en Italianen in New York. Met horten en stoten, soms een conflict, maar uiteindelijk toch één volk. Maar om dat te bereiken moeten de radicale factoren aan beide kanten in de kiem gesmoord worden door ze te bestrijden met goede argumenten.
Het is alleen jammer dat zoveel mensen niet gevoelig zijn voor goede argumenten.Hoewel dit op zich meevalt, want we hebben een meerderheidskabinet van drie verstandige partijen. Hopelijk blijft dat zo, dan wordt het nog eens wat met Nederland.
Daar heeft men inderdaad gefaald om de radicale krachten tegen te houden. Waardoor bevriende buren ineens gedwongen vijanden werden, omdat men toevallig niet tot dezelfde groep behoorde. Dat moeten we hier voorkomen en daarom is het belangrijk om te strijden tegen radicale moslims en radicale autochtonen als Wilders en die arabist uit de OP.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Leuk en aardig protestanten<>katholieken en Ieren<>Italianen te noemen waar cultuur en religie niet zo ver van elkaar staan.
Vraag je eens af hoever het christendom van de islam afstaat.
Niet zolang geleden, voormalig Joegoslavië. Zegt je dat iets?
De enige oplossing die er zou zijn is een gedwongen kerstening van de Nederlandse moslims te beginnen met de Islamitische aanpak van de dhimmitude. Die werkt uitermate effectief, in Iran bijvoorbeeld heeft men een bloeiende joodse minderheid weten terug te brengen tot ongeveer 30.000 man (net zoveel als er bijvoorbeeld in een dorpje als Putten wonen).quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:40 schreef Pool het volgende:
[..]
Daar heeft men inderdaad gefaald om de radicale krachten tegen te houden. Waardoor bevriende buren ineens gedwongen vijanden werden, omdat men toevallig niet tot dezelfde groep behoorde. Dat moeten we hier voorkomen en daarom is het belangrijk om te strijden tegen radicale moslims en radicale autochtonen als Wilders en die arabist uit de OP.
Maar ik begrijp dat jij liever voor de deportatie van moslims kiest? Of heb je een andere oplossing?
Lees ook: http://www.gebladerte.nl/11269f80.htmquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:51 schreef BansheeBoy het volgende:
De arabist in kwestie mag met dit soort uitspraken gerust bij de ruwe radicalen geplaatst worden.²
Onzin.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:40 schreef Pool het volgende:
[..]
Daar heeft men inderdaad gefaald om de radicale krachten tegen te houden. Waardoor bevriende buren ineens gedwongen vijanden werden, omdat men toevallig niet tot dezelfde groep behoorde. Dat moeten we hier voorkomen en daarom is het belangrijk om te strijden tegen radicale moslims en radicale autochtonen als Wilders en die arabist uit de OP.
Ik vind het bijzonder kwalijk dat je begrip niet verder gaat als "deportatie". Kom je op dergelijke denkbeelden doordat ik de islam niet aanvaard met zijn 600 jaar achterlopende cultuuruitspattingen?quote:Maar ik begrijp dat jij liever voor de deportatie van moslims kiest? Of heb je een andere oplossing?
Bedankt voor deze opmerking. Hiermee heb jij mij een oplossing gegeven en weer een sprankje hoop voor de toekomst. En dit bedoel ik niet cynisch mocht je dat denken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
Daar was men gedwongen door Tito om samen te leven.
Hans Jansen radicaalquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:40 schreef Pool het volgende:
........daarom is het belangrijk om te strijden tegen radicale moslims en radicale autochtonen als Wilders en die arabist uit de OP.
.......
Ja, iedereen is radicaal in jouw optiek die niet gecharmeerd is van de islam.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:51 schreef BansheeBoy het volgende:
De arabist in kwestie mag met dit soort uitspraken gerust bij de ruwe radicalen geplaatst worden.²
Wellicht voel je de behoefte om je kennis over de Kruistochten te vergroten, klik dan op: http://www.katholieknieuwsblad.nl/actueel23/kn2357f.htmquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:30 schreef von_manstein het volgende:
Het is denk niet de Islam als geloof opzich die geweld rechtvaardigt maar de mensen die het "anders" interpreteren.
Zie het maar als de Christenen in de kruistocht periode om gods wil o.i.d. hak weg hoofd van de on/anders gelovige.
De gewelds spiraal ligt bij de mensen zelf en niet bij een geloof.
Het geloof wordt misbruikt om geweld toe te passen/rechtvaardigen imo.
quote:Met dit voor ogen zouden westerlingen zich niet voor de kruistochten moeten schamen. Het is tijd om ‘genoeg’ te zeggen, en onze kinderen te leren trots te zijn op hun eigen erfdeel.
Ze moeten weten dat ze een cultuur en een geschiedenis hebben waarvoor ze dankbaar kunnen en zouden moeten zijn; dat ze geen kinderen en kleinkinderen van onderdrukkers en schurken zijn; en dat hun huis en familie het waard zijn om te verdedigen tegen hen die ze wil afpakken, en bereid zijn te doden om dat te bereiken.”
Ik heb veel respect voor je, en je torso zal ongetwijfeld door velen lekker ruw en sensueel gevonden worden, echter is wat je hier vermeldt verre van de waarheid. Niemand kan ontkennen dat deze Arabist is doorgeschoten en zich op WII-achtige gronden begeeft.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:10 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ja, iedereen is radicaal in jouw optiek die niet gecharmeerd is van de islam.![]()
Daar wordt ook Piet Emmer - toch een vooraanstaand Nederlands historicus - weggezet als producent van racistische schrijfsels.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:52 schreef buachaille het volgende:
[..]
Lees ook: http://www.gebladerte.nl/11269f80.htm
Nee joh, alle moslims willen de lieve autochtone Nederlander het liefst vermoorden. OPEN JE OGEN, HET EINDE VAN NEDERLAND IS IN ZICHT GEWELD IS DE ENIGE OPLOSSING. BEHOED U VOOR DE EEUWIGE MOSLIM!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:18 schreef retteketet het volgende:
Ik vind dit behoorlijk extreem. Er is nauwelijks "fundamentalistische dreiging" aanwezig, dus verdere bevoegdheden voor de AIVD lijken me niet gerechtvaardigd.
Je toetsenbord is stuk.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee joh, alle moslims willen de lieve autochtone Nederlander het liefst vermoorden. OPEN JE OGEN, HET EINDE VAN NEDERLAND IS IN ZICHT GEWELD IS DE ENIGE OPLOSSING. BEHOED U VOOR DE EEUWIGE MOSLIM!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |