abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47574124

In The Legend of Zelda: Twilight Princess begint Link in zijn woonplaats waar hij zijn leven net als ieder ander begint. Hij groeit op tussen vriendelijke mensen en een rustige, vredige omgeving. In het dorpje waar hij woont, heeft hij als werk veehoeder. Hij helpt de plaatselijke veeboer met zijn vee en andere klusjes. Link is bevriend en bekend bij iedereen in het dorpje en ook bevriend met de kinderen.

Link begint zijn dag als ieder ander en gaat het dorpje in om te helpen met probleempjes, klusjes en natuurlijk zijn werk als veehoeder bij de plaatselijke veeboer. Link is inmiddels op een gemiddelde leeftijd van 16 jaar al een goede veehoeder en dat laat hij ook zeker blijken. Link is een goede vriend van de burgemeester en zijn dochter, waar link een oogje op heeft.

Na een paar klusjes en geholpen te hebben bij een paar probleempjes, wordt de rustige, kalme stad aangevallen door strijders uit de Twilight Realm. De kinderen waarmee hij is opgegroeid worden ontvoerd, zijn beste vriend wordt afgetuigd door de strijders en het dorpje verandert van een vredige stad naar een echt slagveld (figuurlijk gesproken). Iedereen loopt op de tipjes van zijn/haar tenen, bang voor de monsters.

Link is ondertussen opgeslokt in de Twilight Realm, waar hij in een wolf verandert, en het Twilight meisje, Midna, hem assisteert op een uiterst onvriendelijke manier. Samen gaan ze de strijd aan in de Twilight Realm, met als doel te ontsnappen, Link naar zijn vorige vorm zien terug te krijgen, de kinderen te redden en de Twilight Realm en de heer terug te dringen tot het niets.

Vele bekende oude gezichten uit vorige Legends of Zelda's komen weer terug. Naast dat ook de namen van steden en beesten. Ze hebben voornamelijk als doel gekozen de game-eigenschappen van The Wind Waker, namen uit The Ocarina of Time en de gameplay uit Majora's Mask, exclusief the maskers.

Link

Ook zijn er voor Link weer verscheidene dingen die hij kan opsparen, behalen, upgraden en waar hij ten strijde voor moet trekken. Zijn oude vriendin Epona komt ook weer opdagen, en maar liefst al helemaal in het begin. Uiteindelijk gaat het verhaal alsnog over The 3 Powers of The Triforce en natuurlijk chaos, ontploffingen en plot-twisten.

Vorig topic: [GC/Wii] Legend of Zelda: Twilight Princess #12

Game on!

[ Bericht 6% gewijzigd door Pheno op 23-03-2007 10:58:38 ]
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_47574180
Fipo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de pics missen in de OP...
Fools rush in where angels fear to tread...
pi_47574335
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:51 schreef Weizz het volgende:
Fipo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de pics missen in de OP...
Shit, de websense filer van mijn bedrijf doet lastig, moment. Ik ga even een wifilijn van de buren gebruiken

Edit, is het nu gelukt? De buren hebben de router uitstaan, dus ik zie niets qua plaatjes
pi_47574420
hehehe, mijn vraag aan jou blijft bestaan....

Dan weet ik ook wat voor leuks me nog te wachten staat. die kerker die ik boven meldde vond ik zelf op de GC ook erg leuk. Moet er nu op de Wii weer mee beginnen, ben vanochtend voor het werk net naar binnen gewandeld, dus ik ben er weer klaar voor
Maar ik hoop uiteraard dat je op het deel erna doelde, want op de GC ben ik na die kerker gestopt

edit: PICS!!!
pi_47574573
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:59 schreef Weizz het volgende:
hehehe, mijn vraag aan jou blijft bestaan....

Dan weet ik ook wat voor leuks me nog te wachten staat. die kerker die ik boven meldde vond ik zelf op de GC ook erg leuk. Moet er nu op de Wii weer mee beginnen, ben vanochtend voor het werk net naar binnen gewandeld, dus ik ben er weer klaar voor
Maar ik hoop uiteraard dat je op het deel erna doelde, want op de GC ben ik na die kerker gestopt

edit: PICS!!!
Zo, nu weer ontopic
SPOILER
pi_47574701
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 11:04 schreef Pheno het volgende:

[..]

Zo, nu weer ontopic
SPOILER
SPOILER
pi_47574830
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 11:08 schreef Weizz het volgende:

[..]

SPOILER
ah, dat klopt ja. Zo had ik het nog niet bekeken, ik zat al te denken aan een kerker uit OoT met die gevangen genomen gorons
pi_47575969
Net als de aapjes
pi_47581278
Het gene wat ik tot nu toe het leuks vind (ben net dungeon 3 uit) is/zijn de eindbazen. die zijn erg goed uitgemaakt
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
pi_47585668
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:26 schreef acethemask het volgende:
Het gene wat ik tot nu toe het leuks vind (ben net dungeon 3 uit) is/zijn de eindbazen. die zijn erg goed uitgemaakt
Maar wel te makkelijk
BlaDieBla
pi_47586597
Dat ook ..... Maar ze zien er wel mooi uit.. en ze zijn leuk om te doen...
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
pi_47587198
Wat een fantastisch spel! Ik zit nu in een ijstempel
SPOILER
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_47610782
Kun je nog ergens een grotere purse vinden? Die 300 rupees die ik nu maar kan meenemen schiet echt niet op.
pi_47611810
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 14:45 schreef Strolie75 het volgende:
Kun je nog ergens een grotere purse vinden? Die 300 rupees die ik nu maar kan meenemen schiet echt niet op.
SPOILER
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  zaterdag 24 maart 2007 @ 15:43:48 #15
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_47612083
Was bij level 42 ofzo in de Cave of Ordeals, had al mijn energieflesjes al verbruikt, en dacht, laat ik eens die plasjes opscheppen die je krijgt als je die stroperige druppel beesten (ja die) verslaat, en dat opdrinken want daar kreeg ik eerder in het spel ook altijd wat extra hartjes mee.

Gingen al mijn hartjes op

Had toch die waarschuwing ' you never know what might happen' serieuzer moeten nemen...
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_47617473
Eindelijk 'the four shards' bij elkaar..ook de 7e hidden skill geleerd..vond de laatste niet echt indrukwekkend..zometeen maar ff palace of twilight in
BlaDieBla
pi_47666913
Welke kleur Chu had je gebruikt..

Ik heb zelf een paarse en een gele achter de hand.. maar ik ben nog niet zoveel dood gegaan dat ik dat nodig heb gehad.

Ik hou ook meestal een elfje in een van mijn bottles... die zijn toch lekker makkelijk als je "per ongeluk" toch een keertje dood gaat.....
SPOILER
op naar het volgende gedeelte.. En dat is volgens mij erg tof....
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
pi_47666983
geel is lampolie... dat werkte volgens mij wel aardig..

voor leven lijkt het me dat ie de rode gebruikt heeft.
pi_47667080
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 15:43 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Was bij level 42 ofzo in de Cave of Ordeals, had al mijn energieflesjes al verbruikt, en dacht, laat ik eens die plasjes opscheppen die je krijgt als je die stroperige druppel beesten (ja die) verslaat, en dat opdrinken want daar kreeg ik eerder in het spel ook altijd wat extra hartjes mee.

Gingen al mijn hartjes op

Had toch die waarschuwing ' you never know what might happen' serieuzer moeten nemen...
De rode is voor hartjes. Je krijgt er dan een stuk of 8 geloof ik.

Welke kleur heb jij dan gebruikt???
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
pi_47667103
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:57 schreef acethemask het volgende:

[..]

De rode is voor hartjes. Je krijgt er dan een stuk of 8 geloof ik.

Welke kleur heb jij dan gebruikt???
Paars is ongezond
pi_47667418
Paars ongezond voor je???

Dan zal ik die maar eens gauw uit een van mijn bottles halen dan.!!!
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
pi_47668353
Bloody hell
SPOILER
pi_47670746
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:36 schreef Strolie75 het volgende:
Bloody hell
SPOILER
Dat zat er idd wel dik in dat die langs ging komen... Heb em zelf bij lange na nog niet, maar hij kan iig gerepareerd worden bij dat kannonnekereltje in Lake Hylia Dat zeggen ze wel meteen in het begin om de verassing wat te verminderen :S
pi_47673341
Ik heb dit weekend eindelijk weer gespeeld. Sta nu voor de deur van de eindbaas van de Temple Of Time.

Weer een geweldige tempel! Maar ik vond hem iets eigenlijk iets te makkelijk, en dus te kort.
SPOILER
Ja lekker!
  maandag 26 maart 2007 @ 20:57:06 #25
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_47687136
ik ben zelf nog maar net aangekomen in de temple of time... ziet er wel interessant uit moet ik zeggen... De ijstempel was vrij simpel... alleen die eindbaas was even puzzelen hoe ik hem nog het best kon raken ivm weinig tijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')