SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de pics missen in de OP...Fools rush in where angels fear to tread...
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:51 schreef Weizz het volgende:
FipoShit, de websense filer van mijn bedrijf doet lastig, moment. Ik ga even een wifilijn van de buren gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de pics missen in de OP...
Edit, is het nu gelukt? De buren hebben de router uitstaan, dus ik zie niets qua plaatjes
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Zo, nu weer ontopicquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:59 schreef Weizz het volgende:
hehehe, mijn vraag aan jou blijft bestaan....
Dan weet ik ook wat voor leuks me nog te wachten staat. die kerker die ik boven meldde vond ik zelf op de GC ook erg leuk. Moet er nu op de Wii weer mee beginnen, ben vanochtend voor het werk net naar binnen gewandeld, dus ik ben er weer klaar voor
Maar ik hoop uiteraard dat je op het deel erna doelde, want op de GC ben ik na die kerker gestopt
edit: PICS!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo, nu weer ontopicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fools rush in where angels fear to tread...
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:08 schreef Weizz het volgende:
[..]
ah, dat klopt ja. Zo had ik het nog niet bekeken, ik zat al te denken aan een kerker uit OoT met die gevangen genomen goronsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Maar wel te makkelijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:26 schreef acethemask het volgende:
Het gene wat ik tot nu toe het leuks vind (ben net dungeon 3 uit) is/zijn de eindbazen. die zijn erg goed uitgemaakt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:45 schreef Strolie75 het volgende:
Kun je nog ergens een grotere purse vinden? Die 300 rupees die ik nu maar kan meenemen schiet echt niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op naar het volgende gedeelte.. En dat is volgens mij erg tof....
WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
De rode is voor hartjes. Je krijgt er dan een stuk of 8 geloof ik.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:43 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Was bij level 42 ofzo in de Cave of Ordeals, had al mijn energieflesjes al verbruikt, en dacht, laat ik eens die plasjes opscheppen die je krijgt als je die stroperige druppel beesten (ja die) verslaat, en dat opdrinken want daar kreeg ik eerder in het spel ook altijd wat extra hartjes mee.
Gingen al mijn hartjes op
Had toch die waarschuwing ' you never know what might happen' serieuzer moeten nemen...
Paars is ongezondquote:Op maandag 26 maart 2007 11:57 schreef acethemask het volgende:
[..]
De rode is voor hartjes. Je krijgt er dan een stuk of 8 geloof ik.
Welke kleur heb jij dan gebruikt???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op maandag 26 maart 2007 12:36 schreef Strolie75 het volgende:
Bloody hellDat zat er idd wel dik in dat die langs ging komen... Heb em zelf bij lange na nog niet, maar hij kan iig gerepareerd worden bij dat kannonnekereltje in Lake HyliaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zeggen ze wel meteen in het begin om de verassing wat te verminderen :S
Fools rush in where angels fear to tread...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |