Nee, daar erger ik me ook kapot aan! Het zijn lieve mensen hoor, en schattige kindertjes, maar die spenen en dat gezuip tijdens de zwangerschap....quote:Op donderdag 5 april 2007 19:53 schreef w8jij17 het volgende:
Het is volgens mij echt niet goed om je kind op zo'n late leeftijd nog met een speen te laten lopen.
Nou idd... Dat bevreemd mij ook ten zeerste.......quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:50 schreef peterfan het volgende:
[..]
Nee, daar erger ik me ook kapot aan! Het zijn lieve mensen hoor, en schattige kindertjes, maar die spenen en dat gezuip tijdens de zwangerschap....
Het zijn maar momenten he, die we te zien krijgen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:50 schreef peterfan het volgende:
[..]
Nee, daar erger ik me ook kapot aan! Het zijn lieve mensen hoor, en schattige kindertjes, maar die spenen en dat gezuip tijdens de zwangerschap....
dat gaat toch gewoon door op 7?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:41 schreef L-E-A het volgende:
Alcohol drinken als je zwanger bent is altijd verkeerd! Ook als is het maar 1x in de week
Ben trouwens wel benieuwd wat rtl7 gaat uitzenden, want er staat nog voor de hele week de Pfaffs in de tvgids. Iemand een idee daarover?
Als het maar een keer in de week is moeten ze een week of 100 zwanger zijn i.p.v. de 9 maanden die er gemiddeld voor staan, want elke dag die uitgezonden wordt zitten ze wel een keer aan de alcohol. En als je zwanger bent kun je dat beter even laten staan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:14 schreef Vlindur het volgende:
Ze 'zuipen' echt niet hoor. Daar geloof ik helemaal niks van!
Volgens mij krijgen we vanavond de laatste aflevering te zien van seizoen 4. Tenminste, voor zover ik kan zien op de site van de VTM. Dus ik vraag me af wat ze dan gaan uitzenden. Of alles weer opnieuw, of gaan ze verder met de serie die nu op rtl4 bezig is (seizoen 5).quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:47 schreef Vlindur het volgende:
[..]
dat gaat toch gewoon door op 7?
Dat zijn oude afleveringen en volgens mij zijn we nog niet bij met de afleveringen van rtl4. Die begonnen met de geboorte van Liam. En Debby moet volgens mij nog een week of 3/4??
Ik weet iig van niks
hmm. Nou, ik denk dan dat ze gewoon verdergaan met seizoen 5 denk je niet?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:04 schreef L-E-A het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen we vanavond de laatste aflevering te zien van seizoen 4. Tenminste, voor zover ik kan zien op de site van de VTM. Dus ik vraag me af wat ze dan gaan uitzenden. Of alles weer opnieuw, of gaan ze verder met de serie die nu op rtl4 bezig is (seizoen 5).
I Agree!! op alleen op zondag avond Pfaffs kan ik niet leven....quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:19 schreef Vlindur het volgende:
[..]
hmm. Nou, ik denk dan dat ze gewoon verdergaan met seizoen 5 denk je niet?
Dat lijkt me het meest logische..
Zolang ze maar niet stoppen vind ik alles best
Ik vind Jean-Marie sowieso vaak onbeleefd! Vind de stukjes over hem ook het minst leuk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:12 schreef Cahir het volgende:
jean marie kaapte halverwege af bij die oude man die sloom praatte, vond ik niet zo aardig
Pff. Het is maar waar je je druk om maaktquote:Op woensdag 11 april 2007 10:36 schreef Diorchanel het volgende:
Jean Marie vindt zichzelf helemaal geweldig. Altijd iedereen gedag zeggen en een hand geven op straat. Dat doe je normaal toch ook niet? Loop gewoon en wacht tot iemand naar je toe komt, zoals een normale bekendheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |