DNA-mutatie als gevolg van één of andere vage homo-geslachtsziekte?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:23 schreef Monidique het volgende:
kLowJow, verklaar mijn hyperintelligentie.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Goedkoop kreng en bi! [afbeelding]
Neuken?
Ligt er aan in welk land ik ben.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:30 schreef Monidique het volgende:
Hongaren dus?
quote:WEEGSCHAAL 22/09-22/10
U bent een kunstzinnig type en hebt moeite met de realiteit. Als u man bent, bent u waarschijnlijk homo. Uw kansen op werk en geldelijk gewin zijn nihil. De meeste vrouwelijke weegschalen zijn hoer. Alle weegschalen sterven aan geslachtsziekten.
Grappig, aan het hondje herken je het baasje....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:34 schreef kLowJow het volgende:
Ziet er vanmorgen al een stuk beter uit...
[afbeelding]
...oeps..............quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Grappig, aan het hondje herken je het baasje....
Lekker goulash uitwisselen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:30 schreef Monidique het volgende:
Hongaren dus?
Hongaren? Wat is daar zo speciaal aan?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
![]()
ehmm, ik doe het uitsluitend met mannelijke autochtonen.![]()
Puur en blank.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Grappig, aan het hondje herken je het baasje....
Daar even van af gezien, ik vind het een kuthond. Typisch zo'n allo-hondje waarmee je je een "stoere" status aan denkt te kunnen meten.quote:
Alsof ik daar een hond voor nodig heb.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daar even van af gezien, ik vind het een kuthond. Typisch zo'n allo-hondje waarmee je je een "stoere" status aan denkt te kunnen meten.![]()
Tja, ik zie genoeg van die typische typetjes met zo'n hond.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:54 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Alsof ik daar een hond voor nodig heb..
Dit is er eentje die altijd kwispelt en overal mee wil spelen. Verder een overblijfsel uit mijn vorige relatie (blank en autochtoon natuurlijk, zoals nikita), zij was nogal gek op zulke honden en het was meenemen of asiel, dus.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tja, ik zie genoeg van die typische typetjes met zo'n hond.![]()
![]()
Okay, het is uiteraard wel zo dat het hondje het karakter van zijn baasje krijgt. In jouw geval lijkt het dus mee te vallen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:58 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dit is er eentje die altijd kwispelt en overal mee wil spelen. Verder een overblijfsel uit mijn vorige relatie (blank en autochtoon natuurlijk, zoals nikita), zij was nogal gek op zulke honden en het was meenemen of asiel, dus.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:24 schreef Aoristus het volgende:
waarom heb jij zo'n teringhond, Klowjow? Zo te zien heeft ie nog verloren ook
Gevalletje inslapen en vergeten.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:24 schreef Aoristus het volgende:
waarom heb jij zo'n teringhond, Klowjow? Zo te zien heeft ie nog verloren ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |