SAP is net beton.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:28 schreef MNR het volgende:
Uhm, krijgt SAP vanwege zijn gebruikersonvriendelijkheid niet een opvolger? Een ander bedrijf dat een databasesysteem heeft opgezet dat veel (!) minder fouten bevat en veel fijner is om mee te werken. Heeft iemand ook dat gerucht gehoord?
Ik ben er al eenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:20 schreef jap85 het volgende:
Niets mis met SAP kan er alles uithalen wat ik nodig heb. Ik ben binnenkort trouwens SAP consultant dus kom misschien nog wel eens bij iemand van jullie langs om tegen een goed uurtarief wat dingetjes te fixen![]()
Als je zelfstandig senior SAP consultant bent kan je pas geld verdienen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:20 schreef jap85 het volgende:
Niets mis met SAP kan er alles uithalen wat ik nodig heb. Ik ben binnenkort trouwens SAP consultant dus kom misschien nog wel eens bij iemand van jullie langs om tegen een goed uurtarief wat dingetjes te fixen![]()
Als niet-zelfstandig SAP consultant krijg je anders ook zéér goed betaald hoor, check monsterboard maar :wquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:53 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Als je zelfstandig senior SAP consultant bent kan je pas geld verdienen.![]()
Maar het is stukken moeilijker om aan een klus te komen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:53 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Als je zelfstandig senior SAP consultant bent kan je pas geld verdienen.![]()
Wat dacht je van banken, ziekenhuizen en overheid. Hiervoor heb je eigen content die je naast het eigenlijke r/3 kunt gebruiken.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:02 schreef drexciya het volgende:
Het zegt genoeg wanneer iemand in de financiele wereld kan "zien" dat een bedrijf bezig is met de implementatie van een ERP pakket. Op zich is het idee achter dit soort software niet verkeerd, maar dan in de juiste hoek en het juiste soort bedrijf.
Voor kleine bedrijven kost dit soort software veel te veel geld en voor bedrijven die niet iets met productie of logistiek doen, maar in de dienstverlenende hoek zitten is het van zichzelf te star. Dan kun je het wel aan laten passen, maar dat kost zoveel geld dat je het beter niet kan doen.
Ik vind sowieso het concept van de organisatie aanpassen aan het pakket ietwat discutabel, dat vereist heel wat werk om de gebruikers te "winnen" voor het gebruik van de software. Natuurlijk hebben ze geen keus, maar het werkt beter wanneer de gebruikers ook wat makkelijker ermee kunnen werken.
M'n vader die heeft anders altijd een klus voor een paar maanden. Als senior kan je heel makkelijk aan een klus komen.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:23 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Maar het is stukken moeilijker om aan een klus te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |