abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51578109
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:38 schreef Salsagrill het volgende:
Appel SAP?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 23:59:35 #102
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_51578598
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:28 schreef MNR het volgende:
Uhm, krijgt SAP vanwege zijn gebruikersonvriendelijkheid niet een opvolger? Een ander bedrijf dat een databasesysteem heeft opgezet dat veel (!) minder fouten bevat en veel fijner is om mee te werken. Heeft iemand ook dat gerucht gehoord?
SAP is net beton.
Het kruipt in alle gaten van je organisatie.
Dat willen bedrijven graag.
Maaaaar, dan wordt het hard en kom je er nooooooooit meer vanaf.

Heel moeilijk in ieder geval en met een hele zware pneumatische hamer
Bedrijven hebben al moeite om mission-critical Excel sheets en Access databases uit te faseren, laat staan iets als SAP R/3.
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
  woensdag 18 juli 2007 @ 01:04:20 #103
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_51580263
Laten we een Fatwa uitspreken!
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_51665486
Niets mis met SAP kan er alles uithalen wat ik nodig heb. Ik ben binnenkort trouwens SAP consultant dus kom misschien nog wel eens bij iemand van jullie langs om tegen een goed uurtarief wat dingetjes te fixen
pi_51665542
Ik heet Sap
  Moderator vrijdag 20 juli 2007 @ 20:52:35 #106
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_51673979
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 16:20 schreef jap85 het volgende:
Niets mis met SAP kan er alles uithalen wat ik nodig heb. Ik ben binnenkort trouwens SAP consultant dus kom misschien nog wel eens bij iemand van jullie langs om tegen een goed uurtarief wat dingetjes te fixen
Ik ben er al een
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 20 juli 2007 @ 21:16:00 #107
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_51674675
Ik heb voor mijn afstudeerstage een autorisatiemodel voor SAP binnen een bedrijf opgezet. (Heel erg versimpeld: welke taken mogen uitgevoerd worden door welke werknemers. )

Bizar hoeveel mogelijkheden er zijn met het pakket! Ik denk dat als het goed geimplementeerd is, het een heel goed pakket kan zijn . Bij mijn afstudeerbedrijf waren er weinig klachten over SAP .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_51707047
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 16:20 schreef jap85 het volgende:
Als je zelfstandig senior SAP consultant bent kan je pas geld verdienen.
pi_51710659
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 23:53 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Als niet-zelfstandig SAP consultant krijg je anders ook zéér goed betaald hoor, check monsterboard maar :w
  zondag 22 juli 2007 @ 13:23:39 #110
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_51715627
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 23:53 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Maar het is stukken moeilijker om aan een klus te komen.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_51722616
Het zegt genoeg wanneer iemand in de financiele wereld kan "zien" dat een bedrijf bezig is met de implementatie van een ERP pakket. Op zich is het idee achter dit soort software niet verkeerd, maar dan in de juiste hoek en het juiste soort bedrijf.

Voor kleine bedrijven kost dit soort software veel te veel geld en voor bedrijven die niet iets met productie of logistiek doen, maar in de dienstverlenende hoek zitten is het van zichzelf te star. Dan kun je het wel aan laten passen, maar dat kost zoveel geld dat je het beter niet kan doen.

Ik vind sowieso het concept van de organisatie aanpassen aan het pakket ietwat discutabel, dat vereist heel wat werk om de gebruikers te "winnen" voor het gebruik van de software. Natuurlijk hebben ze geen keus, maar het werkt beter wanneer de gebruikers ook wat makkelijker ermee kunnen werken.
  zondag 22 juli 2007 @ 21:15:23 #112
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_51729846
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:02 schreef drexciya het volgende:
Het zegt genoeg wanneer iemand in de financiele wereld kan "zien" dat een bedrijf bezig is met de implementatie van een ERP pakket. Op zich is het idee achter dit soort software niet verkeerd, maar dan in de juiste hoek en het juiste soort bedrijf.

Voor kleine bedrijven kost dit soort software veel te veel geld en voor bedrijven die niet iets met productie of logistiek doen, maar in de dienstverlenende hoek zitten is het van zichzelf te star. Dan kun je het wel aan laten passen, maar dat kost zoveel geld dat je het beter niet kan doen.

Ik vind sowieso het concept van de organisatie aanpassen aan het pakket ietwat discutabel, dat vereist heel wat werk om de gebruikers te "winnen" voor het gebruik van de software. Natuurlijk hebben ze geen keus, maar het werkt beter wanneer de gebruikers ook wat makkelijker ermee kunnen werken.
Wat dacht je van banken, ziekenhuizen en overheid. Hiervoor heb je eigen content die je naast het eigenlijke r/3 kunt gebruiken.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_51730274
quote:
Op zondag 22 juli 2007 13:23 schreef Matty___ het volgende:

[..]

Maar het is stukken moeilijker om aan een klus te komen.
M'n vader die heeft anders altijd een klus voor een paar maanden. Als senior kan je heel makkelijk aan een klus komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')